Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rook uit een joint afkoelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rook uit een joint afkoelen

    Korting op 420shop
    Hey,

    Gister een vaporizer geprobeerd. Het ging allemaal heel langzaam en voelde er niks van, dus heb toen een pure joint gedraaid (achteraf minder slim), en op gerookt. De eerste aantal hijsjes had ik echter helemaal geen brandend gevoel! Dit kwam pas toen er door het filtertje een klein stukje warme wiet meekwam... Nu ben ik er dus achter gekomen dat je idd minder moet hoesten enzo van pure wiet ipv als je het combineert met tabak. Nu vroeg ik me echter af of er een manier was om de rook af te laten koelen voordat het mij bereikt? "The windmill" die op deze site staat zou dat moeten doen, maar ten eerste is dat lastig, en ten tweede heb ik geen behoefte aan 4 joints... Dus vroeg ik me af of er iets anders was dat ik kan (her/)gebruiken waardoor de rook onderweg wat afkoelt?

    Bij voorbaat dank!
    ~Adolfietje

    #2
    Een waterpijp

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Hier een knutsel oplossing met spullen die je vast wel thuis heb liggen. Je kunt hem beter bouwen als je nog niet stoned ben

        http://nl.wikihow.com/Een-waterpijp-maken-van-een-fles

        Comment


        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          Persoonlijk zou ik niet uit een PET-fles roken, of er een bong van maken

          Je krijgt dan namelijk micro-deeltjes van plastic binnen

          Moet je eens proberen een paar slakken (ik noem slakken omdat die in een echt onderzoek hiernaar gebruikt zijn) in een plastic fles te laten overleven, (dop vervangen door gaas zodat ze niet stikken) die zijn binnen een mum van tijd dood door dat plastic.

        #5
        Je kunt je erg afvragen of je een stof, die verdampt op +/-122 graden, wilt gaan afkoelen zodat deze weer uitkristaliseert.
        Als het je om effectiviteit te doen is, dan is dat niet de manier. Het is een beetje als wijn flink koken, en dan pas drinken; de alcohol is er uit.
        Je maakt door verhitting een damp met THC in gasvorm, daarna koel je die damp zodat de THC weer in normale vorm beland (die zal blijven hangen in het water of aan het glas) en dan adem je de rest van de damp in..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #6
          dat klinkt erg gaaf. hoeveel gram zal ik erin doen? en moet het gedroogd zijn?

          Comment


            #7
            Zijn er hier ook mensen die warm water in de bong doen ? Heb gehoord dat dat makkelijker (zachter) roken zou zijn maar merk zelf niet echt veel verschil...
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #8
              Ik gebruik liever koud water of ik voeg ijsklontjes toe aan me ijsbong, Het roken van hasjolie in een bong met koud water of ijsklontjes zou ik afraden omdat de hasjolie in het koude water stolt en dit verloren gaat.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #9
                goed uitgelegd!✌✌

                Comment

                Bezig...
                X