Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowen met verkoudheid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blowen met verkoudheid

    Korting op 420shop
    Dus woor wakker keelpijn beetje neustvertopt hoesten als een gek ff snel wat strepfen en hoestdrank gekocht beneden
    maar dus ga zo naar een maat van me naar boerenjongens om wat wiet en wat hasj te smoken
    kan het kwaad met een griepje te smoken???
    ik weet wel dat me peukjes.niet zo lekker meer smaken is dat ook met die geweldige jonkos?
    Ik hoop het niet

    #2
    Het kan net zoveel kwaad als gewoon roken. Echter, wiet onderdrukt je immuunsysteem en versterkt gevoel. Dus als je een ziek gevoel hebt, kan dat erger worden. Daarnaast bestaat de kans(! Niet zeker!) dat je morgen wat zieker bent dan vandaag. Een beetje afhankelijk waarvan je verkoudheid komt; bacterieel, of viraal.
    Bacteriele verkoudheid (ontsteking) duurt langer door het blowen. Virale dingen, zoals griep, worden niet veel beinvloed.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Het kan net zoveel kwaad als gewoon roken. Echter, wiet onderdrukt je immuunsysteem en versterkt gevoel. Dus als je een ziek gevoel hebt, kan dat erger worden. Daarnaast bestaat de kans(! Niet zeker!) dat je morgen wat zieker bent dan vandaag. Een beetje afhankelijk waarvan je verkoudheid komt; bacterieel, of viraal.
      Bacteriele verkoudheid (ontsteking) duurt langer door het blowen. Virale dingen, zoals griep, worden niet veel beinvloed.
      Jep inderdaad ben veel zieker vandaag
      kan nauwelijks naar werk
      heb ik altijd ben ik 1 dag voor dat ik vrij ben ziek weet ook niet waarom dan ga ik op me vrije dag smoken en dan ben ik de volgende dag fucking ziek dat ik nauwelijks naar werk kan wel beetje opvallend toch? Ze denken vast dat ik gewoon te brak ben wat niet zo is

      Comment


        #4
        Ben nu wat beter
        nog steeds verkouden dus blowen gaat het ff niet worden want ga morgen op vakantie en wil niet wagen dat ik dan weer ziek ben
        maar denk je dat ik een peuk kan opsteken ? Of is het zelfde als wiet dat ik dan juist volgende dag weer zieker wordt?

        Comment


          #5
          Ook dat is weer afhankelijk van de bron van je verkoudheid. Sigarettenrook zorgt er voor dat de haren in je strot (er zitten piepkleine haartjes die slijm omhoog en omlaag werken) een paar uur stilstaan. Als je een bacteriele infectie hebt (keelontsteking) dan duurt die langer. Als je griep hebt, dan heeft je lijf minder last van een sigaret. Maar toch zit je met een afgenomen zuurstofconcentratie en adervernauwing waardoor alles net weer wat trager herstelt. Aan de andere kant; tragere lichaamsfuncties vertragen ook een virus, omdat virussen volledig afhankelijk zijn van gastcellen in het lijf. Als die gastcellen niet werken, dan kan het virus niks.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Niet roken is het beste wat je kan doen, en ipv n jointje draaien verdamp je een dag of twee als je de mogelijkheid hebt.
            Ad usum proprium!

            Comment

            Bezig...
            X