Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    0,25 per dag gemiddeld hehe

    Comment


      Wanneer ik wiet liggen heb, 4-5 blunts per dag, gemiddelde 45-50 gram per week ..

      Wanneer ik geen heb, ja dan niks he!
      A few blunts a day, keeps the depression away

      Comment


        G13 HAZE moet de dag altijd mee begonnen worden en later op de avond adviseer ik cali

        Comment


          2 tot 5 jonko's hier. Rook de eerste meestal rond een uur of 16...
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


            Rook alleen bong, begin de dag er mee en eindig slapend op de bank... Dan weet je het wel!

            En nee, ik begin niet op de bank, soms zou ik wel willen.
            Horks Fototopic 2.0

            Comment


            • Jefkewiltnogs
              Jefkewiltnogs commented
              Editing a comment
              Ik zou ook op de bank willen beginnen. Met een knappe erbij .

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Een dik jaar later ook nog steeds mijn wens!

            Iedere dag verschillend, ligt aan me onregelmatige tijden van het werk.
            maar gemiddeld 5 per dag, maar haal de 12 ook wel is als me zoon niet komt in het weekend.
            Kan zo in me rook hok gaan zitten en 3 haze toeters achter elkaar weg roken in me uppie, lekker man.

            Ben nu vrij en zit al aan me 4e

            Comment


              Voel me lullig nu ik dit zo lees 😂 alleen in het weekend 1 of 2 keer in de avond in een pijpje. Denk 0.2 gram per keer misschien wel minder.….. maar lig toch ko op de bank daarna. Alleen maar Indica.

              Comment


                Ik rook puur, normaal 1 per dag! Maar ik ben aan het zien om dat te verminderen naar een halve of een paar trekjes! Anders doe ik het teveel en heel gaar zijn vind ik eigenlijk niet fijn! Ga de puff puff pass adviezen opvolgen. Meer dan 2 halen en ik ben mat!

                Comment


                  Lang leve de vaporizer🥳0

                  Comment


                  • Captain fantasy
                    Captain fantasy commented
                    Editing a comment
                    De ideale, properste en effectiefste manier om cannabis te gebruiken🤘🙃

                  Verschilt, gemiddeld zo'n 2 joints 0.6g en 0.4g in de vape op doordeweekse dagen vanaf 17/18 uur.

                  In het weekend geef ik hasjchocomelk vaker de voorkeur, of een andere edible bakken. Meestal rond de 0.4 in de chocomelk en dan zijn we wel paar uur zoet. verschilt wel hoeveel sociale verplichtingen er zijn dat weekend waarin stoned zijn niet per se gewaardeerd wordt.

                  Vorig weekend was er ineens 13 gram verdampt in 2 dagen met 3 mensen, dan gaat het hard. De zondag nog glaasje volle melk met 9g gevapete wiet gedronken. Daar zat ik er even naast met de dosering, heb de ogen wel even uurtje dicht gehad 🤣🤣 7g was beter geweest.

                  Thanks voor het lezen van deze monoloog, slaaplekker

                  Comment


                    Fuego ik krijg zelf meer en meer afkeer van edibles, ik wordt altijd te high... geeft vaak onaangenaam gevoel want dan kan ik echt niks meer. En het inschatten met vaporizer leftover is niet simpel!

                    Ik had denk ik 20 gram en heb het in 4 porties brocollisoep gemalen! Mijn god ik was high... mijn tol is wellicht wat lager... Heb zin om de rest van de soep weg te gooien want ik wordt er beetje te nefas van!

                    Comment


                    • Fuego
                      Fuego commented
                      Editing a comment
                      Ligt ook aan de temperatuur van de vape natuurlijk.

                      Kan je niet de helft nemen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door parakweker View Post
                    2 tot 5 jonko's hier. Rook de eerste meestal rond een uur of 16...
                    inmiddels van de jonko's af, rook alleen nog maar bong. Sindsdien doe ik automatisch een stuk zuiniger met m'n wiet!
                    Ik vul m'n gaasje denk ik gemiddeld 2-3x per dag, dus dat komt neer op ongeveer 1 pure joint. Ben volgens mij niet minder stoned dan ik een jaar geleden was
                    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

                    Comment


                    • Heyz
                      Heyz commented
                      Editing a comment
                      Wat voor bong? Ik wil ook van de tabaksjoint af maar kom er gewoon niet uit wat gaat werken voor mij.

                    • parakweker
                      parakweker commented
                      Editing a comment
                      Heyz ik begon met een kleintje, heb inmiddels 2 kleintjes en 2 groteren. Elke rookt wat anders, de afwisseling is wel fijn

                    • Heyz
                      Heyz commented
                      Editing a comment
                      Ja beetje lastig eraan dat ze niet te testen zijn van tevoren snapje en wil eigenlijk voor een wat duur exemplaar gaan omdat het niet voor tijdelijk moet zijn maar dan moet het wel matchen.

                      Die kleine dingetjes weet ik al van dat het niks word, het mag best een ritueel zijn en een last zijn om te vullen schoonmaken en onderhouden en een half uur duren dat duurt een joint draaien en roken ook minstens. Ik hoef er geen tijd mee te winnen en met zo'n kleintje vul je dat niet. Tis meer hobby en het roken dan het stoned zijn hier eigenlijk. Dusja maar dan weet ik dat, denk toch dat ik ze maar eens real life ga bekijken ergens als dat mogelijk is.

                    Poeh verschilt echt heel erg. 3 tot 5 is wel gemiddeld denk ik. Met uitschieters aan beiden zijden van het spectrum. Rook zonder tabak met vervangende kruiden, liefste gewoon Damiana, of ik vape met mijn Pax3 maar dat ding moet ik steeds opladen. Wil/moet dus nog een vaste vale halen, alleen money is tight en de vrouw ziet me alweer aankomen.

                    Comment


                      Cannaborealis Damiana, blauwe lotus is een nette combo, maar blauwe lotus rolt helaas niet simpel noch vergruis je het makkelijk.

                      Comment


                        Ik rook al jaren geen tabak meer en rookte m’n eigen kweek in zo’n klein metalen pijpje. Gemiddeld 1 per dag, nog steeds. Toen ik zag hoe snel dat pijpje smerig werd en dichtslibde met plakkerige zwarte smurrie ben ik overgestapt op vapen (AirVape xs go). Dat bevalt echt beter: nauwelijks hoesten, betere conditie en ik heb minder wiet nodig. Maar ik rook, in tegenstelling tot vroeger, echt voor de high en ‘actief en euforisch’ effect. Ik heb de pest aan een couchlock.

                        Comment


                        • Heyz
                          Heyz commented
                          Editing a comment
                          En als je het uitdrukt in gram hoeveel ging er dan met je pijpje doorheen per dag en nu met de vape? Moet je al gestopt zijn met tabak om te kunnen wennen aan het verdampen??

                        • Pieremegoggel
                          Pieremegoggel commented
                          Editing a comment
                          Heyz In gramman weet ik het zo niet, maar ik gebruik nu tweederde van wat ik gebruikte met een pijpje. Aan vapen hoef je als roker of ex-roker niet echt te wennen. Stoppen met tabak en gaan vapen is makkelijker dan helemaal stoppen met iets te inhaleren. Je hoeft dan niet psychisch af te kicken van het maak- en aansteekritueel. En je kan blijven inhaleren en ‘rook’ uitblazen. Het is dan alleen 3 of 4 dagen lichamelijk afkicken van de nicotine.
                      Bezig...
                      X