Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

    Korting op 420shop
    Kwam deze tegen op een site is van 25 jan 2016

    even kijken deze serieus

    https://youtu.be/HbxeGZT-f7w

    gorre honden met der klote filmpje
    sigpic
    LED there be light

    #2
    Re: Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

    Wees eens eerlijk Kanon, niemand wil buren die met elektra lopen te kloten of dat nu voor wiet of de kerstversiering is.

    Maar zo'n fimpje doet wel of iedere kweker levensgevaarlijk bezig is, dat is natuurlijk onzin.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

      nou ehhh je hoeft niet bang te zijn met je kastje voor brandgevaar hoor, dat is echt heel minimaal.

      Maar zou je graag naast/boven/onder buren willen wonen die alle kamers vol hebben hangen met HPS lampen en een paar KiloWatt aftappen, aangelegd door prutsers???

      Aanpakken die hap!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      ohhh kijk 'great minds think alike' @Stemma
      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

      Comment


        #4
        Re: Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

        zo bedoelde ik het niet guys : maar meer van iedereen die kweekt is een crimineel en is een gevaar

        Tuurlijk snap ik dat je pruts kwekers hebt met alles van knoop aan elkaar met dunne kabels en gaan.

        Maar het gaat mij meer erom dat ze een stempel willen drukken (nog steeds) dat iedereen die kweekt moet je verraden want dat zijn gevaarlijke mensen en crimineel bezig.


        Het was ook meer bedoeld als : KIJk hoe er nog steeds over gedacht word het is gevaarlijk en crimeneel

        TERWIJL de meeste thuis kwekers al jaren en jaren het doen zonder dat er iets is gebeurt


        GOED WEEKEND AAN ALLE TROUWENS en HAVE FUN !
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

          Dat dit nog nodig is? werkt die nieuwe growshop wet niet goed genoeg? sukkels inderdaad gewoon legaliseren dan is het geen reet meer waard en kappen de grote kwekers ermee.

          Comment


            #6
            Re: Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

            Er zijn er altijd een paar die het voor de hele samenleving verpesten. Zo is het met Marokkanen, met Nederlanders, met wietkwekers, met coke-snuivers, met alcoholdrinkers, met automobilisten, met scooteraars..
            Voel ik me daardoor op mijn pik getrapt?
            Meh, mijn buren weten wat ik doe in de tuin, en ze raden vast
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                #8
                Re: Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

                ......en op alcoholiekers die teveel lullen onder de noemer 'het is nog altijd verboden en bier niet ' de kakkers

                Comment


                  #9
                  Re: Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

                  Ik kreeg een paar maanden geleden ook een brief hierover in de bus.
                  Of ik goed op wilde letten, op huizen met dichte gordijnen, rare geluiden, vreemde geuren, verdacht volk, nachtelijke activiteit etc..etc..
                  Dus dat doe ik tegenwoordig, ik let goed op of ik verdachte situaties tegenkom.

                  Vorig jaar zomer kwam ik nog langs een hutje in het bos, waar ze een zeecontainer aan het ingraven waren.
                  Da's vast een mooie wijnkelder nu..

                  Anyhow, ik dwaal af..
                  Wat me vooral opviel in zo'n brief is het totale gebrek aan kennis.
                  Zo staat er over "het kweken van softdrugs" bijvoorbeeld: "Hoe je het wendt of keert, het gebruik hiervan is vroeg of laat schadelijk voor de gezondheid."

                  En dat in 2016 rotz.gif
                  Zou de burgemeester geen google ontvangen ?
                  Of wellicht interesseert het 'm geen ene bal en doet hij gewoon mee met de meute.
                  Het zal nog wel een paar generaties duren voor we van de vooroordelen af zijn.
                  Tot die tijd zul je op je tellen moeten passen want je staat zo op de voorpagina van het plaatselijke suffertje.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

                    Van te veel water drinken ga je ook dood, wees waakzaam !!

                    http://www.gezondheidsnet.nl/dorstle...ken-gevaarlijk
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: Let op je buren PFFFFFFFFFFFFFF

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                      Van te veel water drinken ga je ook dood, wees waakzaam !!

                      http://www.gezondheidsnet.nl/dorstle...ken-gevaarlijk
                      das met alles waar TE voor staat
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment

                      Bezig...
                      X