[Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nickyboy153
    Banned
    • Mar 2012
    • 4

    #76
    Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

    hahaha ik heb een paar subwoofers op me kamer heb in 1tje een luikje gemaakt waar ik het in kan doen :$

    Comment

    • morediamonds
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 77

      #77
      Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

      ik verstop mijn wiet altijd in de basdrum, of in men gitaarzak, daar zoeken men ouders nooooit

      Comment

      • Gueriallagrower
        Retired
        • Apr 2012
        • 95

        #78
        Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

        Ohjawel :d als men moeder ziet dat ik wiet heb flipt ze :d ook al ben ik 18

        Comment

        • GucciHaze
          Senior Stoner
          Member
          • Mar 2012
          • 29

          #79
          Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

          Standaard als ik vroeger thuis kwam deed ik het in m'n sok en toen liep ik naar boven en had ik in een laatje een hele rol boterhamzakje, meteen 2 erom heen gewikkeld en achter m'n kast gezet.
          Livin' the goodlife.

          Comment

          • Stickie
            Wicked Stoner
            • Dec 2011
            • 209

            #80
            Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

            In de cornflakesdoos, jack danielsdoos (ijzeren modellen gewoon) op men kamer vroeger, das één van de zovele plekken.
            Nu gewoon in een tupperwaredoos in de garage en een klein deeltje binnenshuis in een doosje, samen met alle rookgerei

            Comment

            • KlaasJan420
              Stekje
              Nieuw Lid
              • May 2012
              • 9

              #81
              Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

              a-whole-lot-of-weed-here.pngmijn verstop plekje

              Comment

              • Aciphexdnb
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2011
                • 29

                #82
                Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                Vroeger: In een oude versterker. Nu: In mijn blowdoos.

                Comment

                • rastapeace
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2012
                  • 31

                  #83
                  Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                  gewoon onder de zetel op plateau

                  Comment

                  • Silver Haze
                    Senior Stoner
                    • Jun 2012
                    • 36

                    #84
                    Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                    Vroeger verstopte ik me wiet in een joint en vervolgens die joint in een pen, niemand die het ziet

                    Comment

                    • AudioSystemRolla
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 1709

                      #85
                      Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                      gewoon net als altijd op tafel
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                      Comment

                      • Sweetbunny
                        Retired
                        • Jun 2012
                        • 8

                        #86
                        Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
                        Hm, dat vind ik nog wel meevallen. Onder verstoppen kun je natuurlijk ook gewoon 'neer leggen' verstaan, dus waar leggen jullie je weet neer?
                        Tevens zijn er ook nog meerderjarige die het 'verstoppen'.
                        Idd. Ik ben al wat ouder, maar dat betekend een generatie dat wiet beslit undone was! Heb na 2 jaar eindelijk aan de 2 enige familieleden waar ik nog mee omga bekend. Door 1 geaccepteerd omdat ik het merendeels als pijnstiller gebruik, van de ander niks gehoord.

                        Zelf riep ik ook altijd dat er beslist geen enkele drug in mn huis kwam, maar jah..... hihi

                        Comment

                        • small
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 322

                          #87
                          Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                          jointjes alteid in de fiets handvaten.
                          Heb je alteid wat bij de hand voor als je onderweg bent
                          One "small" step for a man....one giant tree for mankind

                          Comment

                          • Davinho
                            Retired
                            • Jun 2012
                            • 3

                            #88
                            Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                            In mijn schooltas had ik altijd verschillende vakjes die je op het eerste gezicht niet ziet die erg handig waren. Ik stop het nu vaak in mijn kluis want daar is het gewoon luchtdicht en blijft ook mijn wiet, hasj, shag en sigaren als ik die heb het best. Of een oude schoenendoos, onder het bed of onder een kastje waar nooit iemand komt bijvoorbeeld.

                            Comment

                            • bopi
                              Retired
                              • Jul 2012
                              • 4

                              #89
                              Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                              Ik heb zelf een schoenendoos versierd tot smokedoos. Gewoon mooie plaatjes erin geplakt enzo. En allemaal vakjes voor verschillende dingen zoals vloei, zakjes, tip etc. Die verstop ik vervolgens onder mijn bed.

                              Comment

                              • TheovS
                                Banned
                                • Apr 2012
                                • 157

                                #90
                                Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                                al jaren gewoon standaard op tafel maar vroeger in m`n jeugd (rook vanaf 9 en vanaf 12 dagelijks) in het bos waar ik woonde.


                                T-o

                                Comment

                                Bezig...