Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Farmaceutische bedrijf brengt eerste cannabispil op de markt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Farmaceutische bedrijf brengt eerste cannabispil op de markt

    Korting op 420shop
    Link

    #2
    Re: Farmaceutische bedrijf brengt eerste cannabispil op de markt

    Dan blijf ik me afvragen; we kunnen dit ook lokaal produceren. Scheelt een boel verschepings- en beveiligingskosten. Heeft er iemand een zak geld liggen? Dan gaan we er mee aan de slag, een gat in de markt als ik het zo zie.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Farmaceutische bedrijf brengt eerste cannabispil op de markt

      Jup, en wie pakt er dan een patent op?
      Met dit patent is de enige die hieraan iets verdienen de overheid en het farmaceutisch bedrijf. Niets positiefs dus voor de gemiddelde blower.
      De overheid bepaald trouwens ook in welke hoeveelheid deze het land binnenkomen, en of deze al dan niet terugbetaald worden. Zoniet is het waarschijnlijk weer een van de zovele medicijnen die onmogelijk te consumeren zijn door de zogenaamde 'middenklasse'.

      Lokaal produceren heb je geen patent en dus ook geen controle over wat er op de markt verschijnt. Jammer, maar dit zal dus niet lukken.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Re: Farmaceutische bedrijf brengt eerste cannabispil op de markt

        Dan pak ik er een patent op, met een ander medicinaal ras. En een soort vrij-brief voor mensen daarnaast. Kopieren voor eigen gebruik mag, maar verkopen niet.
        Een paar wijzigingen in het type omhulsel en de productiewijze, en dan is dat prima mogelijk. Al helemaal als die Ozzies hun formule niet vrijgeven; dan kunnen we niet weten of we patentinbreuk doen. Je kunt geen wetten overtreden als die wetten niet bestaan. En je kunt geen patent schenden als het patent niet openbaar is, of heb ik dat verkeerd? Ik ben geen rechtswetenschapper, maar het lijkt me vrij logisch.


        De gemiddelde blower heeft ook niets aan een CBD pil denk ik. De gemiddelde blower, rookt in mijn ogen liever een jointje. Dat is wat 'm een blower maakt.
        Ik vind medicinale gebruikers, en blowers wezenlijk van elkaar verschillen. Hoewel er overlapping mag bestaan natuurlijk. Maar dat is een andere discussie.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Farmaceutische bedrijf brengt eerste cannabispil op de markt

          De pschychologische effecten elimineren wtf man gaan ze ingewikkeld gaan doen,ik hou het bij mijn joint

          Comment


            #6
            Re: Farmaceutische bedrijf brengt eerste cannabispil op de markt

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Dan pak ik er een patent op, met een ander medicinaal ras. En een soort vrij-brief voor mensen daarnaast. Kopieren voor eigen gebruik mag, maar verkopen niet.
            Een paar wijzigingen in het type omhulsel en de productiewijze, en dan is dat prima mogelijk. Al helemaal als die Ozzies hun formule niet vrijgeven; dan kunnen we niet weten of we patentinbreuk doen. Je kunt geen wetten overtreden als die wetten niet bestaan. En je kunt geen patent schenden als het patent niet openbaar is, of heb ik dat verkeerd? Ik ben geen rechtswetenschapper, maar het lijkt me vrij logisch.


            De gemiddelde blower heeft ook niets aan een CBD pil denk ik. De gemiddelde blower, rookt in mijn ogen liever een jointje. Dat is wat 'm een blower maakt.
            Ik vind medicinale gebruikers, en blowers wezenlijk van elkaar verschillen. Hoewel er overlapping mag bestaan natuurlijk. Maar dat is een andere discussie.
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment

            Bezig...
            X