Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

    Korting op 420shop
    http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc1413069
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

    dag van vandaag is alles rotzooi
    nix is safe !

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150116_01478935

    goed opletten wat je in neemt blijft de boodschap !

    Comment


      #3
      Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

      Ik mis in het verhaal de weerstand van de coil,
      of ik lees erover heen

      Onderstaande tabel geeft advies combi ohm (van de coil, die de eliquid verwarmt)en volt (dit is bij een variabel voltage batterij of mod in te stellen)
      Bij rood treedt verbranding op.

      ohm-voltage-elektrische-sigaretten.jpg
      Last edited by Stemma; 23 January 2015, 15:02. Reden: verduidelijken afbeelding
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

        Had vanaf het begin al mijn twijfels bij die dingen.
        Het is goed dat er naar alternatieven wordt gezocht, maar voor €10 kan je geen product verwachten dat voldoet aan een conforme kwaliteit.

        Plus dat er ook nooit geen tijd is geweest om deze uitgebreid te testen.
        Heb wel gelezen dat het te maken zou hebben bij de batterij, en dat een 7V batterij bij oververhitting die formalehyde zou vrijlaten.

        Maar ach, we weten ook nog niet wat gsm en wifi straling ons binnen 20 jaar brengt. Gebruik je zaad, nu het nog kan
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

          Ik las ergens de mening van een prof hierover, hij zei dat bij oververhitting de boel zo smerig proeft dat niemand het in zijn hoofd zou halen om het nog te roken.
          Beetje zoals dat je geen zwartgeblakerde kip die naar kool smaakt zou eten.
          Denk dat de tabakslobby alle baat heeft bij dit soort (gesponserde) berichtgeving!

          Comment


            #6
            Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

            Nou wat zei ik vorig jaar over de E sigaret?
            Toen werd ik van alle kanten aangevallen,maar nu zie ik alleen ganjax,die ook meedeed aan die discusie,maar waar zijn nu al die anderen die zeker wisten dat die E sigaretten goed spul was,nou geloof mij ik ben nog steeds van mening dat die dingen schadelijk zijn,maar dat zullen de E sigaret producenten je niet vertellen.

            verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

            Comment


              #7
              Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

              Denk uiteindelijk dat geen van beiden, e-sigaret of gewone sigaret, gezond zijn Tuinbroek.
              Maar met een goeie lobby krijg je alles verkocht, net zoals met veel medicijnen die meer kwaad dan goed doen op lange termijn.

              Comment


                #8
                Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

                E sigaretten vol e-nummers
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  #9
                  Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

                  Zorgen dat je een goed werkende e-sigaret hebt en er is niets aan de hand dus.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

                    Het ongevraagd binnen krijgen van E-nummers en andere conseverings middelen.......

                    Dat in de basis-verzekering denkt u????

                    Comment


                      #11
                      Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

                      Als je moedwillig je e-sigaret gaat ombouwen om op een te hoog voltage te werken dan heb je het ook aan jezelf te danken.

                      Mocht je dan vervolgens door je eigen schuld kanker oplopen dan is dat nog steeds gedekt.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                        Als je moedwillig je e-sigaret gaat ombouwen om op een te hoog voltage te werken dan heb je het ook aan jezelf te danken.

                        Mocht je dan vervolgens door je eigen schuld kanker oplopen dan is dat nog steeds gedekt.
                        Vooral ook stroom want die "betere" spoelen zorgen dat er meer stroom doorkan , spanningwaarde ligt vast aan de batterij waarde.
                        Dus voltage blijft gelijk "ampera stijgt"
                        Niet nerderig bedoelt

                        Comment


                          #13
                          Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

                          In dit onderzoek bleef de coil toch gelijk en voerde ze het voltage op?

                          Hoe dan ook, als je met dat soort dingen gaat lopen klooien dan moet je inderdaad wel weten waar je mee bezig bent en bij dat onderzoek kozen ze bewust verkeerde "settings". Nogal logisch dat je er dan troep uit krijgt.

                          Ook niet vreemd dat hun "conclusie" dan afwijkt van de talloze onderzoeken die constateerden dat er geen (significante) hoeveelheden kankerverwekkende stoffen uit e-sigaretten komen.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #14
                            Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?

                            Je zou bijna vergeten hoeveel slechte stoffen er in analoge sigaretten zitten.

                            http://www.rivm.nl/Onderwerpen/T/Tabak
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #15
                              Re: Te warme e-cigarette schadelijker dan normale peuk?



                              steek er nog eentje op die rimpel lippen zijn zo opgevuld met botox

                              Comment

                              Bezig...
                              X