Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hebben jullie soms wietspelletjes ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hebben jullie soms wietspelletjes ?

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen,

    Ik vroeg mij af of jullie soms spelletjes spelen bij het roken van je joenko ?

    Hier zijn er een paar die ik vaak doe met men maten:

    - Two-pull :
    Hierbij mag je maximum 2 keer trekken van de joint en dan doorgeven. Je mag hierbij geen rook uitblazen tot degene wie je de joint geeft, 2 keer getrokken heeft. Als je met veel bent, ga je best in een kring staan en geef je naast je door in de goede richting. Je kan dit uiteraard ook met meer trekken doen, hangt ervan af hoe gierig je bent of hoe stoned je wil worden ^^

    - Indiaantje (ook wel Amerikanen of Mexicanen):
    Hierbij moet je na elke trek de joint doorgeven, maar je mag pas uitblazen als de joint terug bij jou komt.

    - Check point :
    Hierbij denk je aan een tweedelig woord of gewoon 2 woorden die bij elkaar horen, en zeg je het eerste woord (of het eerste deel) als je een joint wil doorgeven. Degene die als eerste het vervolg kan raden, mag de joint aannemen. Het leukste is natuurlijk als je het een beetje moeilijk maakt. Je kan ook afspreken om langere woordkettingen te gebruiken.
    Bvb 'check point charly chaplin' of 'tik tak boem krak'

    Greetz,
    Colosso

    #2
    Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

    Ik mag graag knetters Xbox360-en

    Comment


      #3
      Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

      Dierenspel:
      De laatste later van een dier, begint de volgende pas als de persoon ervoor een dier heeft gezegt
      je houd je adem in tot je een dier weet! ^^

      bv; SlanG, giraF, flamingO enz
      om het moeilijker te maken kan je de persoon die voor de roker staat of zit, woorden laten zeggen die hij weet, maar die de roker niet meer mag zegge die ronde
      Last edited by Soulbite; 2 February 2011, 20:30.

      Comment


        #4
        Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

        dat dierenspel speelde ik altijd toen ik klein was in de auto op reis!!
        ik ben maar nog het begin...

        Comment


          #5
          Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

          Wij spelen ook wel eens het dierspel, maar uiteindelijk zijn we zo stoned dat het geen dieren meer worden maar de meeste lijpe dingen die maar in je op komen.
          Of het zelfde idee, maar dan worden er woorden bedacht die bijvoorbeeld in een bepaald kastje passen.
          Dus uiteindelijk slaan de spelletjes helemaal nergens meer op maar je lacht je wel helemaal suf.
          Why drink and drive when you can smoke and fly

          Comment


            #6
            Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

            hmm. 3 2 1nen doen wij wel eens.
            daarvoor moet je niet met teveel man zijn.
            eerst neemt iedereen 3 kleine hits om de beurt. daarna 2 hits en daarna 1. als je de laatste hebt gehad mag je pas uitblazen
            dus in totaal hebt je 6 hits ingehouden voor best lange periode, uitdagend spel maar soms is het niet heel chill.
            ben zelf niet zon enorme fan van spelletjes, ik hou ervan rustig een jonko te roken.

            Comment


              #7
              Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

              Meestal Dieren spel of Mexicanen, wat wij Mexen noeme
              maar we doen ook wellis variaties als het Pokemon spel ;D

              Comment


                #8
                Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                Ik weet eentje voor de festivals, lachen en spanning verzekerd, tis een klassieker!


                Je neemt een plastic beker of een glas. Je vult dit met drank (iedereen in de kring op de festivalcamping ofzo) giet er dus een klutsje van zijn drankje bij (liefst iets alcolisch dus, sterkedrank met frisdrank).
                Dan plak je enkele lange vloei aan elkaar, tot je het met een elastiekje over het glas kan vastmaken. De opening van het glas is nu dichtgemaakt. Dan leg je d'r een munstuk op, niet te groot (1 of 2 cent).

                Je light je spliff. Die gaat rond, iedereen neemt 1 of 2 trekken, en brandt tijdens z'n beurt 1 keer een gaatje in de vloei over het glas. Zo klein mogelijk, want wie het centje laat vallen in het glas, moet de inhoud (meestal met ook wat as in dan)
                opdrinken (niet het centje natuurlijk). Als het spel gedaan is valt alle concentratie weg, en besef je pas hoe high je opeens wel niet bent. Geweldig gevoel!


                Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                Comment


                  #9
                  Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                  Lol, het commentaar ook bij "the penny game"..

                  Heb eigenlijk alleen maar wietspelletjes gespeeld toen ik nog op de middelbare school zat en het "stoer" was om stoned te worden..
                  Echt verder als het hierboven genoemde "mexen" kwamen we niet, een shotje was natuurlijk ook stoer waarbij persoon A een diepe hijs neemt.
                  Vervolgens neemt persoon A de joint omgedraait in de mond (ja, brandende kop naar binnen) en blaast via de joint zijn reeds ingeademde rook recht de bek in van persoon B. Dit is natuurlijk alleen te doen als de joint niet meer al te groot is. Een andere manier is dat persoon B de joint normaal in de mond neemt en via de joint de uitgeblazen rook van A mee naar binnen zuigt..

                  Doe mij tegenwoordig maar gewoon een relaxte bank met een leuke film of een spel als rummikub, yatzee, triominos, pesten, e.d.
                  - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                  - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                  Comment


                    #10
                    Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door kroket View Post
                    Vervolgens neemt persoon A de joint omgedraait in de mond (ja, brandende kop naar binnen) en blaast via de joint zijn reeds ingeademde rook recht de bek in van persoon B. Dit is natuurlijk alleen te doen als de joint niet meer al te groot is.
                    Dit noemen wij 'een blow zetten' bij iemand. Doen we best nog veel op feestjes. Donderdag nog gedaan. Komt altijd zo lekker hard aan he, ademen ze zo'n gigantische wolk uit
                    Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                    Comment


                      #11
                      Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                      Wij speelden altijd "Americanen' het gaat hetzelfde als met dieren.

                      Bijvoorbeeld ik begin met Engeland de volgende zegt dat Denemarken ect.

                      Ook deden wij altijd aan rebounds. Als je een naam heb die met dezelfde letter begint en eindigt (AmericA , NoorwegeN , DuitslanD) dan mag je twee hijsjes nemen ipv een.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                        leuke spelletjes. shotjes geven is t leukst, vooral in de zomer. knalt ie extra hard, zonnetje op je bol yeahh biertje erbij.
                        ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                        Comment


                          #13
                          Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                          Wij doen wel 's het dierenspel. Weet je geen dier, dan sla je een beurt over. Al wordt dat vaak vergeten, wanneer de joint weer bij die persoon is.

                          Comment


                            #14
                            Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                            Als je Tik zegt, de eerste die Tak zegt kryg de pass van je joint ;p

                            Comment


                              #15
                              Re: Hebben jullie soms wietspelletjes ?

                              Is niet echt een spelletje, doen we meestal als we met meer zijn, kopstoot is ook niet echt een spelletje maar meer een hardere hit gewoon.
                              Spelletjes doen we niet echt, soms wel indiaantje maar voor de rest gewoon roken man
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                              Comment

                              Bezig...
                              X