Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

    @matthijs1990

    Er is wel werk te krijgen maar onmogelijk om zelfstandig te beginnen, je ouders moeten al een bedrijf hebben of stukken grond. Grond is namelijk ook moeilijk te vinden en een tuinbouw bedrijf van 0 starten in deze tijd is praktisch onmogelijk.

    Als tuinaanlegger zou je zo'n €30-40 per uur moeten vragen zodat je je personeel kan betalen, machines en toch nog winst overhoud maar geen enkele particulier kan dat betalen voor winteronderhoud bijvoorbeeld.

    Daarom had ik al sinds mijn 15de gepland om ook voor toegepaste informatica te gaan (volgend jaar op hogeschool dus).

    Denkt dat tuinbouw meer voor jongeren is die thuis uit een tuinbouw bedrijf hebben.

    Mvg.

    Comment


      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      Je kunt prima voor jezelf beginnen. Niet iedere ondernemer begint direct met 5 hectare grond of tuinkassen zo groot als de IKEA.
      Echter.. voor jezelf beginnen is altijd een uitdaging, in welke tijd dan ook.

      Mijn mening, wil niet zeggen dat het feiten zijn.
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

      Comment


        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

        Inderdaad maar niet iedereen heeft het kapitaal om zo'n risico te nemen. Er komt allemaal ook zo veel bij kijken.

        Comment


          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

          Ik rook alleen in het weekend voor mijn ontspanning. Ben aan het twijfelen 5 plantjes te nemen om kosten te besparen. Heb alleen een clausule in de huurovereenkomst, iemand daar ervaring mee? Word dat nageleed?

          Comment


            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

            Yup dus pas er heel goed mee op
            God was never on your side..

            Comment


              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

              Oorspronkelijk geplaatst door matthijs1990 View Post
              Aah moet nog even een half jaartje volhouden. En daarna maar op hoop van zegen een baan vinden in de zorg... Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de mensen zoal voor beroep/studie doen die op dit forum zitten? Denk dat het wel echt heel divers is
              Manager Transport & Logistics dus ga een hoop smokkele

              (K** opleiding)

              Comment


                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                als ik niks meer te doen heb op een dag draai ik er 1. dus kan zijn dat ik er 1 of 2 rook maar op zondag kan ik er ook zo 5 draaien. ligt er helemaal aan

                Comment


                  Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                  Meestal 2/3 per week

                  Comment


                    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                    Ik rook m'n wiet in dunne shaggies. En meestal enkel na een uur of 8 's avonds. Als ik dan toch moet roken, dan maar wat krummels wiet door m'n shag heen
                    Denk dat het om max. 10 gram per maand gaat, meestal milde buitenwiet of bio gekweekte binnenwiet. Die zooi uit de koffieshop vind ik al snel too much, moet er een beetje stoned/high van worden, niet meer.

                    Comment


                      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                      Ik rook ze tegenwoordig bijna puur.. 2 a 3 stuks de dag. Dus valt mee vind ik..
                      -

                      Comment


                        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                        Ik ben dus best erg zo een 20 a 25 gram in de week met me vriendin samen haha.

                        Comment


                          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                          Jezus. Das veel ja. +/- 100gr P/m. Damn. Heb je verder nog wel een normaal leven of is dit medicinaal gebruik?


                          -Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten-

                          Comment


                            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                            Ik ga werken k betaal mijn rekeningen
                            Dua redelijk normaal haha. We gebruiken t als een soort natuurlijke ritalin i v m adhd

                            Comment


                              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                              Ik tussen de 2 en 15. Maar meestal rond de 4/5

                              Comment


                                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                                1 gram per maand.
                                Alleen in de avond, een keer een paar korrels in de vaporizer.
                                Soms in het weekend twee keer per dag. Regelmatig een hele week onthouding.

                                Comment

                                Bezig...
                                X