Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

    Korting op 420shop
    verder lezen => KLIK

    #2
    Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

    zonde van de wiet

    Comment


      #3
      Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

      we sturen wel een condoleance kaart

      Comment


        #4
        Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

        Yoooooooo !1!!1!111!!11!

        Comment


          #5
          Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

          so hey. Hoe rijk moet je zijn om dit risico te durven nemen? Haha zit ik met twee baby's op mijn balkonnetje.

          Comment


            #6
            Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

            Of arm, dat die betaald kreeg om zijn huis als drooghok ter beschikking te stellen.

            Je bent idd dom als je zoveel op een plek neerlegt, tenzij dit ook maar een deel van de totale opbrengst is natuurljik.

            Comment


              #7
              Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

              Ja, dat bedoel ik. Die goser die mag gaan brommen zal waarschijnlijk niet veel te makken hebben gehad. Maar wie gaat er nou een dikke 100 kilo risico nemen op 1 plek? Dan moet je toch echt wel aan duizend kilo denken, omtrent?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Wat een naar verhaal trouwens. Mag ie ook nog naar alle waarschijnlijkheid een nieuw huis gaan zoeken. De 'pluk ze' wet pakt helaas nooit degene die het echt verdienen?

              Comment


                #8
                Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

                Moedwillig de wet overtreden en gepakt worden vind ik geen naar verhaal.
                Elke wietkweker weet waar hij aan begint, welke risico's hij neemt. Als deze man niet gepakt was, dan had hij een €380.000 verdiend. Dan hoef je tenminste 5 jaar niet meer te werken..
                You win some, you lose some. It's part of the game.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

                  LR2. Ik denk dat jij een slim mens bent... 172 kilo?
                  Zeg 5` planten (optimaal) voor een kilo x 172.
                  Ik heb even geen zin om de boel uit te zoeken,, maar 172 kilo.. tering.. dat zijn alle balkons in Amsterdam, Purmerend, Almere, en de hele VS daarbij (want daar heeft niemand een balkon).
                  Deze man kreeg waarschijnlijk 1800 euro om zijn huis ter beschikking te stellen, vermoed ik.

                  En ja.. Dan Ga Je!
                  Daarin heb jij helemaal gelijk.

                  Maar de mensen die moeten GAAN...\
                  Woonden niet in dat huis.

                  Als je genoeg 'assits' hebt ga je dus niet drogen in je eigen 'huurhuis' ?

                  Comment


                    #10
                    Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

                    Broodkwekers halen geen 200 gram van een plant, 30-40 gram max.
                    Als je zulke aantallen kweekt neem je bewust een risico, soms gaat het goed, soms niet.
                    Ik slaap er niet minder van;
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Yo! Brabo heeft 172 kilo wiet in huis!!!

                      Ja QnQ. Dan zijn er dus 25x 172 plantjes gesloopt om bij dit mens ten droge te leggen? Ongeveer 4100 plantjes?
                      Nee, ik ga zeker niet wakker liggen hiervan.. Hoewel ik de idiote verharding omtrent een simpel gewasje wel degelijk getikt vind.
                      En al helemaal getikt is het dat -vermoed ik- een arme sloeber gaat zitten terwijl de echte 'father' morgen op een boot in Monaco naar Verstappen zit te koekeloeren.

                      Comment

                      Bezig...
                      X