Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb ik hier een toppertje aan de haak geslagen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heb ik hier een toppertje aan de haak geslagen??

    Korting op 420shop
    Met flitser genomen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Zo te zien is het een topje ja.
    Of het een toppertje is....., daar zou je m voor moeten roken.

    Wel een beetje het verkeerde topic gekozen voor deze vraag indica.

    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Brainwreck View Post
      Zo te zien is het een topje ja.
      Of het een toppertje is....., daar zou je m voor moeten roken.

      Wel een beetje het verkeerde topic gekozen voor deze vraag indica.
      ziet hij er onbewerkt uit??

      Comment


        #4
        Ja, dat is bijna niet te zien zonder microscoop.
        De goeie coffeeshops verkopen geen bewerkte wiet meer.
        Laat maar weten of ze goed was

        Topic verplaatst.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Ja, dat is bijna niet te zien zonder microscoop.
          De goeie coffeeshops verkopen geen bewerkte wiet meer.
          Laat maar weten of ze goed was

          Topic verplaatst.
          Heerlijk

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Voor mij is het verschil dat ik precies weet welke producten er tijdens de kweek zijn gebruikt. Dat is bij de commerciele kweek niet het geval. De commerciele kweker kijkt niet zo nauw op een bestrijdingsmiddeltje meer of minder.

              Dat is het nadeel van het illegale kweken, ik zag laatst in een docu dat men in America een lijst moest bijhouden van alle producten die waren gebruikt. Er was een instantie in het leven geroepen die kwam controleren d.m.v. monsters en trof men dan sporen aan van producten die niet op de lijst stonden dan werd de vergunning afgepakt.

              Bewerkte wiet kun je niet altijd herkennen, je zult een monster moeten insturen en onderzoek laten doen. Een instantie als hierboven beschreven zou ideaal zijn maar komt hier niet zolang wiet illegaal blijft en ik betwijfel of het ooit nog gelegaliseerd gaat worden.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                . Er was een instantie in het leven geroepen die kwam controleren d.m.v. monsters en trof men dan sporen aan van producten die niet op de lijst stonden dan werd de vergunning afgepakt.
                Dat is normaal zo bij voedsel, medicijnen, groenten, fruit en eigenlijk vrijwel elk ander product. Gezien het fipronil-schandaal blijkt dat systeem niet waterdicht te zijn, zelfs niet in een kapotgereguleerd land als Nederland en zelfs niet als er signalen worden doorgegeven..

                Om die reden kweek ik zelf een goede wiet-test komt al gauw neer op een kleine 800 euro, ieder die het goedkoper doet, belazert de zaak door niet op alles te testen. Zo weet ik dat sommige testcentra niet op pesticiden testen die reeds verboden zijn. "Want als het verboden is, kan men het niet kopen, en dus niet gebruiken." Dat het in Polen wel verhandeld wordt, en hier gebruikt wordt, dat vergeten ze dan soms..
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...
                X