Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

neutrale tabak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    neutrale tabak

    Korting op 420shop
    Hoi,
    weet iemand of het ook iets van neutrale tabak geeft?
    Kijk ik ben al weer een half jaar geleden gestopt met het roken van tabak maar ik doe toch blowen.
    Dat blowen doe ik dus puur, zonder tabak.
    Maar met is veel lekkerder,maar dat durf ik niet meer, dan ben ik waarschijnlijk gelijk weer verkocht aan die KUTsigaretten.
    Geeft het geen tabak zonder nicotine?
    Dr zullen toch wel meer mensen zijn met het zelfde probleem?

    Gr Matthijs

    #2
    Re: neutrale tabak

    Ik meende dat er zoiets was als "knaster"??

    Comment


      #3
      Je kunt inderdaad beter van de tabak afblijven! Het is al moeilijk genoeg om te stoppen met roken (van tabak). Ik heb eens een interessant boek gelezen geschreven door een Argentijnse dr. in de rechten en socioloog, die in zijn boek de effecten en sociale aspecten van alle drugs beschrijft die hij heeft uitgeprobeerd. Mescaline, paddos, lsd, opium, wiet, maar ook cocaine en heroine. En guess what? De enige drugsverslaving die hij nooit heeft kunnen afkappen: tabak!!!

      Ben zelf ook een stopper! Niet teruggrijpen naar de tabak! Wellicht bestaat er een wietsoortje dat aan jouw smaak voldoet, en anders is het misschien een idee om eens de geparfumeerde tabak voor waterpijpen uit te proberen!!! Helaas bevat die wel tabak, maar een waterpijpsessie is een speciale gelegenheid dus niet hetzelfde als effe een shekkie draaien of effe snel een sigaret aan te stoken!

      Hou het liever bij wiet! Ik vindt wiet lekkerder en als ik onder invloed ben van wiet, kan ik gemakkelijk van de tabak afblijven (ben gestopt zonder wiet als hulpmiddel, maar toen ik nog rookte, maakte wiet mij veel gevoeliger (emotioneler) en deed me dus veel beter beseffen hoe slecht tabak voor mijn gezondheid was. Dus zolang het effect van de wiet aanhield, "durfde" ik geen sigaret te roken. Uren later weer wel want dan kon het me geen moer meer schelen. Ik ga nu weer een stressvolle periode door en heb weer behoefte aan roken, oh had ik maar wiet bij de hand, maar het duurt nog wel even voordat ik mijn plantjes kan oogsten!!! Om toch maar te roken, heb ik biddies gekocht, dat zijn indiaase sigaretten, die bevatten tenminste geen chemisch toegevoegde rommel, enkel ecologisch bewerkte tabak... Ik weet niet of je biddies kun krijgen in Nederland, waarschijnlijk wel... Of plant zelf eens een tabakplantje!

      Maar nogmaals, tabak is een hardnekkige drug als het over verslaving gaat...

      Je zegt het zelf al: die kutsigaretten!

      Ik wens je succes met het volhouden om van de tabak af te blijven, blijf aan de nadelen denken, het is ongezond, duur, en wellicht motiveert het ook als je weet dat TABAK (nicotine) SLECHT IS VOOR JE SEXUELE POTENTIE!!!! Liever een wip dan een sigaret, lol!

      Blijf zoeken naar iets om de tabak te vervangen. Hopelijk vindt je een wietje of een "herbal smoke" dat voldoet. Er zijn inderdaad een hele hoop dingen die je kunt roken waar GEEN TABAK of nicotine in zit, maar het is de vraag of dat aan jouw smaak voldoet!

      Succes!

      Comment


        #4
        Re: neutrale tabak

        Oorspronkelijk geplaatst door argenjointje View Post
        en anders is het misschien een idee om eens de geparfumeerde tabak voor waterpijpen uit te proberen!!! Helaas bevat die wel tabak, maar een waterpijpsessie is een speciale gelegenheid dus niet hetzelfde als effe een shekkie draaien of effe snel een sigaret aan te stoken!
        Je hebt soorten van waterpijp tabak die geen nicotine bevaten, maar of dit een goede combinatie is met wiet weet ik niet.
        Heb er geen ervaring mee, maar sterven zal je er wel niet van doen ;d
        Post je oplossing als je er een vindt

        Comment


          #5
          Re: neutrale tabak

          tegewoordig heb je greengo, das een tabaksvervanger (maar wie weet wat zit daar dan weer in)
          knaster bestaat ook maar zit vol stekelige dingen, leuk voor als je je graag de pleuris zuigt aan je joint en helft verloren ziet gaan door talloze gaatjes in je vloei
          opties zijn idd zelf tabaksplant zetten of een vaporizer proberen (geeft weer helemaal ander effect dan gewoon puur)

          Comment


            #6
            Re: neutrale tabak

            De Philip Morris ONE, bevat 1mg teer, 0,1mg nicotine en 2mg koolmonoxide....

