Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buren die zich onvolwassen dragen als ik cannabis gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buren die zich onvolwassen dragen als ik cannabis gebruik

    Korting op 420shop
    Mijn oude buren, die gaan hard met deuren dichtslaan in huis, en ook van de auto, als ze door hebben dat ik cannabis gebruik.
    Ik gebruik een verdamper, in een aparte wasruimte, die als aanbouw tegen mijn woning aanzit.

    De geur ruik je niet eens buiten, en na 1 uur, als ik nogmaals wilt verdampen, is de geur allang vervlogen.

    Ik vind het onvolwassen gedrag, en zoiets weerhoudt mij er echt niet van om cannabis te gebruiken.
    Dit doe ik op een discrete manier, en daarmee moeten zij maar leren leven.

    Hebben jullie ook soortgelijke ervaringen?

    #2
    Raar hoor hoe weten ze dan dat jij aan verdampen ben als je de geur er van niet ruikt?
    Of hoor jij alles harder als je aan verdampen ben ??Onder invloed van cannabis dampen bent?
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Ik ken dat effect dat kleine geluiden opeens veel harder binnenkomen, zeker als je een wat meer sativa achtige soort gerookt hebt met weining CBD. Schrik je opeens op van een CV die aanslaat, terwijl je hem normaal niet eens opmerkt. Of je hartslag gaat naar 180 als je mobiel plotseling overgaat, dat soort dingen. Het kan ook een teken zijn dat je niet helemaal op je gemak bent als je wiet gebruikt. Goede vraag van Bella dus...

      Comment


        #4
        misschien zou je idd eens cbd rijke soortjes moeten gaan roken.

        Comment


          #5
          Ze weten denk ik niet dat het om verdampen gaat, maar wel cannabis gerelateerd.
          Ik heb inderdaad wel het idee dat geluiden harder klinken, ook met bijv. autodeuren die dicht gegooid worden.

          Comment


            #6
            Gebruiken jullie zowel binnen- en/of buitenshuis cannabis?

            Comment


              #7
              Ik denk dus dat het jou gehoor is in plaats van jou buren want met een verdamper komen er bijna geen wiet geuren vrij
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                De vraag is hoe weet jij nu weer dat je buren het door hebben dat je cannabis gebruikt? Als ze er last van hebben moeten ze er maar wat van zeggen toch?

                Dit doet me denken aan deze scene van Fear and Loathing

                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Lijkt me inderdaad een typische reactie die cannabis teweeg brengt.
                  Als ik zelf goed in de saus zit, dan verdraag ik het geluid van mijn koptelefoon die op bed ligt al niet meer. De vijverpomp van de over-over-buren zou ik het liefst met een moker tot stukken slaan, maar in nuchtere toestand heb ik hem nog nooit gehoord.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Ik dacht ook dat mijn buren altijd expres gingen hoesten als ik in de tuin aan het roken was.
                    Na 3 jaar ben ik erachter dat het aan de genen ligt en ze gewoon altijd ziek zwak en misselijk zijn .
                    so dont worry

                    Comment


                      #11
                      Ik denk dat ook weleens hoor. maar dat zit puur tussen je oren. zoals BellaDonna al zegt, door cannabis gebruik hoor je beter! plus wieweet wordt je er wel een beetje achterdochtig van..
                      dat je echt gaat zitten luisteren.. hebben ze het over mij? slaan ze mer deuren om mij?

                      Wat ik geleerd heb is om dikke schijt aan de buren te hebben.. zolang ze niet aan de bel komen om te klagen zal het best meevallen

                      Comment


                        #12
                        Kun je het ze niet vragen?


                        Ik heb mn nieuwe buuf van twee huizen verder ook gevraagd of zij last had wanneer wij zitten te stomen.
                        In de tuin
                        Niet eens iets gezegd over mn planten want als ze mn joints al niet eens rook dan de planten ook niet. Want anders had ze wel gezegd dat ze iets van wiet rook.
                        Ik deed dat omdat ze kroost heeft en het laatste wat ik wil is dat kinderen last van me hebben. En zodat ik zeker weet dat de geur hun niet bereikt. Kweken blijft illegaal ook al is het soms gedoogd.

                        De buuf direct naast me ruikt soms wel iets. Afhankelijk van de windrichting maar zij vindt het niet storend.

                        Zo zie je maar dat soms, zeker niet altijd! Openheid van zaken juist een stukje geestelijke rust oplevert.

                        Ik denk ook dat door de sterke wiet van tegenwoordig je zintuigen soms wat in overdrive gaan. Combineer dat met onzekerheid en dan kun je je heel snel onnodig op iets gaan focussen. Achterdochtigheid komt snel dan.
                        Cbd olie of cbd rijke wiet kan al een slok op een borrel schelen

                        Succes

                        Comment


                          #13
                          Kun je ze niet euthaniseren?, ffs get a life.

                          Comment


                            #14
                            ik heb mijn buurvrouw al 3 x aan de deur gehad om te klagen over de wiet lucht als ik in de tuin rook , dit was voordat ik begon met kweken en ik hoop dat als mn filter het ooit begeeft ze gewoon denkt dat ik het binnen aan t roken ben ,, ze belt ook steeds de politie die hopelijk erg moe van haar worden want de vorige bewoner rookte het 24/7 en heeft vaak de poltie aan de deur gehad (ik nog niet gelukkig)

                            Comment


                              #15
                              Ik merk inderdaad dat ik geluiden harder hoor.

                              Met de buren die geluiden gaan maken, daarmee ga ik niet meer om, en ze willen denk ik geen contact meer leggen met mij, dus gaan ze lawaai maken, als iets niet bevalt.
                              Eerst was het de cannabis blowen en harde muziek.
                              De muziek heb ik terug geschroefd, en gestopt met blowen, vanwege de geur, en nu uiteindelijk een verdamper gekocht, dus ik vind dat ik zat gedaan heb, om hun tegemoet te komen.
                              Het is niet mijn intentie om voor overlast te zorgen, vandaar de bovenstaande stappen.

                              De verdamper heb ik wel met hoofdreden gekocht, om minder schadelijk high te worden.
                              Volgens mij doe ik niets verkeerd, dus veel kunnen ze mij toch niet maken:
                              Ik gebruik de verdamper, in de wasruimte als aanbouw tegen mijn woning achter huis, met de ramen en de deur gesloten, en dit laat ik de hele avond gesloten (dan gebruik ik alleen cannabis).
                              Buiten ruik je het na mijn weten niet, en het gaat de buren denk ik om het die dat ze het onprettig vinden dat de buurman drugs gebruikt.

                              Comment

                              Bezig...
                              X