Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Turks burgerinitiatief tegen wietteelt Tilburg: 'Verdien je brood eerlijk, niet met hennep

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Turks burgerinitiatief tegen wietteelt Tilburg: 'Verdien je brood eerlijk, niet met hennep

    Korting op 420shop
    TILBURG - Een groep Turkse Nederlanders uit Tilburg is een burgerinitiatief gestart om zich uit te spreken tegen de thuisteelt van hennep.


    Wie het actie wil steunen kan op degelijknamige website een profielfoto van zichzelf plaatsen. De initiatiefnemers hopen dat vijfduizend mensen, overwegend Turkse Tilburgers, zich aansluiten.

    http://www.bd.nl/regio/tilburg-en-om...nnep-1.4895532
    If life keeps putting you down, You better stay high

    #2
    Re: Turks burgerinitiatief tegen wietteelt Tilburg: 'Verdien je brood eerlijk, niet met he

    Right, en die shoarmazaak en kapper hebben natuurlijk geen PINsysteem of kassa omdat dat te duur is. Absoluut niet voor witwasserij!
    Ik vind het nog steeds vreemd dat mijn lokale oosterse kapper, als eenmanszaak, 4000 euro per dag verdient met tien klanten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Turks burgerinitiatief tegen wietteelt Tilburg: 'Verdien je brood eerlijk, niet met he

      is maar 1 reden wss waarom ze zo spreken , anders verdienen ze ni genoeg meer op de zwarte markt met hun hasj en dergelijke
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: Turks burgerinitiatief tegen wietteelt Tilburg: 'Verdien je brood eerlijk, niet met he

        Concurrentiebestrijding noem ik dat
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Turks burgerinitiatief tegen wietteelt Tilburg: 'Verdien je brood eerlijk, niet met he

          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Right, en die shoarmazaak en kapper hebben natuurlijk geen PINsysteem of kassa omdat dat te duur is. Absoluut niet voor witwasserij!
          Ik vind het nog steeds vreemd dat mijn lokale oosterse kapper, als eenmanszaak, 4000 euro per dag verdient met tien klanten.
          Lol. Een patatzaak bij mij vlakbij heeft ook geen pin en bijna nooit klanten maar zit er al jaren.
          We wouden pinnen en dat kon niet.
          Toen zei ik ja die automaat abonnement zijn zeker heel duur.
          Ja zei die jongen veel te duur. (Op een vage veraste manier)

          Patat 2.20
          Die prijs vond ik wel meevallen.
          Zaten 5 patatjes in.....


          Is dat zon zaak?
          Zijn wel Hollanders geen Turken.

          Comment


            #6
            Re: Turks burgerinitiatief tegen wietteelt Tilburg: 'Verdien je brood eerlijk, niet met he

            Dat zou goed kunnen xid.
            hollanders zijn net zo erg, zouden ook goed mensen kunnen zijn haha
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment


              #7
              Re: Turks burgerinitiatief tegen wietteelt Tilburg: 'Verdien je brood eerlijk, niet met he

              Gutmensch bedoel je?
              En de Turkse hash staat al jaareeeeeeeeuuuuuuuh op een laag pitje.
              Hash uit Turkije waren over het algemeen spijkertjes,smalle rechthoekige plaatjes met iets opstaande randjes rondom aan 1 kant.
              Net een Romeinse 1.
              Kwaliteit was altijd matig vaak droog.
              Niet gerookt had altijd wel betere in de buurt

              Comment

              Bezig...
              X