Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie Zandvoort rolt op zonnepanelen werkende hennepkwekerij op

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie Zandvoort rolt op zonnepanelen werkende hennepkwekerij op

    Korting op 420shop
    Een off-grid hennepkwekerij.

    Het stempel duurzaam krijg de kwekerij voor de eigenaar van de plantage helaas niet.
    De politie hield de een 47-jarige Haarlemmer en de 63-jarige bewoner van het pand namelijk aan.

    Op dinsdag deed de politie van Zandvoort onderzoek in een pand aan de Patrijzenstraat in Zandvoort.
    Hier werd een in werking zijnde hennepkwekerij aangetroffen.

    De inval had voor de verdachten niet op een beroerder tijdstip kunnen komen. De hennep die werd aangetroffen was juist klaar om geoogst te worden.
    Een van de verdachte was bezig met het knippen van de henneptoppen.
    In totaal trof de politie 45 planten aan. Hiervan was al 1.016 gram aan toppen binnen gehaald.

    Er was geen sprake van diefstal van stroom.
    De stroomvoorziening liep namelijk via zonnepanelen.
    De politie nam de hennep en de benodigde apparatuur in beslag.

    Bron: Solar magazine
    ------------------

    Zo zie je maar, ook als je helemaal geen stroom van het net verbruikt kun je gepakt worden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Re: Politie Zandvoort rolt op zonnepanelen werkende hennepkwekerij op

    Ben wel benieuwd hoe ze zorgden dat de stroomvoorziening constant bleef. Op een bewolkte regenachtige dag zul je toch deels ergens anders je stroom vandaan moeten halen lijkt me. Accu's kan, maar dat moeten dan wel hele flinke zijn.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Politie Zandvoort rolt op zonnepanelen werkende hennepkwekerij op

      Ik denk gewoon via het stroomnet. Op zonnige dagen leveren panelen meer dan een kwekerijtje verbruikt, dus dat verdient wel weer terug. Gewoon, zoals het in 't huishouden ook werkt, bij overschot wordt het net opgestuurd, bij gebrek van het net getrokken.
      Aan de andere kant; met bewolking de lampen dimmen is wel de meest natuurlijke simulatie natuurlijk. Bio, maar dan anders!

      Welke vraag ik liever beantwoord zie: zijn de panelen ook in beslag genomen?
      Ik zit er over te denken om het dak vol te leggen, maar als ik ooit gepakt wordt met mijn T-neon setje, dan kan ik die investering in zonnepanelen dus kunnen kwijtraken..
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Politie Zandvoort rolt op zonnepanelen werkende hennepkwekerij op

        onder de 30000 kan je in nederland niet genoeg stroom opwekken om met 3 keer 600 te kwekennog geen 50 plantjes en dan een huis binnen vallen,waar dus geen stroom gepikt wordt,alleen dit jaar al zijn er 12000 mensen illegaal nederland binnen gekomen zonder papieren en verzekering,en die krijgen binnenkort nog een vrijstaande mini bungalow ook.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: Politie Zandvoort rolt op zonnepanelen werkende hennepkwekerij op

          Ik lees nergens dat ze met HPS kweekten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Politie Zandvoort rolt op zonnepanelen werkende hennepkwekerij op

            Man man, krijgen ze dan ook een boete omdat ze illegaal de zon aftappen?
            Mensen geven het goede voorbeeld maar dan nog wordt er niet geluisterd...
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              #7
              Re: Politie Zandvoort rolt op zonnepanelen werkende hennepkwekerij op

              is ook niet uit te leggen,wat deze mensen eigenlijk fout gedaan hebben.
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                #8
                Re: Politie Zandvoort rolt op zonnepanelen werkende hennepkwekerij op

                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                Ik denk gewoon via het stroomnet. Op zonnige dagen leveren panelen meer dan een kwekerijtje verbruikt, dus dat verdient wel weer terug. Gewoon, zoals het in 't huishouden ook werkt, bij overschot wordt het net opgestuurd, bij gebrek van het net getrokken.
                Aan de andere kant; met bewolking de lampen dimmen is wel de meest natuurlijke simulatie natuurlijk. Bio, maar dan anders!
                Ja dat zou ik ook verwachten, maar ze vermelden in het artikel dat het een "off-grid" hennepkwekerij was. Lijkt me ook stug dus.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment

                Bezig...
                X