Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet vriesdrogen: supersnel en meer smaak - RollingStoned.nlRollingStoned.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet vriesdrogen: supersnel en meer smaak - RollingStoned.nlRollingStoned.nl

    Korting op 420shop
    http://www.rollingstoned.nl/wiet-vri...en-meer-smaak/
    Baas in eigen brein.

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Wiet vriesdrogen: supersnel en meer smaak - RollingStoned.nlRollingStoned.nl

      Vandaag ano 20/11/2015 ook op dit artikel gestoten op RS ,waarom zetten ze dan 'meer smaak' ,
      als je het artikel goed leest zou het juist beter moeten zijn deze manier ?

      Zo zie ik het toch na het lezen van dit stuk ...ik citeer :

      De voordelenDe voordelen van vriesdrogen tegenover gewoon drogen is de snelheid waarmee de wiet droog is en de verse smaak van de wiet. Sommige cannabisliefhebbers zeggen dat gevriesdroogde wiet ook iets sterker is dan gewoon gedroogde wiet, maar daar zijn echter geen echte onderzoeken naar gedaan. De verse smaak komt het beste naar voren wanneer je de gevriesdroogde wiet uit een verdamper rookt.

      Al schrijven ze dan wel ;

      In een joint kan het extra chlorofyl namelijk ook voor een extra 'grassmaak' zorgen. => EN DAT WILLEN WE TOCH LIEVER NIET JOH !

      We zullen maar op de normale manier drogen zoals het moet !

      Comment


        #4
        Re: Wiet vriesdrogen: supersnel en meer smaak - RollingStoned.nlRollingStoned.nl

        en wat als je je wiet eerst goed droogt endan in de vriezer steekt? zou die dan langer houdbaar zijn?

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Wiet vriesdrogen: supersnel en meer smaak - RollingStoned.nlRollingStoned.nl

            oke, ja ik heb eens wiet van een kerel gehad die het zo deed, was niet slecht opzich, maar ik vroeg het me gewoon af

            Comment


              #7
              Re: Wiet vriesdrogen: supersnel en meer smaak - RollingStoned.nlRollingStoned.nl

              Oorspronkelijk geplaatst door Windsor View Post
              en wat als je je wiet eerst goed droogt endan in de vriezer steekt? zou die dan langer houdbaar zijn?
              Ja natuurlijk. Maar de kans bestaat dat er vochtneerslag/dauwdruppels komt als je het eruit haalt, en dan kun je het geen tweede keer meer invriezen. Want dat wordt te nat.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Wiet vriesdrogen: supersnel en meer smaak - RollingStoned.nlRollingStoned.nl

                Rolling stoned staat natuurlijk vaak vol pulp, het zijn geen journalisten natuurlijk.
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet vriesdrogen: supersnel en meer smaak - RollingStoned.nlRollingStoned.nl

                  Bwa in de RS staat toch regelmatig iets te lezen dat interessant is hoor en Sanne en (kom op de naam effe niet) weten best waar ze over praten hoor als ze wat publiceren ...


                  Cannabis Strain Testing 420 CST#420

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet vriesdrogen: supersnel en meer smaak - RollingStoned.nlRollingStoned.nl

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Ja natuurlijk. Maar de kans bestaat dat er vochtneerslag/dauwdruppels komt als je het eruit haalt, en dan kun je het geen tweede keer meer invriezen. Want dat wordt te nat.
                    opzich haal je het er enkel uit om te roken dan, dus dat is niet zo een probleem maar goed om te weten wel

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door PotHead Sativa View Post
                    Bwa in de RS staat toch regelmatig iets te lezen dat interessant is hoor en Sanne en (kom op de naam effe niet) weten best waar ze over praten hoor als ze wat publiceren ...


                    Cannabis Strain Testing 420 CST#420
                    en in de week was ik wel op een artikel uitgekomen wat nergens op sloeg

                    Comment

                    Bezig...
                    X