Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

    Korting op 420shop
    Met wat vrienden hebben we een mix gemaakt van 0,8 gram santa maria wiet, en nog wat white widow of het was Haze.. Ik weetniet precies hoeveel me vriend erin deed, andere vrienden draaide zelf ook nog een eigen, dat was wel white widow en aardig veel.

    Alleen nu komt het ;

    Ik heb in totaal iets van 10 teugen in totaal van het mengsel jointje en white widow jointje genomen en 2 van me eigen santa jointje, moest vreselijk hoesten. Ook paar snel achterelkaar gekomen op advies. Het was me eerste keer, alleen het prikkelde vreselijk in me keel, werd beetje misselijk, niet heel erg, maar verder merkte ik niks?
    Hoe kan dit?

    Moet ik lichtere joints proberen zodat ik ze dieper kan inhaleren?
    Volgens een vriend moest ik het niet meteen uithoesten, paar trekjes even in me mond gehouden en toen uitgeblazen maar ook dat maakte geen verschil..
    Of ben ik gewoon een zeldzaam geval die niet stoned kan worden ofzo?


    Ik hoop snel advies, want ik wil toch wel ene keer stoned worden!

    #2
    Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

    Broodje aap is langer de rook inhouden..dieper inhaleren van hetzelfde laken een pak!
    Heb je het vaker gerookt of was het je 1e keer?
    En wat je wilt gebeurt toch niet altijd, je kunt beter relaxed eentje roken zonder dwang.

    Comment


      #3
      Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

      Broodje aap is langer de rook inhouden..dieper inhaleren van hetzelfde laken een pak!
      Heb je het vaker gerookt of was het je 1e keer?
      En wat je wilt gebeurt toch niet altijd, je kunt beter relaxed eentje roken zonder dwang.


      Serieus? Dus niet dieper inhaleren? Mijn eerste teug van mijn eigen joint was wel vet diep, en toen voelde ik het wel inslaan.. Alleen dat was ook echt het enige..

      Roken heb ik vaker gedaan, blowen is mijn eerste keer, ik las ergens dat ik niks voelde omdat me lichaam/hersenen het stofje nog niet herkende?
      Na 10 teugen herkennen ze het toch wel? Moet ik het gewoon nog een keer proberen?

      Jah dat is zeker waar!

      Comment


        #4
        Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

        Gewoon,een keer in de avond,lekker relaxt en alleen een blowtje
        roken...Gordijnen dicht,goeie film op en dan rustig oproken,zo af
        en toe blow weg leggen,sigaret of shaggie tussen door roken,geheid
        dat je dan stoned wordt........

        Comment


          #5
          Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

          zal ik er eens een draaien voor je ...... ...


          grtz

          Comment


            #6
            Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

            sommige mensen kunnen de eerste paar keer blowen zonder knetter stoned te worden.maar als ie dan een keer inslaatis zelf met heroine zo.de eerste 2 keer word je er alleen maar ziek van.

            Comment


              #7
              Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

              Ja tumble , ik kan mee eerste jointjes ook nog wel herineren , stront ziek was ik ervan , had ook nog nooit tabak gerookt dus dat hielp ook lekker mee
              Een maand later ofzo sloegen de jointjes vet in en zat je af en toe voor je uit te staren met vragen wat de wereld draaiende houdt of wat je hier doet als je ergens was

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #8
                Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

                Ah oke, heb hier wel wat aan.

                Dit las ik er op internet ergens over, bij iets soortgelijks:

                ''Je wordt inderdaad niet stoned als je niet inhaleert. Nou klinkt het alsof je vrienden nogal heftige joints draaien, het is geen wonder dat je dat met ongewende longen niet kon inhaleren, en misschien zelfs maar goed ook. Ik betwijfel of je het leuk had gevonden.''

                Ik ga het gewoon met lichtere joint opnieuw proberen!

                Jullie horen deze of volgende week wel meer.

                @Smokeybandit, graag zelfs, whaha

                En ik moest na 7-8 teugen nog steeds heel erg hoesten, dat komt zeker doordat de joint veel te sterk was?


                Kan dit helpen?

                hee vriend!
                Wellicht helpt het om de rook in je mond te trekken d.m.v van je tong en klein beetje (in) te ademen. daarna joint weg voor je mond en diep inademen ( of niet zo diep wat je zelf fijn vindt) en daarna na een seconde of 1 of 2 de rook uitblazen!
                Last edited by Euphranor; 18 October 2010, 05:05.

                Comment


                  #9
                  Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

                  Euphranor > Er inderdaad een relaxed avondje voor uittrekken werkt super. Ik ben met een vaporizer aan het prutten geweest, beetje meer er in, spelen met de temperatuur, waarbij ik hetzelfde gevoel kreeg: gebeurt er nou nog wat. Maar gewoon lekker naar een film liggen kijken, en langzaam weg zakken in een rustgevend gevoel. Vele malen beter dan mijn eerste keer waar ik als het ware werd aangereden door het binnenstormende gevoel. En gebeurt het niet op die avond, gewoon een nieuwe avond inplannen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

                    Ontspannen/relaxed is de clue!

                    De eerste paar keer merkte ik er ook weinig van, toen een bong gekocht. Elke keer dat rollen....
                    Eigenkweek er in, rustig aan en na 3 hijsjes was het goed raak!
                    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

                      Eerste keren merkte ik ook totaal nix..nu altijd lekker stoned

                      gewoon chillen en genieten vn je jointje dn komt de rest vanzelf wel

                      Peace mate
                      Last edited by LegalizeIt; 26 October 2010, 16:54.
                      I know a place..where the grass is really greener

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

                        Eerste 2 keer heb ik er niks van gemerkt..
                        Derde keer dacht ik van "kan toch wel meedoen onder school, merk het toch niet.."
                        Nou, en of ik dat heb geweten, pffffff, kneiters!
                        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                        Comment

                        Bezig...
                        X