Welke shop verkoopt paarse wiet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • VeganAlien
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Oct 2018
    • 1

    #1

    Welke shop verkoopt paarse wiet?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    misschien kunnen jullie mij helpen.
    Ik ben op zoek naar coffeeshops die paarse wiet verkopen. Ik bedoel niet zaadjes om het zelf te kweken maar waar je gewoon grammen paarse wiet kan kopen om te nuttigen.

    Wie o wie kan mij hiermee helpen?

  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Paarse wiet is een soort delicatesse.
    Je kunt 't vrijwel nergens krijgen omdat mensen al gauw denken dat het chemisch bewerkt is. Het verkoopt slecht, dus coffeeshops branden hun vingers er vaak niet aan.
    "Purple haze moet gewoon groen zijn."
    Of je 't er mee eens bent of niet..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Johnnydekweker
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2018
      • 183

      #3
      20181010_162514.jpg dat wordt dan toch zelf kweken!

      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #4
        Vooruit dan maar, fotooo's
        de groene is ook gewoon paars.
        Red jack, trouwens.
        Attached Files
        Last edited by Rreppellsteeltjam; 11 October 2018, 20:03.

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          DSCF6903.JPG DSCF5125.JPG
          Het kan zelf inderdaad prima.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Bovenste is bubblekush, gemaakt uit een OG kush en Bubblegum (onderste). Die bubblegum heb ik ooit met Q geruild na 2 jaar kwijlen. Ik ben hem nog steeds dankbaar voor die, in mijn ogen erg oneerlijke ruil. Ik kreeg 5 zaadjes (of nog meer!) voor 5 of 10 lowryder #2 zaadjes. Ik heb eigenlijk nog steeds 't idee dat ik hem wat verschuldigd ben.
            De bubblekush heeft weer geleidt tot o.a. de hele Punisher lijn. Die komt weer voort uit de White Rihanna (critical jack AF x 4 kruisingen).
            Ik heb toevallig mijn zadenlijst voor me liggen, bubblegum komt in 9 van mijn 32 lijnen voor. Bubblekush in slechts 5.

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            In 2004 had ik een groene bubblegum uit stekken, dat was mijn slaaptabletje.
            Weet je ook bij welke Zaadboer de paarse bubblegum vandaan kwam, LR2?
            Of had q die zelf in elkaar geknutseld?

          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Van origine komen ze van eskobar, ik dacht om een echte blueberry te maken. Die heeft dat project overboord gegooid en de zaden de wereld in geslingerd.
        • Ongeldig
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2016
          • 759

          #6
          Gedroogd is de wiet niet meer overduidelijk paars.

          Dit is Big Devil gedroogd met groene en 'paarse' calyxen.

          IMG_20181011_102717345.jpg
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #7
            Sommige soorten wel

            Klopt, het origineel is van Escobar Rreppellsteeltjam (van decennia geleden, niet meer verkrijgbaar)
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Last edited by QnQ; 12 October 2018, 10:12.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Ook leuk, renoir68!

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Goed gevonden renoir68
              Grappig dat ik die pagina nooit ben tegengekomen.
              Dat is 'm. De Blueberry Sativa.

              Ik vind de smaak erg goed.
              Niet zo sterk (te) als de paarse -bijna zwarte- autoflowers van de 'red family' van Sweet seeds.

              Jammer dat je post een comment is anders had ik op 'Like' geklikt

            • renoir68
              renoir68 commented
              Editing a comment
              @QnQ..bedankt voor je compliment,,,Toopie,,,

              Helaas heb ik deze soort nooit gekweekt,,laat staan gerookt of met vapo,
              eigenlijk heb ik alleen nog maar indica's gekweekt,,,volgende kweek word zeker een sativa,
              Maar aan deze zaden (blueberry sativa) zal je wel niet aan kunnen komen.
          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #8
            DSCF5116.JPG
            Ik weet niet meer of dit nu al een kruising was, of een originele bubblegum man. Maar die is dus ook gewoon paars.

            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              De originele man is ook paars inderdaad
          Bezig...