hoeveel jointjes rook jij per dag??
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
-
-
Meestal één op werkdagen, soms twee, vandaag zelfs 3, soms ook helemaal geen.
In het weekend iets meer, maar sws alleen in de avond, als er een maatje op visite is dan zijn het soms wel 7 joints.Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...
Comment
-
Sinds is gestopt ben met tabak rook ik alleen nog kleine pure jointjes. Met rizla blauw en hele dunne tippies. Er gaat toch wel snel 0.3 tm 0.5 gram in en dan rook ik er 2 tot 4 per dag. Als ik werk 2. Maar met de Corona werk ik thuis.. en gaat er toch meestal midden van de middag al eentje aan
.
Trouwens wel echt een groot verschil om geen tabak meer te roken en dit ook niet meer toe te voegen in mn jointje. Is even wennen
maar je wordt er veel minder duf van. Ikstopermee.nl heeft voor mij een wereld van verschil gemaakt.
Comment
-
-
Comment
-
Inmiddels, 2-6 jointjes overdag. Verdeeld vanaf de ochtend tot de avond. Soms iets meer, soms iets minder.
Ik draai ze niet puur, half om half laten we zeggen
Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Mike's 5x special kush #1 (RQS)Comment
-
Gemiddeld 2/dag. Ik rookte al pure jonko's toen ik nog aan de sigaretten zat, gewoon omdat ik het effect en de smaak zo leuker vond.
Ik rookte 2 pakjes per dag. Intussen al enige tijd gestopt met nicotine, en daar ben ik echt blij om. Enkel nog maar het goddelijke groen!Comment

Comment