titel zegtet al....
beoordeel me draaikunstje ;) ik zeg niet slecht voor eerste biggie
Collapse
X
-
Re: beoordeel me draaikunstje
ik zeg niet slecht voor eerste biggie
Ghehehehehe, met zo'n tip moet het wel willen..Comment
-
Re: beoordeel me draaikunstje
ik zeg niet slecht voor eerste biggie
nou mense et was weer een ervaring haha, tijd na et roken is nu een paar uur en ik voel em nog steeds. toch lekker, beetje lastig roken want et is wel sterk. maar wel een aanrader dus
So high, I can't come down.Comment
-
Re: beoordeel me draaikunstje
ik zeg niet slecht voor eerste biggie
Zolang het rookt is het goed ^^Comment






Comment