Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

    Oorspronkelijk geplaatst door Haze smoker View Post
    Te veel .
    Idem...

    Heel veel.

    Comment


      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      Hier dagelijks 1....is het nog wat vroeger op de avond dan wel eens 2.
      Wel alleen als de Kids op bed liggen; dan pas komt de secret stash tevoorschijn uiteraard

      GRTZ KAYA

      verzonden met Tapatalk
      HOME WEED HOME

      Comment


        Ik rook sinds een jaar geen sigaretten meer en rook zo 8j per dag. Met sterke wel iets minder kan ik langer met mijn J doen. Nu ga ik zelf kweken Dus hoop dat lukt. Ik heb reuma en SLE en gebruik geen ibruprofen als ik smoke

        Comment


          Stuk of 3-4 wel ! grammetje of anderhalf lukt gemakkelijk

          Comment


            1of minder misschien 3of4 per week.....

            Comment


              Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...

              Comment


                1-4 afhankelijk of ik moet werken.

                Comment


                  Als ik in mijn werkritme zit meestal 1-2 per dag. Nu in coronatijd is dat meestal 3-4, afhankelijk of de vriendin meerookt of niet. Ik draai ongeveer 7 joints per gram.

                  Comment


                    7 joints per gram...?
                    Bij mij is het meestal een gram per joint

                    Comment


                      Sinds is gestopt ben met tabak rook ik alleen nog kleine pure jointjes. Met rizla blauw en hele dunne tippies. Er gaat toch wel snel 0.3 tm 0.5 gram in en dan rook ik er 2 tot 4 per dag. Als ik werk 2. Maar met de Corona werk ik thuis.. en gaat er toch meestal midden van de middag al eentje aan .

                      Trouwens wel echt een groot verschil om geen tabak meer te roken en dit ook niet meer toe te voegen in mn jointje. Is even wennen maar je wordt er veel minder duf van. Ikstopermee.nl heeft voor mij een wereld van verschil gemaakt.

                      Mijn kweekverslagen:
                      https://tinyurl.com/yxmrfs8w
                      https://tinyurl.com/y69gjs6g

                      Comment


                        Ok ondertussen 1 per dag

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door newhobby View Post
                          7 joints per gram...?
                          Bij mij is het meestal een gram per joint
                          ik rol heel kleine jointjes met tabak maar wel met lange vloei. Pakweg 90%-10%. Dat is zo gegroeid onder de vriendenkring en ik ben tevreden met een lichte buzz.

                          Comment


                            halve joint per dag . alleen op zaterdag avond stuk of 2 a 3 mja das met wat biertjes.

                            groet

                            eeltje

                            Comment


                              Inmiddels, 2-6 jointjes overdag. Verdeeld vanaf de ochtend tot de avond. Soms iets meer, soms iets minder.

                              Ik draai ze niet puur, half om half laten we zeggen
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                              Comment


                                Gemiddeld 2/dag. Ik rookte al pure jonko's toen ik nog aan de sigaretten zat, gewoon omdat ik het effect en de smaak zo leuker vond.
                                Ik rookte 2 pakjes per dag. Intussen al enige tijd gestopt met nicotine, en daar ben ik echt blij om. Enkel nog maar het goddelijke groen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X