Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Amsterdamse HIV-patiënt mag eigen wiet kweken
Collapse
X
-
Re: Amsterdamse HIV-patiënt mag eigen wiet kweken
Elke wietplantage is potentieel levensgevaarlijk....
http://www.stophennepteelt.nl/
Comment
-
Zoiets.Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Postp(r)ik accident
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Alleen dat werkte in die context van een mopje dat ik probeerde. Chance dat het nog 1 iemand door heeft. Ni alles moet maatschappelijk correct zijn... Ben ik de azijnpisser?Oorspronkelijk geplaatst door stiekel View Postinndd stema wat een azijn pissers hier gvd die man had het gekregen door zijn werk
Comment
-
Ik las trouwens kort geleden dat de belastingdienst de ingenomen kweekmaterialen weer doorverkocht aan anderen.
Al gevonden:
ontopic: ben tevreden voor de beste man, maar dit moet wel gelijke rechten bieden voor mensen die in de zelfde situatie zitten.
Comment
-
Aan de ene kant juich ik dit van harte toe. Ieder zijn recht om te kweken.
Aan de andere kant kan ik het niet laten om te zeggen: het lijkt wel alsof je hier in Nederland als welwillend, gezond, hardwerkend persoon minder rechten hebt dan mensen die dat niet zijn.
Er zijn gezonde gezinnen met jonge kinderen uit hun huis gezet voor een enkel plantje. Deze man ploft er circa 30 neer, omdat hij de apotheek/coffeeshop te duur vind en hij komt er mee weg - en krijgt vrijstelling van de wet! - omdat hij ziek is.
Niets ten nadele van deze man, ik gun hem het allerbeste, maar dit is wel een pijnlijk voorbeeld van hoe Nederland discrimineert op basis van gezondheid.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment

Comment