Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope Chinese vaporizer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedkope Chinese vaporizer.

    Korting op 420shop
    Hey,

    Na een joint en wietchocomel (van beide heb ik niks gevoeld) geprobeerd te hebben, ben ik toch van mening dat een joint een stuk minder gedoe is. Uit principe wil ik echter niet roken, en ik vind t heel vies. Ik heb het dan voornamelijk over de tabak die er in zit, niet zo zeer de wiet.

    Dus nu wilde ik een goedkope vaporizer van AliExpress oid bestellen, maar vroeg me af waar ik op moest letten? Ik besteed er het liefst zo min mogelijk aan en wil het kopen op de proef. Kan altijd later nog een echte fatsoenlijke kopen. Is de smaak van wietdampen minder vies dan bij een joint? En kan ik gewoon een random vape kopen waar een kleine reservoirtje in zit (of hoe dat ook heet), of moet ie echt aan specifieke eisen voldoen? Heb al wat gegoogled en ben veel te weten gekomen, maar geen specifieke antwoorden op mijn vragen.

    Mvg,
    Adolfietje.

    #2
    heb deze gekocht - https://www.geeektech.com/nl/hebe-va...vaporizer.html

    Welke wiet moet ik hiervoor halen bij de shop? (iets wat ze hebben bij de grass company?) ben van plan het met 2 man te doen (incl ik zelf), en wil het liefst niks overhouden qua wiet. Hoeveel zal ik nodig hebben?

    Comment


      #3
      Als je niets wilt overhouden, moet je doorroken.
      1 Gram per persoon is geen overbodige luxe vind ik met vaporizers; bij mij begint het effect dan pas merkbaar te worden.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Als je niets wilt overhouden, moet je doorroken.
        1 Gram per persoon is geen overbodige luxe vind ik met vaporizers; bij mij begint het effect dan pas merkbaar te worden.
        Ik bedoelde niks overhouden als in niet dat ik dalijk 2 gram koop en na n halve al knetter stoned ben en de rest dus weg moet gooien omdat ik t nergens kan laten op dat moment.

        Is 1 gram niet heel veel? Sommigen zeggen dat je na 0.3 gram uit een vaporizer al flink stoned bent?

        Comment


          #5
          Cellofaantje erom en in de kofferbak.

          Een joint kun je ook zonder tabak maken.

          * in beide gevallen zorgen dat er geen takjes uitsteken
          Last edited by QnQ; 27 June 2017, 08:34.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Weg gooien het bederf niet hoor ?
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Adolfietje View Post

              Ik bedoelde niks overhouden als in niet dat ik dalijk 2 gram koop en na n halve al knetter stoned ben en de rest dus weg moet gooien omdat ik t nergens kan laten op dat moment.

              Is 1 gram niet heel veel? Sommigen zeggen dat je na 0.3 gram uit een vaporizer al flink stoned bent?
              Als je van een joint (0.1 - 0.2 gram) en wietchocomel niks voelt, dan zul je met die vaporizer ook weinig effect hebben bij dat gewicht. Een vaporizer heeft een iets lagere efficientie dan een joint; verbranding maakt meer stoffen vrij dan verhitting. Als je straks een halve gram koopt en je bent niet knetterstoned, dan heb je een halve gram weggegooid. Zo kun je 't ook omdraaien natuurlijk. Je wilt merkbaar effect? Dan moet je wat meer gebruiken. Het is dan beter om 2 gram op zak te hebben en 0.75 weg te gooien (of later te gebruiken als het effect weer afneemt), dan 1,25 gram op zak te hebben en niks te voelen.
              Financieel gezien:
              2 gram voor 20 euro -> zeker effect. tenminste 15 euro goed besteed, misschien 5 euro weggegooid.
              1.5 gram voor 15 euro -> misschien effect. 15 euro goed/slecht besteed.
              1 gram voor 10 euro -> misschien geen effect. 10 euro weg.
              0.5 gram voor 5 euro -> geen effect. 5 euro weg.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post

                Als je van een joint (0.1 - 0.2 gram) en wietchocomel niks voelt, dan zul je met die vaporizer ook weinig effect hebben bij dat gewicht. Een vaporizer heeft een iets lagere efficientie dan een joint; verbranding maakt meer stoffen vrij dan verhitting. Als je straks een halve gram koopt en je bent niet knetterstoned, dan heb je een halve gram weggegooid. Zo kun je 't ook omdraaien natuurlijk. Je wilt merkbaar effect? Dan moet je wat meer gebruiken. Het is dan beter om 2 gram op zak te hebben en 0.75 weg te gooien (of later te gebruiken als het effect weer afneemt), dan 1,25 gram op zak te hebben en niks te voelen.
                Financieel gezien:
                2 gram voor 20 euro -> zeker effect. tenminste 15 euro goed besteed, misschien 5 euro weggegooid.
                1.5 gram voor 15 euro -> misschien effect. 15 euro goed/slecht besteed.
                1 gram voor 10 euro -> misschien geen effect. 10 euro weg.
                0.5 gram voor 5 euro -> geen effect. 5 euro weg.
                20 euro de man? Dat is best veel... daarnaast dacht ik dat je juist een hogere efficientie had bij vapes tov joints?

                Comment


                  #9
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Ik geraak, zeker na een paar dagen nuchter, toch goed stoned van amper 0,1 gram van de zwaardere sativa's en een paar laat geoogste indica's in de volcano... Twee keer erdoor gehaald. Daar heb je natuurlijk 0 verspilling en dan heb ik het over sannies jack, sannies KO kush, en de blue chocolate en trainwreck van K1.
                    Als je een halve gram al niet voelt dan klopt er iets niet.

                    Comment


                      #11
                      Ik kies dan denk ik de middenweg, 1.5 gram. Ook omdat ze bij de shop in hoeveelheden van 0,75 gram verkopen meen ik me te herinneren.

                      Overigens is dit niet eens zo'n slecht ding, volgens veel reviews doet ie precies wat ie moet doen alleen geeft ie de smaak een vieze tint van plastic ofzo mee. Ik ga hem van de week uittesten.


                      Edit - moet ik overigens de wiet grinden?

                      Comment


                        #12
                        Dat kan, het moet niet.
                        Probeer het niet te fijn maken en niet hard aandrukken.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X