Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      ps,.. zondagavond de waterpijp schoon maken met detoll

      Comment


        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

        Ik rook 3-6 joints op een dag.

        Comment


          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasharin View Post
          Ik denk dat sommige mensen best wel de ganse hele dag door mogen roken ,hebben jij en ik toch geen last van
          Heee Hash, daar hebben jij en ik zeker geen last van, dat was ook niet de bedoeling van mijn post. Wat ik aangaf is dat ik dergelijke hoeveelheden niet normaal vind en mij inderdaad af vraag hoe je dan door het leven gaat. Net zo min als ik het normaal vind dat iemand 14 uur per dag werkt (did it...) of 30 koppen koffie drinkt (did it too). Dus ja, ook ik ben mijzelf tegen gekomen en uiteindelijk geconfronteerd met het feit dat mijn gedrag niet normaal was.

          Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij of zij doet met zijn of haar leven, zolang een ander daar geen last van ondervindt. Maar ik mag toch wel aangeven dat ik van mening ben dat het niet normaal is als je, voor recreatief gebruik, zoveel cannabis tot je neemt.

          Comment


            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

            Niemand, hooguit mijn vrouw, weet beter dan ik, dat mijn levenswijze niet spoort met wat als maatschappelijk aanvaardbaar wordt beschouwd. Elke gek heeft nu eenmaal zijn gebrek!

            Comment


              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

              Oorspronkelijk geplaatst door CatsEye View Post
              Heee Hash, daar hebben jij en ik zeker geen last van, dat was ook niet de bedoeling van mijn post. Wat ik aangaf is dat ik dergelijke hoeveelheden niet normaal vind en mij inderdaad af vraag hoe je dan door het leven gaat. Net zo min als ik het normaal vind dat iemand 14 uur per dag werkt (did it...) of 30 koppen koffie drinkt (did it too). Dus ja, ook ik ben mijzelf tegen gekomen en uiteindelijk geconfronteerd met het feit dat mijn gedrag niet normaal was.

              Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij of zij doet met zijn of haar leven, zolang een ander daar geen last van ondervindt. Maar ik mag toch wel aangeven dat ik van mening ben dat het niet normaal is als je, voor recreatief gebruik, zoveel cannabis tot je neemt.
              Hoi CatsEye ,

              Tuurlijk mag je jou mening aangeven , thats just what i did

              Een meter kakken en terug intrekken is ook niet normaal opps , i smoke to much ^^

              Grtz
              Geniet nooit met mate !

              Comment


                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasharin View Post
                Een meter kakken en terug intrekken is ook niet normaal opps , i smoke to much ^^
                Volgens mij kun je daar het circus mee in

                Comment


                  Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                  Als ik niet moet werken rook ik met veel plezier een vijftal jointjes op een dag
                  The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                  Comment


                    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                    Als ik genoeg heb, rook ik er zeker weten meer dan 5. Maar het ligt aan mijn budget, en die is niet altijd even breed, zelden breed....
                    Meeh, jammer genoeg gemiddeld 2 joints per dag.

                    Edit:
                    Poepen is trouwens echt lekker als je stoned bent
                    Yeaaaaaahh....
                    Last edited by Beschadigde Hersenen; 28 November 2010, 22:27. Reden: Zien van opmerking in forum over meter kakken..
                    Ik ben nooit sarcastisch..

                    Comment


                      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                      wanneer ik er zin in heb maar nooit meer of 2 per week

                      Comment


                        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                        Ik rook meestal 1 jointje op ma/di/wi/do/zo en vr/za meestal 3-5.

                        Comment


                          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                          Tis wel tof dat de Forum leden pas een joint op steken na 12 uur in de middag
                          Ik vind dat het forum daar een mooie hand aan bij draag zo houden we het toch nog onder controle en dat op een cannabis kweken forum
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                            uhm ik zie geen optie ik rook geen joints ?

                            Comment


                              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                              dont grow if you dont blow
                              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                              Comment


                                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                                gaaat niet om 1 jiont of 5 hehe ik rook normaal gewoon door de dag heen dus dat zijn er een pak :p meer dan 25per dag :p

                                Comment

                                Bezig...
                                X