Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Favoriete temperatuur verdamper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Favoriete temperatuur verdamper

    Korting op 420shop
    Wat is jullie je favoriete temperatuur met het verdampen?

    Zelfs vind ik 210 graden zeer aangenaam, echter verbrandt de cannabis, ook bij 200 graden, wat ik nou juist niet wil.
    En ik neem maar 5 hijsen.

    #2

    Comment


      #3
      Hey Dutchgrower,

      Als ik de verdamper zet op 210 graden, en 6 hijsen neem, wordt de cannabis donkerbruin en zwart.
      Dan is het verbrand neem ik aan? De smaak verandert ook duidelijk.

      Bij stand 6 op 205 graden met 5 hijsen, is het donkerbruin, met een piepklein beetje nog groene cannabis erin.

      Het prettigste effect merk ik wel met 210 graden, maar ik wil niet dat de cannabis verbrandt, maar puur verdampt.

      Heb jij nog wat advies voor mij?

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Ik neem aan dat de wiet dan eerder geschroeid dan verbrand is? Bij verbranden lijkt het mij dat je as overhoudt?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            In mijn verdamper, Arizer solo portable, past 0,15 gram wiet in.
            Dat is dus niet veel, maar ik voel het werken, op 210 graden, en dan zo'n 6 hijsen.
            Graag hoor ik of je tips hebt?

            Comment


              #7
              Hoi Stemma,

              Ja dat lijkt mij ook.
              Vanavond probeer ik mijn verdamper op 210 graden, en doe de cannabis er pas in voor 1 min, als die op temperatuur is, neem 5 hijsen, en zal dan eens een foto maken, wat er uit de verdamper is gekomen.

              Comment


                #8
                Het is gelukkig gewoon verdampt.
                Van verderaf lijkt het altijd donkerder.

                Ik zal nog eens wat meer hijsen ervan proberen te nemen, want volgens mij, is niet alle cannabis verdampt.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #9
                  Nogmaals gedaan, maar nu met 8 hijsen.
                  Cannabis lijkt duidelijk wat donkerder.

                  Is het bij jullie ook zo donker, op dezelfde stand?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #10
                    120 graden, 180 maximaal. De smaak is er na enkele hijsjes van af, en dan vind ik er niks meer aan.
                    De meeste geuren, smaken e.d. die je op kamertemperatuur proeft/ruikt, die verdampen op kamertemperatuur al. Anders zou je ze niet ruiken.
                    Met 100 graden daar boven, verdampen ze zo ontzettend rap, dat je veel terpetenen al verloren bent voordat je een trek kunt nemen. Die laatste restjes komen er met een paar hijsjes nog uit.
                    Het enige wat dan overblijft is hars, blad, suikers, en andere stoffen. Dat smaakt naar verbrand. Getver.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Die verbrandingssmaak komt mij bekend voor.

                      Op zich geen verkeerd idee om eerst met een lage temperatuur te beginnen, om zo volop van de cannabis te genieten.
                      Of hoog beginnen, waarbij je alle soorten in 1x binnen krijgt.
                      Het laatste is natuurlijk voor mensen aantrekkelijk die high of stoned willen worden.

                      Comment


                        #12
                        Hoe kan ik iemand een persoonlijk bericht versturen?

                        Comment

                        Bezig...
                        X