Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende soorten wiet

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verschillende soorten wiet

    Korting op 420shop
    Verschillende soorten wiet

    Je kent het fenomeen wel, je gaat een coffeeshop binnen en krijgt een lijst te zien met verschillende soorten wiet en hasj.
    Aan de naam zelf kan je meestal niet zien wat voor soort wiet het is, Hoe de smaak is, de geur, de high, etc...

    De ene oogst is de ander niet, vaak als ik een lekkere wiet heb gevonden en die een aantal keer gekocht heb is de soort even op.
    Bij de volgende keer dat ik vraag of ze die wiet op voorraad hebben krijg ik ineens slechtere kwaliteit wiet... smaak geur en kleur zijn zeker niet hetzelfde. Soms is het maar een gokje wat je gaat krijgen.

    Welke verschillende soorten ken jij? en wat zijn jou ervaringen ermee?

    Meestal rook ik een White-widow, Northernlight, Santa maria en zo nu en dan een lekker Haze wietje.

    Santamaria lekker zoete wiet, verkruimeld perfect en een goede high!


    Zie meer wiet soorten database
    Last edited by Jointjedraaien; 26 June 2010, 04:18. Reden: Cannabis Soorten link toegevoegd
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Verschillende soorten wiet

    Heb nog niet echt zoveel soortjes gesmoort, omdat je hier in belgie ook niet echt bepaald zeker weet wat je rookt hehe. tot nu toe heb ik 1keer Amnesia gesmoort waar ik direct verliefd op was, het proefde erg lekker en niet zo hard in de keel maar toch goed effect (Wil ik zeker eens kweken als ik er zaad van kan vinden).
    Dan nog MisterJack gekruist met Kattepis. vraag me niet welke soort kattepis is want ik zou het begot niet weten, smaakte wel lekker maar minder goed effect.

    peace

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Verschillende soorten wiet

        Die canalope haze ziet er wel echt nice uit. Kan je soms een link geven van de zaadbank die deze verdeeld.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Verschillende soorten wiet

          Ik weet dat DNA-Genetics en de online shop "Seedsman" de zaden verkopen, links vind je via google Maar voor de luie stoners onder ons zal ik ze even posten:

          http://www.seedsman.com/en/cannabis-...cannalope-haze

          http://www.cannabisseedbank.willyban...alope_haze.asp

          Vrij prijzige zaden, maar mits een kleine bevruchting te laten plaatsvinden best te doen. Ook krijg je 13 zaden ipv de gewoonlijke 10. Altijd mooi meegenomen en ik kan je verzekeren, het is een BOM-wietje.

          Greetz
          Cannaboy

          Comment


            #6
            Re: Verschillende soorten wiet

            Ik heb ook een klompje waterhash (met de complimenten aan Bobo ) en ik vind het ook echt da bomb. Ik ben tamelijk veel gewend de laatste tijd op het gebied van smoren. Ik besloot een paar dagen terug om een slaapjoint te rollen met wat ice-o-lator hash en een goeie lading lekkere wiet. Ik rolde ze even dik als gewoon, het enige verschil was de waterhash. Gevolg: in slaap gevallen na een halve joint en de volgende morgen na twee trekken was het alweer feest in m'n hoofd. Ook wel te overwegen, zo'n ice-o-lator zakken. Misschien later als ik de mogelijkheid heb om deftig binnen te kweken, alhoewel het met buitenkweek ook al wel moet lukken.

            Green greetz
            Cannab0y

            Comment


              #7
              Re: Verschillende soorten wiet

              bobo houdt van natuur en wil alles puur natuur, smakkelijk.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: Verschillende soorten wiet

                tis misschien een beetje ordinair, maar ik ben altijd wel fan van de white widow, de kwaliteit daarvan kan inderdaad erg varieren maar het is over het algemeen toch een lekker wietje.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Verschillende soorten wiet

                      Heb vroeger veel jack herrer en NLX gerookt en in mijn beginnende (onwetende) periode white widow van de Missisipi. Nu tegenwoordig ben ik meer in voor santa maria en dergelijken. Dat straffe spul kan ik niet meer goed tegen.
                      Gisteren was mijn santa maria op en ik naar hooiland voor nieuwe wiet. Bracht ik NLX mee, waar ik vroeger bergen van gesmoord heb, en nu bijna slecht gegaan van 1 miezerig jointje met weinig tssn gedraaid. Ik ga die gewoon doorverkopen denk ik en me opnieuw ietswat zachter spul halen.
                      Apestoned rondlopen is niet meer zo m'n ding, liever gewoon lekker high.

                      Ik merk wel dat met ouder worden m'n gebruik verschuifd naar rustig aan roken, en niet meer binnen het uur rete dempig willen zijn

                      Comment


                        #12
                        Re: Verschillende soorten wiet

                        Bij ons in de coffeeshop is SantaMaria redelijk straffe wiet moet ik zeggen...
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Verschillende soorten wiet

                          ik ben meer fan van white widdow maar bubble gum is ook erg lekker en escelade beetje duur1keer geproefd ik proefde weinig verschil miss kwam het omdat al beetje weg kwijt was

                          Comment


                            #14
                            Re: Verschillende soorten wiet

                            tjah inderdaad, white whidow, santa maria en af en toe als ik met vrienden rook, rook ik hun stuff en heb dan geen idee wat zij in huis hebben..

                            Comment


                              #15
                              Re: Verschillende soorten wiet

                              Altijd white widow, een soort van standaart, heb 2x NYC Diesel kunnen kopen voor 14e per gram, maar dat was het wel waard
                              Hele lekkere soort met goede lange fruitige na smaak

                              Verder mn eigen Aghan als hij klaar is

                              Comment

                              Bezig...
                              X