Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

    Advies kan ik je niet geven daarom zal ik je een verhaaltje vertellen over mijn eerste belevingen met cannabis.

    Een van de eerste keren dat ik geblowd had was het effect zeer sterk. Nadat ik na schooltijd met enkele vrienden 1 a 2 joints had gerookt besloten we weer terug richting huis te fietsen.
    Ik voelde me goed en het was gezellig onderweg maar op een gegeven moment merkte ik op dat mijn hartslag wel erg snel ging. Na verloop van tijd werd het me duidelijk, mijn fietsband liep langzaam leeg waardoor ik de trilling van mijn velgen aanzag voor mijn hartslag.

    In diezelfde week reed ik met dezelfde vrienden weer richting huis (en wederom enkele joints gerookt). Op een gegeven moment werd alles heel zwaar, ik kwam moeilijk vooruit en het leek wel of ik in een tekenfilm reed.
    Ik keek op zij en daar reed een vriend van mij met een big smile, ik vond het al vreemd maar ok, ik dacht die zal wel goed stoned zijn.
    Vervolgens roep ik "Sooo! mijn wielen lijken wel van lood!" Wat werd gevolgd door een hevig gelach.
    Ik kijk over mijn schouder en wat zie ik, die vriend met die big smile hing met zijn voet aan mijn bagage drager...
    Last edited by Jointjedraaien; 11 August 2011, 14:39.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #32
      Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

      En wat is de clue van je verhaal JD? Nooit fietsen als je hebt gesmoked ?
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #33
        Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

        dat kan ik beamen > zeker 60 hechtingen heb ik daar in totaal van (waarvan minstens 'n kwart zelf maar gezet.. &%$*^%**assistentjes in het ziekenhuis)
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #34
          Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

          De clue die ik eruit haal is dat je soms paranoia bent terwijl het niet nodig is. De gedachte die je hebt zijn soms heel sterk maar het blijven gedachten.

          Oorspronkelijk geplaatst door Deelname View Post
          Ik begon opeens gedachten te horen van 'Ik ben gek', 'Ik ga dood', 'zal mijn hart stoppen'. Gedachten die niet van mij lijken te zijn, gedachten die ik niet onder controle had.
          Is er geen moment geweest dat je dacht dit zijn slechts gedachten, en mijn gedachten kan ik zelf veranderen?
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #35
            Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
            Is er geen moment geweest dat je dacht dit zijn slechts gedachten, en mijn gedachten kan ik zelf veranderen?
            Daar ligt toch volgens mij een groot deel van de oplossing, mind over body... nooit vergeten
            En idd gewoon langs de huisdokter alhoewel de kans groot is dat die het gewoon op de joint gaat steken... (heb zo vroeger ook 4 huisartsen gehad die zelfs griepjes toeweten aan men geblow...)

            en @JD welke shop en welke weedos was dat?

            Comment


              #36
              Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

              Niet de wiet de schuld geven als je een kronkel in je kop hebt.

              Zo werkt wiet niet. Wat jij hebt, heeft dus ook niets met wiet te maken.

              En over artsen, als je ze goed genoeg kent vind je een toverkol vaak een betere oplossing

              En hier van je af kunnen zeuren is natuurlijk ook goed voor de geest.
              Ik neem meestal liever Trazolan, maar ik ben dan ook weinig sociaal.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #37
                Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                @Ik neem meestal liever Trazolan, maar ik ben dan ook weinig sociaal.

                Daar geloven we niet in HJM!!!!!!!!