            Zelf rook ik ook niet (enkel tijdens het bier drinken), en vind dit een goede optie.

            Grtz.

            Comment


              #7
              Re: neutrale tabak

              @Ik wens je succes met het volhouden om van de tabak af te blijven, blijf aan de nadelen denken, het is ongezond, duur, en wellicht motiveert het ook als je weet dat TABAK (nicotine) SLECHT IS VOOR JE SEXUELE POTENTIE!!!! Liever een wip dan een sigaret, lol!

              Laat dan de gehele wereldbevolking zich maar uit de voegen gaan roken. Minder wereldburgers betekenen minder hongersnood.
              Last edited by Xtreme; 28 July 2011, 16:09.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post

                Laat dan de gehele wereldbevolking zich maar uit de voegen gaan roken. Minder wereldburgers betekent minder hongersnood.
                Last edited by argenjointje; 28 July 2011, 16:29.

                Comment


                  #9
                  Re: neutrale tabak

                  Ik heb nog nooit gerookt en tevens nooit een druppel alcohol gedronken. En dat wil ik tot mijn dood volhouden. Als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet. Maar ik heb wel dingen gedaan waar rokers of drinkers nooit aan zouden willen beginnen.

                  Comment


                    #10
                    @Extreme:

                    Ik heb ook een korte tijd cocaine gebruikt tot ik erachter kwam dat het extreem ongezond is voor je hart. Ben er toen ook accuut mee gestopt! Ik ben nl. er zuinig op mijn gezondheid!

                    Alcohol en tabak zijn verslavende middelen, en ik hoop dat je het volhoudt (hoe oud ben je? Want toen ik jonger was dacht ik ook dat ik nooit zou roken!)

                    Wat alcohol betreft, zou ik je wel een rood wijntje aan kunnen raden: 1 wijnglas per dag is nl. erg goed voor hart en bloedvaten. In italie krijgen ook de kids wijn aan tafel (maar wel verdund met water natuurlijk).
                    2 wijnglazen mag ook, maar dan begint het aantal calorieen mee te spelen...
                    Last edited by argenjointje; 28 July 2011, 17:15.

                    Comment


                      #11
                      Re: neutrale tabak

                      Ik ben 62 jaar oud.

                      Comment


                        #12
                        62, da's nog piepjong, lol. Ik ben 40 (een snotneus).

                        Knap dat je nooit gerookt hebt!

                        Pas op mijn 70'ste wil ik wat voorzichtig gaan experimenteren met hardere drugs (opium bv.), een beetje net zoals de opa in "Little Miss Sunshine". Als ik de 80 haal, dan maakt het allemaal niet zo veel meer uit... Feest en dan durf ik wel weer een sigaret op te steken, hoewel mijn laatste sigaretten niet eens lekker meer smaakten!

                        Maar voorlopig heb ik hopelijk nog vele levensjaartjes tegoed en die wil ik in goede gezondheid doorbrengen, zonder vervelende verslavigen (behalve mijn koffie, dan!).

                        Sorry was niet mijn bedoeling om OFF TOPIC te gaan!
                        Last edited by argenjointje; 28 July 2011, 17:33.

                        Comment


                          #13
                          Re: neutrale tabak

                          Koffie drink ik absurd veel: Kopi Luwak heeft mijn voorkeur ('-avonds) en overdag drink ik Smit en Dorlas.

                          Comment


                            #14
                            Re: neutrale tabak

                            @Ik wens je succes met het volhouden om van de tabak af te blijven, blijf aan de nadelen denken, het is ongezond, duur, en wellicht motiveert het ook als je weet dat TABAK (nicotine) SLECHT IS VOOR JE SEXUELE POTENTIE!!!! Liever een wip dan een sigaret, lol!

                            Hahahahaha zeker!

                            Hey maar die Greengo die heb ik net besteld.(http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx )
                            Het leest perfect voor mij, nu nog hopen dat het smaakt.
                            Ik laat het weten.

                            Gr Matthijs

                            Comment


                              #15
                              @Matthijs: laat ons inderdaad effe weten hoe die Greengo je bevalt, ik ben namelijk heeeeel erg benieuwd!

                              Comment

                              Bezig...
                              X