Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaden verboden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: zaden verboden

    Zaadjes bestellen bij de 420schop kan je nog altijd doen. Heb verleden week er nog ontvangen.
    Heb toen ook mailtje gestuurd naar de 420schop met de vraag kan ik nog zaadjes bestellen in de toekomst en het antwoord was positief.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

    Comment


      #32
      Re: zaden verboden

      mooi, hebben we geen last meer van rqs herma's als ze toch nimeer willen leveren... hihi

      Comment


        #33
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #34
          Re: zaden verboden

          ik heb 3 weken geleden online nog 30 stuks besteld en gekregen van rqs met 5 free erbij.
          nu mijn 3e run met zaad van rqs maar pas 1 x een herma gehad en dat was van die goedkope special queen#1.
          voor de rest helemaal geen last van herma.

          en anders gewoon naar amsterdam gaan en daar gewoon even zaad gaan winkelen daar kan je alles nog gewoon kopen.
          en ook meer dan 5 stuks geen probleem.
          ik gisteren even bij sensiseeds en rqs geweest en bij beide winkels meer dan 5 zaden gekocht.

          grtz easysmoke

          Comment


            #35
            Re: zaden verboden

            Bij rqs kreeg ik een mailtje dat ze niks naar nederland stuurden meer,raar dat jullie dan wel zaden ontvangen

            Comment


              #36
              Re: zaden verboden

              Gewoon bestellen in een seedshop waar ze verschillende breeders verkopen. De shop verstuurt dan de zaden , niet de breeder.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #37
                Re: zaden verboden

                Wietzaadjes.nl verkoopt ook nog gewoon, dit is wat ze op hun site zeggen:
                Wietzaadjes.nl staat volledig achter de aanpassingen in de Opiumwet 'Growshop-wet'.
                Wij verkopen hierom alleen wietzaadjes aan thuiskwekers voor eigen (medicinaal) gebruik met een maximum van 25 wietzaden per klant.
                Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!

                Comment


                  #38
                  Re: zaden verboden

                  Da's wel genoeg voor de meesten.
                  En anders bestel je gewoon twee keer.
                  No problem.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #39
                    Re: zaden verboden

                    Heb gewoon 2 weken terug nog zaad kunnen bestellen bij zamnesia .
                    Snap niet dat jonkofied het niet ontvangt dan ( zamnesia huismerk zaad word niet verstuurd naar nl )
                    zaad van green house wel anders had ik nu geen exodus cheese staan

                    Comment


                      #40
                      Re: zaden verboden

                      mensen gwn 420 shop ...

                      Comment


                        #41
                        Re: zaden verboden

                        Gewoon zelf zaad maken!
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #42
                          Re: zaden verboden

                          Ik heb niks tegen 420 shop, goeie ervaring mee.
                          Maar zaden van 21 breeders, of van 113 verschillende breeders (wietzaadjes.nl) scheelt nogal wat keus.
                          Hopelijk gaat de zaadbank van growshopalien.com ook weer online binnenkort, die had ook nogal wat soortjes.

                          Anyhow, het is nog geen probleem om zaadjes te vinden.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #43
                            Re: zaden verboden

                            Niks tegen wietzaadjes.nl, ze hebben een goede website. Maar wat ik opmerkelijk vind is dit stukje tekst:
                            Wietzaadjes.nl staat volledig achter de aanpassingen in de Opiumwet 'Growshop-wet'.
                            Hoe kan je nou achter zulk idioot beleid staan? Zouden ze het menen, of is het een kwestie van braafste jongetje van de klas spelen
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #44
                              Re: zaden verboden

                              Ghehe..ja dat is wel wat.
                              Wellicht drukt hij zich verkeerd uit en bedoelt hij het anders ?
                              "...houdt zich volledig aan..." misschien ? I dunno.

                              Maar ik ga dat niet verdedigen verder. Shop is niet van mij, dan reed ik wel een duurdere auto.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #45
                                Re: zaden verboden

                                113 breeders wtf QNQ mogen het er nog meer zijn,maak de keuze makkelijker

                                Comment

                                Bezig...
                                X