Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietgeur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietgeur

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraag aan jullie
    Ik wil graag wiet roken zonder dat iemand het ruikt maar ik vroeg me af hoe je dat geur weg kan krijgen niet alleen met veel wierook ook met een sigaar achter aan roken of wat anders.
    Groeten van Jessica

    #2
    Re: Wietgeur

    ghehe, jointje zonder geur bestaat eigenlijk niet. je ken wel puurpijpje hash of wiet nemen is een hijs uitblazen door de wc afzuiging of raam is zo gepiept. vroeger rookte we zo een glaasje. men neme een punaise een een bierviltje. en steekt de punaise int midden van de vilt er doorheen op de punt van de punaise prik je een lekker stukje hash, niet te veel een kruimel. die je aansteekt heel even laat branden en uitblaast dan snel het glas erover heen. het gras vult zich dan met dikke vette witte rook die je met wat handigheid een een suk leeg ken slurpen. wederom of uitblazen in raam of afzuiging of zolang inhouden tot er gewoon geen rook meer uit je longen komt.

    Comment


      #3
      Re: Wietgeur

      Komkommer snijden en in de kamer leggen kom kommer ruik heel fris en absorbeert de geur.
      Wasverzachter in olie brandertje doen , en geur olie.
      baby shampo in warm water doen geurt goed en maskeert.
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Wietgeur

        Dankjewel

        Comment


          #5
          Re: Wietgeur

          lucifers tijdje laten branden, dan uitblazen.
          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

          Comment


            #6
            Re: Wietgeur

            nieuw tent.naast voorgroei en bloei en droogtent nu ook de rooktentmet asbak

            Comment


              #7
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


                #8
                Re: Wietgeur

                de rook uit het room blazen en jonko dus ook bij het raam roken.
                moet je alleen wel oppassen met je gordijnen als je die hebt want anders gaan ze stinken van de jonko

                Rust.

                Comment


                  #9
                  Re: Wietgeur

                  Niet uitblazen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Wietgeur

                    Ik weet niet precies wat je situatie is, maar als je op je kamer rookt en niet wil dat je ouders ofzo het merken dan deed ik altijd het volgende.
                    Raam open, fan aan de ene kant van de kamer naar open raam laten blazen, en een handdoek voor de streep lucht onder je deur.

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietgeur

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hogger View Post
                      de rook uit het room blazen en jonko dus ook bij het raam roken.
                      moet je alleen wel oppassen met je gordijnen als je die hebt want anders gaan ze stinken van de jonko

                      Rust.
                      Ik denk dat je het branden van die gordijnen meer zorgen moet maken

                      Comment


                        #12
                        Re: Wietgeur

                        een professionele geurdoder kopen die gebruikt wordt om geuren te verdoezelen in sterk ruikende industries, auto....feitelijk een geur in je kamer spuiten die sterker is dan jointgeur en verdoezeld

                        Comment


                          #13
                          Re: Wietgeur

                          Wietsigaren roken !!!
                          Je kent ze wel die voor gedraaide sigaare met weed erin
                          Zelfs in een resteurant gerookt , De Koevoet , lekker rustig boven en na het eten een sigaartje en een cognacje

                          Ajo
                          Ventje
                          Living in Second live for real

                          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                          Comment


                            #14
                            Re: Wietgeur

                            Beetje gemalen koffie in een koekepan doen en zo droog op een laag vuurtje. Haalt lle geur weg, help ook bij knippen. 2. Oude mannetrjes roken stiekem in bejaardetehuizen door een klein canfiltertje en buisafzuigertje te gebruiken. Blaas je rook in de buisafzuiger, pers die lucht van binnen naar buiten door het filter. Geen geur.
                            No-nonsens kweker

                            Comment

                            Bezig...
                            X