Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overheid veilt opnieuw growshop-spullen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overheid veilt opnieuw growshop-spullen!

    Korting op 420shop
    Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, maar onze geliefde overheid wel. En helemaal wanneer het om cannabis gaat. Of om bij growshops in beslag genomen spullen, die deze week opnieuw doodleuk door belastingambtenaren zijn geveild!

    verder lezen => KLIK

    #2
    Re: Overheid veilt opnieuw growshop-spullen!

    Steel niet de overheid duld geen concurrentie........
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #3
      Re: Overheid veilt opnieuw growshop-spullen!

      Ik zag vorig jaar toch ook een tiental evsa's passeren via de belgische site die in beslag genomen goederen verkoopt.

      Comment


        #4
        Re: Overheid veilt opnieuw growshop-spullen!

        Auto's die bij misdaden gebruikt zijn, zullen ook wel verkocht worden. Dus ja aan de ene kant...

        Aan de andere kant, is het nog steeds wel bedenkelijk, wat ze doen.


        Wel erg sensationeel geschreven altijd dat rollingstoned trouwens...

        Comment


          #5
          Re: Overheid veilt opnieuw growshop-spullen!

          Een auto kan ook nog voor andere doeleinden gebruikt worden.
          Kweeklampen en koolstoffilters, en liters cannabisspecifieke groei- en bloeivoeding.. Tsja, dan moet je een allergie-vrije jungle willen bouwen in je huis ofzo, anders zou ik zo een twee drie niet weten wat je er mee moet.
          Tenzij je een tuinder bent, maar dan is tweedehands spul vaak duurkoop.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Overheid veilt opnieuw growshop-spullen!

            Denk dat ze daar ook op doelde, op de tuinders Denk niet dat ze verwachten Jan de illegala wietboer, even goedkoop inkopen komt doen.

            En waarschijnlijk nog veel nieuw spul ertussen, aangezien het van een growshop kwam.


            Maar ik doelde meer, op het feit dat het afgepakt is op verdenking van criminele activiteiten, en dat ze het nog wel weer op de de legale markt kwijt zouden kunnen.


            En zoals ik zei, blijft bedenkelijk. Omdat ze in te grote hoeveelheden aanwezig waren, en nu ook weer in die zeflde hoeveelheden verkocht kunnen worden.


            Kun je misschien alleen nog de setting meerekenen.

            Als je het vindt het tussen de cannabis-specifieke dingen inderdaad (voeding, zaad, etc). Dan kun je wel er wel van uitgaan dat het voor wiet-kweken bedoeld is.

            En misschien verkopen ze het wel aan een of andere grote tomatenkweker, die er ook de papieren voor heeft.

            Uberhaupt is het al belachelijk dat een plantje en het kweken ervan verboden is, maar ok hele andere discussie. Volgens de wet hebben ze denk ik niet fout gehandeld.



            Edit: oh fuck... zat nog even door te klikken, en ze verkopen echt de HELE bende.... inclusief de cannabis specifieke shit.

            https://www.bva-auctions.com/auction/category/17478

            GVD dan is het inderdaad wel SCHANDALIG!!! (en illegaal hoop ik)

            En een screenshot, voor het eraf is:

            tuinbouw.jpg tuinbouw2.jpg
            Last edited by Faach Viechuur; 20 September 2015, 16:39.

            Comment


              #7
              Re: Overheid veilt opnieuw growshop-spullen!

              Nouja, volgens de aangepaste growshopwet is het gewoon verboden om materialen te verkopen die gebruikt kunnen worden
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Na even zoeken...
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #9
                  Re: Overheid veilt opnieuw growshop-spullen!

                  Ja die link had ik toen ergens op het forum geplaatst.

                  Comment

                  Bezig...
                  X