Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plastic gerookt! Hoe schadelijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plastic gerookt! Hoe schadelijk?

    Korting op 420shop
    Hey allemaal!

    Nu weet ik al jaren dat die plastic grinders kut zijn, dat de plastic slijt en in je joint komt. Heb dus altijd metalen gehad. Nu ben ik die kwijt sinds een paar weken en een vriend had een plastic gegeven. Toch paar keer met die gegrind, want ja hoe veel schaafsel kan er mee komen die paar keer… Kijk ik vandaag, is er een hele punt afgebroken van de binnenkant! Dus zo’n punt waarmee de wiet grind… Dit was nog niet zo toen ik ‘m kreeg, hij was nog nieuw, ik ben de enige die ‘m gebruikt en ik rook altijd alleen. Dus hoe dan ook ben ik degene die dat stukje heeft gerookt… Hoe schadelijk kan dit zijn? Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Wat kan ik het beste doen? Want het kan ondertussen al 3/4 weken geleden zijn (of gister) dat het is gebeurd, ik heb namelijk nog niet eerder zo gedetailleerd erin gekeken. Ik heb wel wat last gehad van hoesten en verkoudheid, maar ik heb dat sowieso een paar keer per jaar want ik heb lichte astma en een klein kind die ook soms verkouden is.

    Ik hoop wat tips te krijgen! Thanks!

    #2
    Hoi, denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Plastic is overal, en dus staat er geregeld overal eens plastic in de fik. Producenten lijken me echt niet zo dom dat er dan meteen slachtoffers zouden vallen. Gezond is natuurlijk anders maar een klein puntje plastic over de longen roken lijkt me geen probleem.

    Comment


    • Jeweetweltoch
      Jeweetweltoch commented
      Editing a comment
      Dankjewel voor je reactie!

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Waarschijnlijk is het puntje ook gewoon ergens anders beland. Anders had je het gemerkt met het rollen en de geur en smaak tijdens het roken.

    • Jeweetweltoch
      Jeweetweltoch commented
      Editing a comment
      Puntje kan nergens anders beland zijn, ik gooi het altijd direct uit de grinder in de blow… Niks gemerkt qua smaak of geur, nou moet ik zeggen dat ik af en toe echt heel snel een paar hijsen neem omdat ik met mijn kleine zit, dus misschien daardoor niet opgevallen… Heb wel al een tijdje last van mijn keel, zou dit hiermee te maken hebben? Longen voelen verder oké.

    #3
    Plastic proef je. Net zoals een haar .... bah!

    Comment


      #4
      Ik heb ook altijd van die plastic 5 euro grinders.

      Binnen de kortste keren zit er ruimte tussen en ontstaat er een hele zooi aan hasj dit schraap ik er dan pas vanaf als het echt dik aangekoekt zit met een mes en daar komt ook sowieso plastic mee. Want je ziet duidelijk dat ik de grinder heb bewerkt met een mes of dat het poreus geworden is en dus afgeschuurt/gebrokkeld is tijdens het afschrapen.

      Leef ik nog, ja, weten we of het hieraan lag als ik over 20 jaar een of andere diagnose krijg, nee..

      Met andere woorden maak je niet druk. Volgens groenlinks is achter een andere auto rijden met je raam open ook ongezond, doen we al eeuw lang.
      ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

      Comment


        #5
        Gewoon een grinder van metaal kopen. Kost niks en geen kans op plastic in je jointje. Plastic is sowieso schadelijk, maar zoals hierboven genoemd denk ik niet dat je er direct dood aan gaat 😁.

        Stay High ✌😎
        Last edited by Silas; 6 January 2023, 10:58. Reden: link verwijderd

        Comment

        Bezig...
        X