Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietkweker (78) moet kapot van justitie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietkweker (78) moet kapot van justitie

    Korting op 420shop
    Wietkweker (78) moet kapot van justitie

    Fokking Woerden

    Keiharde aanpak

    Friends call me Johan

    #2
    Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

    189 planten en stroom aftappen om bezig te blijven, hmm.

    Comment


      #3
      Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

      Hmz, tis gewoon een broodkweker dus.
      Terecht dat ze die aanpakken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

        Ook ni volledig waar he, zolang bij jullie dat coffeeshop systeem blijft bestaan. Maar als hij op die leeftijd geen verdere problemen heeft is het zijn eigen fout.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

            Met iemand met ongeveer 5 plantjes, kan ik wel mee leven.maar niet met iemand met 189 planten.

            Verder word ik moedeloos van dit gezeur om een plant.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #7
              Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

              Wel weer lekker sensationalistisch opgeschreven. Maarja de man was dan ook duidelijk illegaal bezig. Aan smoesjes en onverifieerbare argumenten zoals 'dit was echt de eerste keer dat ik dit deed hoor' heb ik dan ook niks.
              Volledig terecht dat deze man aangepakt wordt. De wijze waarop is discutabel maar dit neemt niet weg dat het momenteel (hoe schraal het ook is) de wet is.
              Tot het moment dat er vanuit de overheid iets mee gedaan wordt (het aanpassen van beleid in Nederland) is het gewoon je eigen schuld dikke bult als je gepakt wordt met dit soort praktijken.
              Natuurlijk wordt de teelt dmv krom beleid in de criminele hoek gedreven. Maar het is juist die criminele hoek die er een bende van maakt (door extreem onveilige en illegale set-ups). Dat moet aangepakt worden.
              Wmb hoe meer hoe beter, wellicht dat dat dan ook een boodschap kan zijn naar het politieke kleuterklasje in de 2e kamer.
              Verslag - 3x Bubba Kush AF

              Comment


                #8
                Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

                Klinkt als leeftijdsdiscriminatie; omdat de beste man zo oud en wijs is, is het extra zielig?
                Circa 200 planten, die per plant +/- 50 gram opbrengen.. Dat is 10 kilo oogst. Met 3 rondes per jaar zit je aan bijna 90.000 euro inkomsten. Dat zijn ten minste vier trapliften. Of 2250 uren huishoudelijke hulp.
                'om maar bezig te blijven..' yeah right. Ik vind het cool dat de oude knar zo ondernemend is, en een beetje bezig blijft, maar hij wist zeker waar hij mee bezig was. Dat hij tegenover de rechtbank het tegendeel verklaart kan ik ook begrijpen.

                Ik kan er meer wakker van liggen dat een twintigjarige kweker die netjes de stroom betaalt en max. 5 planten zet, precies dezelfde strafmaat krijgt.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Hmz, tis gewoon een broodkweker dus.
                  Terecht dat ze die aanpakken.
                  Moeten er ook zijn, maar risico van het vak inderdaad. Next.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Ik kan er meer wakker van liggen dat een twintigjarige kweker die netjes de stroom betaalt en max. 5 planten zet, precies dezelfde strafmaat krijgt.
                    Inderdaad LR. Wat is soms ook opvallend vind is dat wanneer iemand zijn buitenkweek wordt gejat er veel meer ophef is dan wanneer iemand stroom steelt.
                    Het blijft diefstal.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

                      zoist hij had ook gewoon parkieten kunnen houden om bezig te blijven.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

                        Comment


                          #13
                          Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

                          Tsja. Enerzijds hebt ge een punt. Anderzijds woont den deze in Belgie en wij hebben geen coffeeshops en trekken ons plan ook. Je kan ook 3 keer 600 watt kweken en netjes je stroom betalen. Het punt is dat voor ons de wiet op de eerste plaats komt. Voor broodkwekers is dat het geld. En dan krijg je mss kwantiteit, maar geen kwaliteit. Boosten tot een paar dagen voor de oogst. Plofwiet. Nah, ik heb zulke mensen ni nodig. De coffeeshops wel, maar ik heb daar nog nooit een voet binnen gezet. Vind dat systeem al wel jaaaren hypocriet tot en met, maar daar kan ik ook niks aan veranderen.

                          Nu met die nieuwe wet zie je ook goed het verschil. Als er wapens gevonden worden dan frons ik ook is mijn wenkbrauwen.

                          Comment


                            #14
                            Last edited by soulrebel; 19 September 2015, 00:35.

                            Comment


                              #15
                              Re: Wietkweker (78) moet kapot van justitie

                              Als je uw factuur betaalt dan stelt er niemand vragen bij wat extra verbruik. 2 keer 600 watt zonder probleem. 900gr a 1 kg oogst per keer. 5 rondes op een jaar makkelijk. 5 kg. Maal hoeveel? 5 euro? Daar moet ik een jaar voor gaan werken. Is dat ni genoeg dan? Nieje. Hebberig zijn. Meer en meer. 10 lampen en stroom pikken. En ja, vanaf die moment dat je elektriciteit aftapt dan ga ik veralgemenen ja. Die kunnen bij mij allemaal door hetzelfde gaatje. Veralgemening is mij ni vreemd, naiviteit is er al effe uit ze. Eenzame boerkes gaan geen 189 wietplanten zetten, die gaan petanquen met collega eenzame boerkes.

                              Comment

                              Bezig...
                              X