Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

    Korting op 420shop


    The Santa Ana Police Department will launch an internal affairs investigation after being provided video clips showing officers engaging in questionable behavior during a police raid last month on a medical marijuana dispensary, Police Chief Carlos Rojas told Voice of OC this week.




    #2
    Re: Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

    [emoji1]Donuts hmmm donuts waaargh[emoji97] (homerstyle)

    Tja beetje jammer dit

    Comment


      #3
      Re: Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

      Dit soort tyfus lijers mogen van mij overgedragen worden aan een mexicaanse kartel. Wat heb ik een tering hekel gekregen aan de jutte bah!

      Comment


        #4
        Re: Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

        Dit is al even bekend en het is een mooi verhaal maar het valt in het niets vergeleken met wat er allemaal is uitgespookt door overheidsbeambten.

        NShzkr0.jpg11205524_835905916497467_3537428339284840265_n.jpg10255204_633337653420246_4577127672658281863_n.jpg
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
          Dit is al even bekend en het is een mooi verhaal maar het valt in het niets vergeleken met wat er allemaal is uitgespookt door overheidsbeambten.

          [ATTACH=CONFIG]273962[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]273963[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]273956[/ATTACH]
          .....
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #6
            Re: Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

            Nou heb ik niet zo'n probleem met het idee van politie agenten aan de spacecake.. maar deze gasten....
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment


              #7
              Re: Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

              Profiteurs zijn van alle werelden...
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8
                Re: Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

                Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige View Post
                Nou heb ik niet zo'n probleem met het idee van politie agenten aan de spacecake.. maar deze gasten....
                Inderdaad... Het gaat ook niet om politie agenten die in hun vrije tijd van een spacecake genieten. Maar ze slopen een winkel, de werknemers die hun baan verliezen, en stelen het eigendom van iemand die productief is.
                Dit alles terwijl de waren die ze zelf gebruiken als verwerpelijk en illegaal worden aangezien. Maar ze hebben hier duidelijk geen problemen met deze hypocrisie. De dubbele standaard die gehanteerd wordt is wat mij betreft het meest storend.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Californische cops worden gefilmd terwijl ze lekker spacecake eten

                      Acab!

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                      K-007
                      Kishan's kijkdoosje

                      Comment

                      Bezig...
                      X