Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowen en anxiety

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    (0900) 0767 dit is een hulpnummer voor nederland en voor belgie is het dit nummer 106
    ik hoop dat je wat mentale rust vind hierdoor, het zijn professionals en die kunnen je helpen hiermee om te gaan.
    Sterkte kerel

    Comment


    • Hiphopaddict
      Hiphopaddict commented
      Editing a comment
      Is goed bedankt als het erger wordt zal ik het eens even gaan bellen sinds ik telefoon anxiety heb

    #17
    Update :
    Ik heb mezelf dus afgevraagd waarom ik me zo depressief voel is er een reden? Nee!!
    Nou heb ik dus geaccepteerd dat ik me even raar en klote voor een tijdje ga voelen en heb het maar geaccepteerd maar ik probeer niet meer te lijden eraan.
    Voel ik me klote en depressief nou ik heb geen reden om me zo te voelen dus we gaan maar proberen ons positief te voelen!
    En me gedachten probeer ik ook gewoon uit te zetten! ik ben de baas over me eigen hoofd komen er rare gedachten probeer ik gewoon tegen me hoofd te zeggen bek dicht! en probeer ik nergens aan te denken.
    En probeer positief in me vel te zijn probeer die depressieve gevoelens in positieve gevoelens over te zetten!
    Ik ben de baas over mij lichaam niet mijn emoties en gedachten!
    Deze tijd gewoon veel sporten en me zelf veel bezig te houden.

    Alleen wat ik nog steeds niet snap is dat het na een maand pas erg heftig begon te worden.

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Zo lang duurt het voor de thc uit je lichaam is.
      Als je wat zwaarder gebouwd bent duurt het nog langer.

    #18
    Goed bezig kerel!
    En nu volhouden.

    Ik snap dat 't lastig is als iedereen in je omgeving blowt. Maar zij zijn jou niet, hun lijf schreeuwt niet dat het 'n slecht idee is. Zie het een beetje als een groep hardlopers waarbij er eentje door een trein geschept wordt.. Die ene in de rolstoel is nog steeds dezelfde persoon, maar hard rennen doet hij een tijdje effe niet. Da's gewoon beter voor het herstel.

    En denk maar zo: als blowen je als persoon moet definieren, watvoor persoon is iemand dan eigenlijk?

    Ik bedoel maar; ik sta onder m'n vrienden bekend als Ganjalf the green, ze wensen me een happy birthday op 20 april, maar met mijn werkelijke verjaardag krijg ik gewoon kado's die niets met wiet te maken hebben. Ze kennen me, ze weten wie ik ben, ze weten ook dat cannabis maar een klein aandeel heeft in mijn leven. Ik ben veel meer dan die dude die van een jointje houdt. Ik denk dat voor jou hetzelfde geldt; je hebt je sport, je muziek, misschien nog wel andere hobbies. Die maken jou meer als persoon dan dat uurtje per dag dat je aan een joint stond te lurken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #19
      Hey kerel, hoop dat het ondertussen wat beter met je gaat.
      ik heb ook soortgelijke problemen gehad afgelopen jaren.

      uit eigen ervaring wil ik je graag een paar dingen meegeven en ik hoop dat je er iets aan hebt.

      Het idee van nooit meer kunnen blowen is een enge gedachte (ik weet het), echter denk ik niet dat je het op deze manier moet zien.
      Je geeft aan al een keer gestopt te zijn maar steeds in het oude patroon terug valt, hier heb ik ook veel moeite mee gehad, zeker door al mn vrienden die als een schoorsteen bleven blowen.
      Echter moet je dat niet als excuses zien om toch weer veel te gaan blowen. Vraag ze desnoods om er rekening mee te houden als jij er ook bent.. echte vrienden zullen dit zonder nadenken voor je doen.
      ikzelf ben nu 3 maanden uit het ritme van elke dag de hele dag door blowen, het lukte me nooit om echt te stoppen omdat ik me voornam nooit meer te gaan smoken. Dit keer ben ik gestopt met het idee van, ik zal zo nu en dan nog wel ns blowen.. maar met mate, nooit meerdere dagen achtereen er geen patroon van maken en zeker geen sterke soorten als haze ga roken. Het heeft echt lang geduurd voordat de drang weg was. Ik heb zeker 2 maanden lang echt als een wrak rondgelopen en dan de enge dromen erbij snachts! Zweten als een gek etc etc, deze dingen zijn normaal als je als harde blower stopt.
      Ik heb dit kunnen verminderen door dus heel soms nog te blowen en echt sterk te blijven in het niet terugvallen in de oude gewoonte. Ik doe nu geld in een pot wat ik normaal gesproken zou uitgeven aan wiet, dat is zn 15€ per dag.. na mate dat potje steeds voller wordt groeit de motivatie ook om door te blijven gaan.

      Ook wil ik je aanraden om toch even met je huisarts dit te bespreken.. ik zou het gedeelte van dat je geen zin meer hebt in het leven nog even achterwege laten want anders wordt je meteen aangezien als labiel. En laat je AUB GEEN antidepressiva aansmeren... dit heeft mijn leven namelijk nog verder op zn kop gezet als dat het al was. Pillen moeten de aller aller ALLER laatste oplossing zijn en zelfs dan liever niet!

      Laat eerst je bloed checken op mogelijk vitamine D te kort.
      Zoals ik al zei liep ik al een aantal jaar als een wrak rond... nu heb ik 2 maanden terug mijn bloed moeten laten checken (voor totaal andere klachten trouwens), en mijn vitamine D bleek extreem laag te zijn, mijn gehalte was 38.
      ik zit nog steeds aan een kuur trouwens maar sinds dat ik die vitamine D kuur neem voel ik me echt goed, ben zo goed als niet somber of depri en kom de dagen weer door zonder zware struggles.
      En heb nu zelfs het idee dat ik al die tijd al met een vitamine D tekort rond gelopen heb.

      Ik wou nog meer vertellen overmezelf maar dat laat ik even achterwege omdat ik en al een uur bezig ben met dit bericht en chaotisch in mn hoofd ben doordat ik veel te veel wil vertellen en dit topic is van jou uiteraard en niemand zit op mijn vervelende shit te wachten, haha.

      mocht me nog iets belangrijks binnen schieten dan zet ik het er nog bij.


      Hou je haaks kerel en onthoudt,
      Na regen komt altijd zonneschijn.

      Edit-
      Probeer te denken aan de momenten als je veel gesmoked hebt, na 1 a 2 joints is het toch niet meer leuk en zit je voor je gevoel op die oneindige rotonde.
      eens per maand een zacht jointje is veel beter en dan kan je er ook gewoon van genieten.

      Comment

      Bezig...
      X