Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honey Butane Oil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    mensen genoeg die shatter en bho roken , dus sneller er van dood gaan zal ook wel niet

    zolang je het goed cleaned
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #17
      Heb net een fout ontdekt in de manier hoe ik het gemaakt heb.
      Dacht dat alle aansteker gas butaan is.
      Maar zag net toen ik wou kijken naar het percentage hoe zuiver de butaan is dat het eigenlijk geen butaan is die ik heb gebruikt.
      Maar Liqified petrolium.
      Het proces verliep hetzelfde als ik op alle filmpjes al gezien heb en ook de extractor was achteraf bevroren zal ik maar zeggen.
      Kan dit kwaad of zoek ik toch beter achter butaan?

      Comment


        #18
        ik zou voor het juiste gas gaan

        tevens hoe zie je het beste of je gas goed is !

        spuit een beetje op een spiegel , als er dan iets achterblijft van sporen na paar minuutjes , dan is het niet het juiste

        wil je zeker zijn van het juiste gas , bestel het dan bvb bij customclouds

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #19
          of ga voor dexso.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            #20
            thx voor de link K1, kende die site nog niet. Heb je daar je vacuum gekocht?
            Heb net belastigen terug gekregen....hmmmm.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #21
              custumclouds vind ik wel tamelijk duur voor een fles.
              Ik zal ergens anders eens kijken voor aanstekergas ofwel zal ik campinggas gebruiken.Je weet wel zo'n busjes die je kan kopen om aan een brandertje te hangen.
              Je hebt ook van die modellen dat je het topje kan induwen om het gas eruit te krijgen.

              Comment


                #22
                Campinggas is ook nooit 100% butaan. Soms wel 100% LPG.
                Waarom? Omdat het duur, ontzettend duur is om 100% zuivere butaan te krijgen. Daarnaast is het voor fabrikanten verplicht om geurstoffen toe te voegen, zodat je eventueel een lek kunt ruiken.
                Een mengsel brandt net zo goed als 100% zuiver, wellicht beter. Op de fles ga je niet zien hoe zuiver het is, dat staat vrijwel nooit vermeld.

                Let er op: butaan hoort niet te ruiken, doet het dat wel, dan zitten er stoffen doorheen die voor de geur zorgen. Dan zit je dus niet op 100% zuiver.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Er stond in ieder geval butane op de verpakking maar een percentage inderdaad niet.
                  Wat mij nu is opgevallen...
                  Met het aansteker gas had ik een veel hogere opbrengst met mindere kwaliteit (enkel bladafval) en is tamelijk sterk spul die ik eruit kreeg.
                  Met de campingaz haalde ik de helft nog niet terwijl de kwaliteit wel beter was (geruis van uit de weckpotten) niet zo sterk als hegene met het aanstekergas

                  Comment

                  Bezig...
                  X