Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste wiet rol doos die zijn geld waard is.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste wiet rol doos die zijn geld waard is.

    Korting op 420shop
    Ik ben op zoek naar een tray of rol doos bv . Deze op amazon maar ik zoek wel iets met plaats voor potten ook.

    Zijn er mensen die bv de triple flip tray van raw gekocht hebben of humidors, of zelf iets gemaakt hebben?

    Ofwel haal ik mijn portefeuille boven ofwel mijn vastgeroeste houtbewerkingsskills! Alhoewel een plaatje bamboe ook al wat kost zal het wel stukken goedkoper zijn.

    Ik vroeg me eigenlijk af of er veel mensen zulk een box of tray gebruiken ook.

    Boîte de rangement en bambou Premium Boîte de rangement en bois Boîte de rangement amovible boîte de rangement en bambou ensemble de stockage en bois avec serrure pour articles de stockage : Amazon.com.be: Cuisine et maison
    Ganja always does the trick.

    #2
    Nee ik gebruik zoiets niet, aangezien ik bong rook ben ik al gewend alleen thuis te kunnen roken dus neem mijn rookwaar nooit mee.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      140 euro? Ja dat is echt wel gekkenwerk maar zo te lezen is die Marley z'n centen dubbel en dwars waard! Een aluminium grinder met puntjes is tegenwoordig zowat een museumstuk! Een koopje voor een grinder annex moordwapen!

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      De black leaf xxl op zamne is van metaal en 90mm Hork , 43 e

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Die heb ik, bevalt redelijk maar de grinder heeft geen puntjes helaas. Dat model mét puntjes is wat ik zoek, maar ik heb die zoektocht opgegeven. Kan ze nergens vinden gewoon. Mocht jij die tegenkomen dan houd ik me zeer aanbevolen!

    #3
    Ff zitten zoeken. Deze mss ook wat .
    We are now introducing the perfect ultimate tobacco and herbal rolling storage box. | Shop High Quality Rolling Boxes at low prices.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #4
      Kavatza original. Niet te openen voor een leek.
      De wooden boxes zijn prachtig afgewerkt, helaas in geen jaren meer ergens gezien. Tegenwoordig alleen nog maar boeken in de shop, ook mooi, maar anders. Als je ze nog ergens tegen komt......

      Ik heb er gelukkig op het laatste moment bij JD nog ééntje kennen scoren toen kavatza ze zelf niet meer had. Zie hier
      "Persia":

      gesloten, op slot
      20221223_002553.jpg
      gesloten, niet op slot
      20221223_002613.jpg
      Tadaaa,
      onder de roltray leg nog een verdamper verstopt.
      20221223_002822.jpg

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mooi hoor , idd die boeken nog zien passeren. 420 shop heeft er ook dacht ik. Idd jammer dat de originele niet meer gemaakt worden, ofwel?

      • Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Ik ben ze sindsdien helaas ook niet meer tegengekomen.

      #5
      Ryot hebben ook mooie wooden boxes,

      https://ryot.com/store/wood-boxes/
      Zeg maar zo, Keep It Simple

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Jammer maar zo duur... wel cool!

      #6
      Als je toch iets super sjieks wilt met maar een functie en je bent bereid er 140 euro voor neer te klappen, dan zou ik eens kijken of je een oude whisky/drank globe kunt vinden in de tweedehands winkel.
      Zit veel meer ruimte in en je hebt met wat goedkoop triplex hout en een figuurzaagje best makkelijk wat compartimenten gebouwd.
      https://www.wereldbol-expert.nl/zoff...faria-barglobe

      Zelf ben ik niet zo'n fan van zulke dozen of setjes; moeilijk schoon te maken en naar verloop van tijd verliest het zijn charme.
      Ik weet wel dat kunstenaarskistjes ongeveer hetzelfde opgebouwd zijn, en een fractie kosten van zo'n blowers box.
      https://www.vanbeekart.nl/schilderse...skisten/12273/
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Idd ook mooi, maar ik zoek wel iets met ingebouwde roltray en plaats voor potten. Ik heb al gekozen voor de

        Wise Skies Bamboo Wooden Rolling Box
        260mm x 178mm x 80mm

        Zonder potten met verzending van uk ben ik 47 euro kwijt nu.

        De potten natuurlijk niet apart verkrijgbaar maar ze zijn klein ook , ik bestel de grootst mogelijke maat eens de box binnen is.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Wel cool zo een globe, lijkt me tof om te personaliseren. Ooit maak ik de perfect roll box , en als het lukt dann op de markt brengen he.

      #7
      Heb een jaren 80 tupperwarebrooddoos die al sindsdien ongeveer meegaat. Vierkant en een rand op de deksel. Ideaal.

      Comment

      Bezig...
      X