Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

    ik sluit me aan bij vale
    prof hulp zoeken en niet je eigen diagnose vaststellen laat dat aan de artsen over

    Comment


      #17
      Geniet nooit met mate !

      Comment


        #18
        Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

        Dit is nogal wat....de topic, de reacties....
        Nou weet je, niemand van ons is in staat een diagnose te stellen...behalve dat je kunt kalmeren door middel van ademen via de buik... En dat THC in je vet gaat zitten...en het eventueel later nog kan opspelen....
        Het ding is dat mensen zichzelf ziek kunnen denken...en als ik dan sommige reacties zie, je bent schizofreen, je hebt een psychose...Is ook niet echt geruststellend... Het zou kunnen, maar ik denk het volgende....
        Je rookte niet, dus de nicotine die je binnen krijgt, klapt ook nog Es' op je systeem, bovenop de thc...en je blowt ook niet, en dan rook je ineens een dikke....dat gaat wel effect hebben natuurlijk...
        Ik heb t wel vaker gezien....zelfs mensen die niet blowen, maar verkeerd ademen...daardoor kan een spiertje verzuren, krijg je krampen in je borstkas, en soms kun je daar bang van worden, en denken dat je een hartaanval krijgt...waardoor je nog onregelmatiger adement en word t erger en durven sommigen niet eens meer te slapen...maar als ik een gokje mag doen...
        Je bent wellicht een beetje tegen je zin in gaan blowen...en kreeg spijt en werd bang...en bent toen gaan flippen...
        Toen je t er later weer over had, kreeg je weer spijt, dat je had geblowd...en flipte weer...
        Ik heb t eens gezien bij diepgelovigen, moslims, christenen, die mee wouden doen, en toen beseften dat ze iets "fouts" hadden gedaan... En werden bang voor de mogelijke gevolgen...
        Maar er is niets mis met je, beter niet meer blowen....
        En geloof me, cannabis is lang niet zo schadelijk, als je eigen gedachten kunnen zijn... Maar t zijn uiteindelijk maar gedachten..
        Pz

        Comment


          #19
          Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

          Als je al vreemd begint te doen lag het die eerste keer zeker niet aan die joint, maar zit het gewoon tussen je 2 oren. Lijkt mij wel verstandig dat je dan spliffjes achterwegen laat .
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #20
            Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

            Bedankt voor alle reacties. Dit heeft mij wel een beetje geholpen. Ik slik nu wel sinds 6 dagen de medicijn PAXIL 20mg.
            De psychiater vertelde mij dat ik het best de helft van dit kon slikken dus krak door de helft. 10mg.

            Deze medicijn zou dus de zogeheten 'serotonine' stof in mijn hersenen verhogen zodat ik geen angstgevoelens zal hebben.

            Comment


              #21
              Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

              niet meer blowen,en zelfs geen alcohol meer gebruiken.goed eten en zorgen dat je snacht,s goed slaapt.en als je dan terug ben gelijk naar de huisarts gaan.die kan je helpen of doorverwijzen.vooral goed slapen is nu belangrijk.veel sterkte ermee.

              Comment


                #22
                Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                ga het klooster in of bouw jezelf een cocon!!
                en moest het verhaal toch niet overdreven zijn...
                Ik had vroeger ook paniekaanvallen maar die gingen net over of bleven weg als ik blowde
                bij zijn toen 2 medische pistes onderzocht nl mentaal... gewoon is paar uurtjes gaan uithuilen en zaniken over de lafheid van de maatschappij van de therapeut...
                En verder zat het probleem bij mij rond men middenrif dat extra druk kreeg... vandaar sneller paniekaanvallen...
                maar laat het wel ff nakijken... je zal niemand vermoorden hoor maar hoe dieper de put hoe langer de weg naar de bovengrond wordt!
                GL
                Last edited by ceBep; 10 August 2011, 20:27. Reden: woordkeuze aangepast

                Comment


                  #23
                  Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                  net zolang zuipen tot je zeker weet dat je iemand hooguit zou kunnen doodkotsen. of gewoon even een stevige dampende wip.

                  ik wordt trouwens zelf ook best blij van een grote verse stroopwafel (vooral na die wip)
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                      Omdat we toch op de dokter tour gaan...waar de starter toch geen reet aan heeft, omdat niemand hier psychiater is en geneeskundig advies kan geven als je goed nadenkt:

                      Paroxetine (gebruik het sinds een paar jaar van ongeveer oktober tot april: zware winterdepressies (geen winterdip),dus ik weet de ins and outs )... dit werkt bij 6 van de 10 mensen. Werkt pas na een maand of zelfs pas na 3 maanden. Advies gebruik 6 maanden.
                      Jij hebt het te kort gebruikt om een relevante bevinding neer te pennen, tenminste dat vind ik!

                      En wat jij en ik vinden heeft een ander niks aan.... alle adviezen zijn natuurlijk goed bedoelt, daar is geen twijfel over mogelijk.


                      Maar...er is maar 1 die zichzelf kan helpen in dit specifiek geval en dat ben ik niet.
                      Wie is het dan wel?


                      P.S
                      Eigenlijk zijn dergelijke vragen en/of topics, die een gedegen opleiding en kennis van zaken behoeven, niet van toepassing op een forum.....de uitkomsten kunnen leiden tot onaangename verrassingen....
                      Last edited by ceBep; 11 August 2011, 00:32. Reden: p.s

                      Comment


                        #26
                        Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                        Vandaar mijn eerste reactie: professionele hulp zoeken. Leken die voor "Margrietdokter" spelen en diagnosticeren en medicaties voorschrijven -hoe goed bedoeld dan ook- bieden geen soelaas.

                        Comment


                          #27
                          Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                          ik heb anders nog steeds baat bij warme compressen van een aftreksel van afrikaantjes, mosterdzaad en zonnebloemwortels... werkt als een dolle ! zo goed dat ik niet eens meer weet waarvoor eigenlijk... lol

                          ware woorden btw > 'n beetje hobbydokteren bij dit soort dingen is NIET wat je wilt > zoek het professioneel
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #28
                            Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                            Vroeger zeiden ze tegen me: als je niet te snel wil klaarkomen moet je mosterd en pindakaas op je "snikkel" smeren. Het opvolgen van deze raad verminderde evenwel het aantal vriendinnen drastisch.
                            Last edited by Xtreme; 11 August 2011, 12:24.

                            Comment


                              #29
                              Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                              Tip 1 Ga naar je Huisdokter en neem geen drugs meer .
                              Vertel je dokter wat er met je aan de hand is hij kan je alleen maar helpen en wat heb je te verliezen?
                              Iedereen kan je hier 100 tips geven maar geloof me een arts zal je veel beter kunnen helpen.

                              groetjes bella
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                                Pff, Na 3 maanden nog last van dat ene jointje wat je toen hebt gerookt?

                                Volgens mij is er toch echt iets anders wat die angstaanvallen opwekt.

                                grtz
                                Is het glas halfleeg of halfvol?

                                Comment

                                Bezig...
                                X