                Comment


                  #38
                  Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                  , maar ik ben dan ook weinig sociaal.
                  . toch niet op JD

                  @deelname
                  je angsten altijd onder ogen durven te zien hoe moeilijk ook
                  als je met medicatie begint kan het zijn dat je daar de rest van je leven aan vast zit

                  zorg er uiteindelijk voor dat je je (zo)goed(mogelijk) in je vel kunt voelen

                  veel sterkte

                  Comment


                    #39
                    Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                    volgens mij was dat geen gewone wiet hoor. daar wordt je juist rustig van. Zaten waarschijnlijk gedroogde champis tussen of gedopt in LSD dan kan je flashbacks krijgen. Let altijd goed op waar je koopt!
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...w-2x-Bubblegum

                    Comment


                      #40
                      Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                      Ik heb heel wat aparte truucs met wiet voorbij zien komen maar toppen die gedompeld zijn in LSD ? nee nog nooit van gehoord (praktisch ligt dat ook wat gevoelig, vloeibare LSD is een lastig goedje en trouwens voor een hobbyist nauwelijks te maken).
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #41
                        Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.



                        Angsten moeten behandeld worden.
                        Of (zoals vrijwel elk mens en dier doet) een plaats krijgen.

                        Zwelgen in een angst, versterkt deze angst.
                        Wat mijn pa altijd zei: "Iedereen is wel eens bang, maar niet iedereen laat zich daar door remmen"
                        Ik heb dit boeren verstand ook aan mijn kinderen door gegeven.

                        Psychopathologie van het platte land dus.

                        Dat lijkt mij voor jou ook het beste. "If you can't stand the heat, get out of the kitchen"
                        Betekend voor jou dus dat je beter van drugs afblijft.
                        En stopt met zwelgen in je leed, wat zo maak je het alleen groter dan het is.
                        Probeer later -als je goed in je vel zit- maar weer eens een upper als Santa Maria, maar blijf van de downers af.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #42
                          Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                          Oorspronkelijk geplaatst door robinstyle View Post
                          volgens mij was dat geen gewone wiet hoor. daar wordt je juist rustig van. Zaten waarschijnlijk gedroogde champis tussen of gedopt in LSD dan kan je flashbacks krijgen. Let altijd goed op waar je koopt!
                          Nee joh, voor zover ik weet kan je LSD nie roken. En alshet wel kan heb je veel meer nodig dan een normale portie, en wie zou nu zoveel LSD verspillen door op wiet te gooien?
                          En flashbacks zijn een broodje aap verhaal.

                          Mij lijkt het verhaal op een getriggerde psychose. Ga ermee naar een psychiater en psycholoog. En probeer eerst erdoor te komen zonder anti-depressiva of andere medicijnen. Gezien je ze dan voor lange tijd zal moeten nemen, en ze hebben geen aangename bijwerkingen (paroxetine daarvan werd ik lui, moe, asociaal, heel onverschillig en kreeg zelfs zelfmoordgedachten, maar dit hangt natuurlijk af van persoon tot persoon.)

                          Comment


                            #43
                            Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                            lijkt mij toch vreemd om dat te krijgen van 1 jointje maarja ik ben natuurlijk geen kenner he
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...w-2x-Bubblegum

                            Comment


                              #44
                              Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                              Waarschijnlijk heb het roken van cannabis niks met zijn angst te doen maar meer dat hij zelf niet wist wat komen gaat en dat dat hem angstig maakte.
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #45
                                Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                                Veel medicijnen hebben een bijsluiter, op die van wiet zouden ook een aantal omstandigheden staan waarbij je het beter niet kunt gebruiken. Dit persoon voldeed aan meerdere van die omstandigheden.
                                De wiet is niet de reden van het gevolg, het is enkel de trigger geweest. Het probleem was er dus al. Daarnaast was die ambulance natuurlijk ook zwaar overtrokken, als er iemand bijgeweest was die met de situatie had kunnen omgaan was het nooit zover gekomen, die had hem er in het begin al uitgeluld, voordat het helemaal fout ging onder de hersenpan.
                                Het feit dat hierboven aangehaald wordt, dat het maar gedachten waren, had best kunnen helpen als iemand dat op het juiste moment zou hebben gezegd.
                                Wees blij dat het om wiet ging, dat is tenminste lekker snel uitgewerkt.

                                Persoon staat niet stevig in eigen schoenen, de begeleiding bij het probeersel was zeer slecht. Gevolg, een hoop gedoe om niks.

                                Comment

                                Bezig...
                                X