Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

    Enkel in de avond hier. Ben geen mens als ik daar smorgens al mee begin...

    mobile message

    Comment


      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      gemiddeld 3a4 per dag

      Comment


        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

        Momenteel zeker stuk of 8 per dag maar soms enkel in het weekend al paar keer maanden gestopt al paar keer een jaar gestopt .
        Rook al 20 jaar maar zeker niet constant af en toe een sabat om nadien terug vollop te genieten

        Comment


          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

          By my is het meestal per dag verschillend ligt er maar net aan of ik ergens druk mee bezig ben.
          Maar het zijn der meestal tog al wel snel 6 a 8 op een dag

          Comment


            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

            Ik doe het enkel in het weekend, en zelfs dan rook ik nog niet eens elke week.
            Blijft het extra speciaal en leuk imo.

            Comment


              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

              meestal een avond per week, maar dan wel 2 of 3 ofzo
              Toke on, fellow smokers

              Comment


                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                Good to know collega rokers rook zelf meestal twee tot drie gram haze per dag wissel dit wel een om met een white widow of sneeuwwitje, omdat ik hoorde/gelezen had dat dit niet echt goed is om een soortje te blijven roken ivm met paranoia maar ja, heb ook soms dagen dat ik gewoon niet stoned word vet raaaar blijf maar roken maar voel em dan niet, dat is eigenlijk ook de rede dat ik nu grow, omdat ik dan weet dat er geen shit doorheen zit, heb soms het idee dat ik bleek rook. maar ja effe een draaien

                Comment


                  Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                  2 per dag, uitzonderlijk minder, als ik niet moet werken 4-5 ofzo,
                  The single life xD

                  Comment


                    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                    1 per avond doordeweeks
                    En 2 per avond in het weekend.
                    In totaal ongeveer 4g in de week.
                    Heb altijd diverse soortjes op voorraad. Voor elke mood iets anders.
                    Af en toe gebruik ik alleen mijn verdamper. Als ik geen zin heb om te draaien bijvoorbeeld..

                    Comment


                      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                      gemiddelt rook ik een 3..4 joints per dag, depends on the mood im in.

                      Comment


                        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                        Als ik moet werken dan een stuk of 4 per dag en in het weekend stuk of 10 per dag. Ik rook het liefste haze

                        groetuh uit brabant KUT

                        Comment


                          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                          Ik neem aan dat je verder geen enkele verantwoordelijkheid hebt in je leven of in het bezit bent van een pijnlijke ziekte ?
                          Je natje en droogje staan klaar enzo, anders kun je toch niet zoveel per dag roken ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Ik neem aan dat je verder geen enkele verantwoordelijkheid hebt in je leven of in het bezit bent van een pijnlijke ziekte ?
                            Je natje en droogje staan klaar enzo, anders kun je toch niet zoveel per dag roken ?
                            als je met 2 bent zit je daar al snel aan, en van die geen verantwoordelikheid is nu ook niet zo juist, ik zit toch ook aan een 5jointjes op een door de weekse dag terwijl ik het huishouden doe, inkopen haal, op de kinders pas, verantwoordelijkheid komt pas bij hoe je het uitvoert( bvb ze hebben me nog nooit weed tussen een joint zien doen en ik draai ook niet in het bijzijn van hen, je rookt ook niet binnen of het moest een afgesloten kamer zijn, en in het weekend als de kinders eens naar de oma gaan dan haal ik met men lieftallige wederhelft toch ook snel 10a12jointjes op een dag, maar dan is er inderdaad geen verantwoordlijkheid bij te pas


                            Comment


                              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                              grammetje per dag 3 joints ong

                              Comment


                                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                                3-4 joints per dag, blow alleen 's avonds na werk.

                                Comment

                                Bezig...
                                X