[Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • b0riis
    Banned
    • Jul 2011
    • 1280

    #91
    Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

    Theo wow vanaf 9 jaar al? :o
    Dat is jong!
    Ik vanaf me 15e
    Ik had het altijd in een 2e etui die ik dan gewoon in me tas deed me ouders keken daar toch niet in
    Nu een beetje uit het zicht in mijn smoke kastje

    Comment

    • latehippy
      Retired
      • Jul 2012
      • 26

      #92
      Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

      meh wiet verstoppen heeft geen zin, als je toch wil verbergen, dan in een doos met wierook. 100% geur proof, en niet verdacht( tenzij je nooit wierook gebruikt natuurlijk).

      en voor onderweg kan je altijd wat in een leeg filterhoesje doen (filterhoezen zijn los te koop) in een pakje peuken.

      Comment

      • EP1CST0N3R
        Retired
        • Nov 2012
        • 1

        #93
        Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

        Trek 2 Trainings broeken aan bij voorkeur adidas.
        en zorg ervoor dat de onderste broek die je aan hebt een rits sluiting heeft (tegen de geur).
        stop de wiet in de onderste broek en voila.
        PS. zorg er wel voor dat je de rits sluiting sluit anders heb je er geen kut aan.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        of koop een leren portemonnee stop het daar in.
        koop een muts of een pet stop het daar onder.
        in school stoelen heb je meestal een dopje ergens haal die eruit en stop het erin, doe het dopje terug...
        neem een grafisch reken machine en haal de batterijen eruit stop het erin...
        neem de batterij van je telefoon eruit door het te verplaatsen met wiet.
        bewaar het in je onderbroek.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #94
          Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

          Een rits tegen de geur ?
          Da's een latex broek dan zeker ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • jackyherrer
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Nov 2012
            • 15

            #95
            Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

            meestal verstop ik het tussen een vloeitje en wat tabak soms ook gewoon op de tafel in een plastic zakje zodat niemand het ziet.
            waarom verstoppen je bent tog 18 k zie niet in waarom je het zo verstoppen.

            Comment

            • Nederhigh
              Super Grower
              Lucky Member
              • Apr 2012
              • 1831

              #96
              Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

              Ik gebruik altijd Mijn subwoofer ik heb een oude subwoofer die kapot is. en ook wel redelijk groot is. daar kan ik het kapje vanaf halen en dan past er zo 150 gram in!
              ik heb hem gewoon tussen de rest van mijn geluidsinstallatie staan zodat het niet opvalt

              Grtz. Nederhigh

              Comment

              • TGIF
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 141

                #97
                Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                In de woonkamer staat op de tafel gewoon een kistje met de wekelijkse blow erin. De voorraad staat in een donkere kast, niet omdat ik het zo nodig moet verstoppen maar vanwege licht en afbraak van THC.

                Comment

                • RufneckDeuce
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2012
                  • 196

                  #98
                  Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                  tussen een papiertje
                  Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
                  groe(n)tjes for all

                  Comment

                  • JohnnyHaze
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2012
                    • 912

                    #99
                    Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                    neem een grafisch reken machine en haal de batterijen eruit stop het erin...
                    neem de batterij van je telefoon eruit door het te verplaatsen met wiet.
                    oke en waar ga je naartoe met de batterijen dan , neem je die mee voor als je je telefoon of rekenmachine nodig hebt

                    Comment

                    • MissMellow
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • May 2013
                      • 64

                      #100
                      Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                      Tis een oud, maar leuk topic..
                      Ik heb 2 blikjes, 1 met de asbak, aansteker en zelf voorgedraaide jointjes
                      1 met de overige stash (2 gram meestal) pakjes vloei en tipjes, grinder en shag.

                      De blikjes liggen gewoon op mijn bureau
                      Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #101
                        Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                        Als ik al die unieke plaatsjes lees..... dan moet ik toegeven dat ik het waarschijnlijk niet zo een goeie smokkelaar zou zijn.
                        Al mijn plaatsjes waarvan ik dacht, daar vinden ze het nooit, zijn wel een of meerdere malen langsgekomen.
                        Shoot ik ben ook nooit eens origineel.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • ninja
                          Junior Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Jul 2013
                          • 16

                          #102
                          Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                          ik verstopte mn tot kort nog mn wierie, waarom? omdat mijn partner er tegen was.
                          nu acepteer hij het. want ik doe het tog al bijna 17j en ik ken hem 13j.
                          dus reden genoeg om als volwassene mn wiet te verstoppen.
                          niet iedereen is zo openminded about wiet.

                          Comment

                          • vlrs
                            Gandhi Ganjamaster
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 468

                            #103
                            Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                            Vroeger:
                            In m'n computerkast, onder m'n bed, in m'n gitaar, in een knuffel, op zolder, in de schuur. En heel in het begint zelfs in een (grote) holle batterij. (Alleen omhulsel)

                            Nu:
                            In m'n nachtkastje, op m'n bureau, in een laatje of in m'n weckpotten.
                            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                            Comment

                            • Lovis
                              Senior Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jul 2012
                              • 912

                              #104
                              Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                              Ik stak die altijd in en Nature addicts snoepzakje. Er kwam geen geur uit, en ik ben de enige die zo iets lekker vind. Had overal van die zakjes liggen.
                              Nu gewoon in en doosje op de salontafel.
                              - 1m² Tuin

                              Comment

                              • Bombadil
                                Gandhi Ganjamaster
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2011
                                • 465

                                #105
                                Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

                                Nature Addicts Ik had ooit eens een zakje bubblegum in maastricht gekocht en dit verstopt in een aardbeien NA zakje. Toen ik deze na een dag oprookte, smaakte deze veel sterker naar aardbeien Ik heb het effect nog niet kunnen herhalen, en ben, sinds het verbod voor buitenlanders, niet meer kunnen terug gaan om een nieuw zakje te kopen
                                "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                                Comment

                                Bezig...