Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paranoïde eerste 15 minuten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paranoïde eerste 15 minuten

    Korting op 420shop

    #2
    Voorbode dat het een keer fout gaat,stoppen of hash roken is veel relaxter
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Sommige andere stoffen werken samen met thc en versterken het zo. Heb dit ook gehad vroeger , maar op andere manieren. En dit gebeurde veel als ik na een periode gestopt was en herbegon, meestal nen hele goeien rolde. Mijn mening was , maar zeker geen wetenschap(iedereen is anders) dat na een week terug continu roken , dit verdween, dus voor mij was het dan alles of niets. Ofwel dagelijks , ofwel niet. Sommige mensen zijn dan ook vatbaarder voor lichte psychose en zo. Sommigen zeggen dat thc psychose in de hand werkt, aan de andere kant vinden ze stoffen terug die anti-psychotisch werken. Zoals je al zegt de ene soort bij de andere. Ik heb jaren geen haze willen roken omdat ik dacht dat die soorten me vatbaarder maakten. Mensen in mijn familie zijn ook zeer vatbaar voor psychose, mss genetisch , wie weet. En paranoia is ook geen psychose he. Dus ben ik eigenlijk off-topic aan het gaan lol. Wat merk jij op, wanneer gebeurt het het meest, heb je het iedere keer je ene rookt?


      Ganja always does the trick.

      Comment


        #4
        Ik had dit ook eens en bij mij was dit voorbode (samen met heel veel stress) voor een psychose. In mijn familie zit ook psychosegevoeligheid, probeer zeker op te letten met dosis en goed voor jezelf te zorgen.

        Comment


          #5
          Het probleem voor mij is dat als ik hasj rook ik gewoon niet dezelfde roes krijg het is mij wat te mild. En de effecten van wiet na die vijftien minuten zijn top, het verschilt dus ook steeds wat het doet met mij daarom vind ik het vaak al erg spannend tijdens het roken, wellicht ook niet een succes recept voor een lekkere high.

          Comment


          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Misschien eens een week overschakelen op wijn en/of bier (zodat je toch je roes hebt) en daarna terug naar een wietje maar dan een andere soort en bijvoorbeld eens een medicinale wiet proberen thc/cbd 1:1. Sowieso ook alleen eigen gekweekte wiet consumeren, is veel lekkerder.

          #6
          Wel eens een ander merk geprobeerd?

          Comment


            #7
            Ik had hier jarenlang last van toen ik weed vd straat rookte, maar bleef gwn verder roken omdat eens terug nuchter ik er gewoon terug zin in had, snap er zelf ook niet veel van...
            Maar sinds ik zelf bio organisch kweek heb ik hier totaal geen last meer van, tenzij kan het nog es opkomen wnr half afgebloeide haze in voorraad heb

            Mss eens indica strains proberen ?
            Meditatie kan ook wel een grote hulp zijn, dan weet je tenminste dat jij nit je gedachtes bent maar de waarnemer ervan
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment


            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Indica geeft inderdaad meer rust
              maar goed, dat is mijn mening.....

              En jaren van de straat roken geeft
              ook niet het idee van een 5 sterren-
              Hotel..........

            #8
            Ik zou een mars eten voordat je je eerste jointje rookt. Lijkt op stofwisseling problemen.

            Comment


            • WittiW
              WittiW commented
              Editing a comment

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Yep, goeie tip.
              Ik heb altijd dextro (druivesuiker) in huis voor als ik mezelf overschat

            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Fruitsapje drinken doet het voor.mij, liefst appelkers sap. Suiker.

            #9
            Ondeliggende stress/depressie.
            Wiet die erg hoog in thc is en laag in cbd.
            Vitaminde b12 tekort. (ja b12 tekort staat bekend om paranoide/angts klachten.)
            Combinatie met andere middelen. (Veel adhd medicaties amphetamines..)
            Zijn allemaal oorzaken die ik zo kan bedenken. Zijn er vast nog veel meer .

            maar ik ken het gevoel. Heb het zelf ook regelmatig.
            Voor mij is het een teken dat ik ff wat rusig aanm moet doen met de wiet.
            Mijn dag/nacht ritme beter op pijl moet houden en gezonder moet eten. Soms ga ik er zelfs van sporten..
            Vaak heb ik er dan na een weekje geen last meer van.

            In de periode dat ik geen werk had en dus weinig geld/veel stress had ik er ook veel last van.
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment


              #10
              Meer oefenen of minder roken. Als ik me er zo beroerd door zou voelen zou ik kiezen voor het laatste.

              Haal ook een flesje cbd olie in huis. Als de wiet verkeerd valt druppel je wat op je tong en na een kwartiertje of zo ben je weer kiplekker. Mijn vrouw doet dit als de thc olie verkeerd valt, die ben ik “vergeten” te verdunnen
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #11
                Het is niet dat ik mij misselijk voel of dat ik duizelig wordt, alleen ontzettend gestresst en angstig. Ik heb vaak een vrij zoete thee ernaast.

                Comment


                • granddaddyHaze
                  granddaddyHaze commented
                  Editing a comment
                  Wat voor wiet rook je? Sativa of Indica....Sativa of sativa dominant kan dat moment van Paranoia meer teweegbrengen dan Indica of indica dominante soorten....zoek het eens in die richting en test het uit

                #12
                Misschien heel simpel gezegd.. ..Heb je al geprobeerd wat minder wiet in je jointje te doen? Aangezien je ook aangeeft dat het afhankelijk is van de kwaliteit/sterkte..

                Maat van me heeft het blowen (vapen) heel recentelijk (her)ontdekt. Hij vond het eerder niks en werd er onder andere angstig van. Toch besloot hij op een avondje het restant, een paar kruimels, op te roken. Dat beviel hem juist heel goed; vrolijk, open, lach-kick, vreet-kick, comateuze nachtrust, enzovoorts.
                Heb hem dan ook aangeraden veel minder te gebruiken. Sindsdien heeft hij geen negatieve ervaringen meer gehad.

                Als de smaak je niet bevalt van een minder sterk jointje, zou je een sterker jointje, na een paar hijsjes, ook kunnen wegleggen. Vraagt alleen wel wat discipline
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment


                  #13
                  Ik had es na een weekje of 10 dagen op reis , op het vliegtuig niets mee , dus cold turkey , kom ik terug thuis , rol een fatty. Krijg ik zo een druk op mijn nek en achterhoofd dat ik me toch niet op mijn gemak voelde , duurde ongeveer een uur. Vele goeie tips hier wist ik allemaal niet.

                  Slaap is ook zo belangrijk. Ongeveer 50 % meer kans op zoiets als je niet je uren slaap hebt ook, heel belangrijk. Een maat ondervindt dit nu, slaapt bijna niks en hij voelt iets aankomen dan...
                  Ganja always does the trick.

                  Comment

                  Bezig...
                  X