Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??
Ik rook 2 á 3 jointjes op een doordeweekse dag, en pas nadat ik mijn verplichtingen heb voldaan,.
In het weekend komt de waterpijp uit de kast en worden er zo nu en dan wat diepe teugen genomen en bevind ik mij al snel in de temple of boom,..Wicked
... De zondag is al 8jaar een vaste Jahday en klinkt er vooral roots music uit de speaker met het bubblende geluid van de pijp op de achtergrond....
Soms is de liefde ook tijdelijk ff over,.. dan neem ik een breaky totdat de accu weer compleet geladen is, dit kan 2á3 dagen to 3 weken duren,....Nu komt het moment om een heel lekker topje super silver haze te roken,.. en de liefde is hersteld.
greetz
Ik rook 2 á 3 jointjes op een doordeweekse dag, en pas nadat ik mijn verplichtingen heb voldaan,.
In het weekend komt de waterpijp uit de kast en worden er zo nu en dan wat diepe teugen genomen en bevind ik mij al snel in de temple of boom,..Wicked
... De zondag is al 8jaar een vaste Jahday en klinkt er vooral roots music uit de speaker met het bubblende geluid van de pijp op de achtergrond....Soms is de liefde ook tijdelijk ff over,.. dan neem ik een breaky totdat de accu weer compleet geladen is, dit kan 2á3 dagen to 3 weken duren,....Nu komt het moment om een heel lekker topje super silver haze te roken,.. en de liefde is hersteld.
greetz

Comment