Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AP tikt gemeente op de vingers wegens publicatie 'wietadressen'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    AP tikt gemeente op de vingers wegens publicatie 'wietadressen'

    Korting op 420shop
    Wat een stelletje dwazen daar in de gemeente Renkum
    Ad usum proprium!

    #2
    Re: AP tikt gemeente op de vingers wegens publicatie 'wietadressen'

    Je zou maar in een pandje belanden waarvan men weet dat er gekweekt werd, en dan wat pistolen op je kop gezet te krijgen om de zaak voort te zetten.
    Anderszijds kun je je baan verliezen omdat bedrijven geen wietkwekers in hun bedrijf willen.
    Los daarvan zijn openbare adressen iets waar webcrawlers van smullen, met een boel spam-post als gevolg. Er zullen vast cache-versies van de pagina's ergens opgeslagen zijn die nog wel benaderbaar zijn.

    Volgens mij staat er een boete van €500.000 op het lekken van persoonsgegevens. Waarom is die niet uitgedeeld?! Kan ik ook onder mijn snelheidsovertreding uitkomen als ik na 200km/u weer 20km/u ga rijden? Dat is letterlijk wat hier gebeurt!
    Autoriteit persoonsgegevens laat mensen te makkelijk weg komen met dit soort shit. Keihard afstraffen voordat het te laat is. Want als het te laat is, dan ligt ALLES op straat en is er geen weg terug. Daar is de hele wet om geschreven, juist daarom.
    Als er geen straffen uitgedeeld worden, dan heeft controle ook geen zin en is de wet omtrent persoonsgegevens dus 0,0 waard. Daar kan ik best pissig om worden.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: AP tikt gemeente op de vingers wegens publicatie 'wietadressen'

      Denk dan maar niet na wat er allemaal kan worden opgevraagd op basis van
      Wet Openbaar Bestuur
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: AP tikt gemeente op de vingers wegens publicatie 'wietadressen'

        "Nu de gemeente Renkum bij brief van 31 maart 2016 expliciet heeft aangegeven de onrechtmatigheden te
        hebben weggenomen en zich te conformeren aan de conclusie van dit definitief oordeel, zal de Autoriteit
        Persoonsgegevens haar handhavende bevoegdheden op dit moment voor deze zaak niet inzetten."
        twee adressen sinds oktober 2014.

        De openbare versie van de brief met het definitieve oordeel van de Autoriteit Persoonsgegevens aan de gemeente Renkum is hier te lezen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: AP tikt gemeente op de vingers wegens publicatie 'wietadressen'

          hey, jongens geen paniek! Het enige wat je hoeft te doen is even bij je buren aanbellen. Die geven je dan een koekje en een kopje koffie. Daarna vertellen ze dat ze het 'geweldig' vinden als je wat wietplantjes neerzet.
          Dan komt de politie nooit bij jou langs en kan je gewoon lekker genieten van je eigen teelt.

          Ik begrijp waarlijk niet waarom die kwekers niet even toestemming aan hun buren hebben gevraagd?

          Gelukkig hebben wij zulke duidelijke goede wetten.. Daar kan het niet aan liggen?

          En om een uberlid te parafraseren: Bevalt het je niet, dan verhuis je toch gewoon naar een ander land!

          Comment


            #6
            Re: AP tikt gemeente op de vingers wegens publicatie 'wietadressen'

            Damn Rob, heb je je middagdutje niet gehad?
            Ieder zijn aanpak, ieder zijn eigen mening. Daar hoef je toch niet zo kinderachtig zuur over te doen?
            Zo moeilijk om 'agree to disagree' te accepteren is het echt niet.


            Dit topic gaat trouwens niet
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: AP tikt gemeente op de vingers wegens publicatie 'wietadressen'

              Er was geen koffie...
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              Bezig...
              X