Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zigeuners spenderen miljoen om woonwagens om te bouwen tot cannabisfabriek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zigeuners spenderen miljoen om woonwagens om te bouwen tot cannabisfabriek

    Korting op 420shop


    Voor een miljoen pond (1,37 miljoen euro) vormden zigeuners hun woonwagenpark in Wales om tot een gigantische cannabisfabriek. De 120 bewoners hadden in 2011 geld gekregen om hun site uit te bouwen, maar besloten dus om het geld op een andere manier te investeren.
    De politie viel binnen op de site in in het Welshe dorp Merthyr Tyfdil nadat omwenenden verdachte activiteiten hadden gezien rondom het woonwagenpark. Zo zouden de bewoners erg veel compost en tuinmateriaal hebben aangekocht in de lokale tuinbouwwinkel. De politie vond materiaal waarmee jaarlijks 250.000 pond (344.000 euro) aan cannabis kan worden geproduceerd. Maar liefst 12 van de 24 woonwagens waren omgebouwd tot cannabisboerderijtjes.

    Toen de site in 2011 een kapitaalsinjectie kreeg klonk het bij een van de inwoners als volgt: "Dat geld zou ons leven zoveel verbeteren, we zouden zo dankbaar zijn mochten jullie onze site beter maken voor mijn familie en mij."

    Zestien bewoners werden aangehouden na de vondst, drie anderen werden aangehouden voor andere feiten. Een omwonende vertelde wel dat hij agenten heeft gezien die heel wat van de drugs zelf hebben meegegrist.

    bron hln

    #2
    Re: Zigeuners spenderen miljoen om woonwagens om te bouwen tot cannabisfabriek

    24 gezinnen krijgen 1.37 miljoen pond om te verdelen? Waar kan ik tekenen?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Zigeuners spenderen miljoen om woonwagens om te bouwen tot cannabisfabriek

      Ook een makkelijke manier om aan je wiet te komen... Agentje worden en elke opgerolde kwekerij die in de bloei staat leeg rausen.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment

      Bezig...
      X