Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

    Dit had mijn buurman ook, toen hij voor het eerst een joint rookte. Een half jaar later was hij dood, dus pas maar op
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #47
      Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

      Mijn oudste broer evenzeer, thans ben ik de oudste.

      Comment


        #48
        Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

        hee!

        Ik wil je een ding zeggen, maak jezelf er niet te druk over!
        Ik ben zelf ook een keertje verschrikkelijk bad gegaan en ik was ook nog eens alleen, de volgende dag dacht ik aan de dood en erger ik snapte de trip niet en kon er maar niet bij wat er met me gebeurt was..
        Het doet je goed als je er met een vriend of vriendin over praat en alles even goed en duidelijk kan vertellen.
        Geloof me gebruik niet de pillen maar gebruik jezelf om van je angst af te komen!
        Toen ik bad was gegaan heb ik 2 maanden niet geblowd en ik deed het iedere dag dus ook ik was er flink van over de zeik hoe alles kan gaan...
        Ik hoop dat ik je een paar dingen duidelijk heb gemaakt en dat je er wat minder last van krijg!
        Nog veel succes ermee

        Gr. Ganjaman

        Comment


          #49
          Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

          vroeger deden ze dat idd wel is LSD op de weedos, maar denk dat dat eerder vernevelt werd ipv ondergedompelt
          nu vindt je bena geen acid meer eh

          Comment


            #50
            Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

            Broodje aap verhaal, 1 druk op een vernevelaar is genoeg voor tientallen trips, btw lsd werkt niet bij verbranding.
            En lsd is nog steeds te vinden, je moet alleen weten waar...

            Comment


              #51
              Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

              Afgezien dat lsd niet rookbaar is -althans roken heeft geen effect- is lsd veel te duur om aan wiet toe te voegen. Een normale trip bevat ongeveer een kwart milligram lsd. Er passen bijvoorbeeld zo'n 20 papertrips onder een postzegel. Het papier van een papertrip is vele malen zwaarder dan het gewicht van de werkzame stof. Een postzegel over de trips plakken was vroeger een veilige manier om lsd per post over de grens te krijgen.

              Comment


                #52
                Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                Back on topic!! Denk aan het feit dat we een cannabis-forum zijn!

                P.S
                En denk eraan dat de aangebrachte adviezen op geen enkel medische achtergrond gestaafd zijn!!


                Comment


                  #53
                  Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                  Ik heb anders een keileuke medische achtergrond hier op mijn pc-tje Vale... met spetters en alles erop en eraan enzo !

                  Geen melding meer van de topicstarter btw.. zouden de warme compressen geholpen hebben ?

                  en eum .. tripjes van nu zijn in de regel 80-150microgram, ze zijn makkelijker verkrijgbaar dan mainstream uitgaansdrugs en gelukkig voorbehouden aan een selectief publiek. Doe mij nog maar een paddestoelensoepje
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #54
                    Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                    :-d:-d:-d

                    Oorspronkelijk geplaatst door xtreme View Post
                    mijn oudste broer evenzeer, thans ben ik de oudste.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #55
                      Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                      Bedankt voor de reacties jongens. Ik neem nu al sinds 2 weken paxil en voel me hier wel een stukje beter door. Ik ben nu in Nederland (net aangekomen) en ga morgen naar de huisarts in de ochtend (9 uur). Ik heb trouwens gemerkt dat wanneer ik aan zulke ervaringen denk over medicijnen en joints etc. Dan komt de paniekaanval een pijl omhoog en verlies ik bijna de controle over mijzelf. Dus die medicijnen doen geen wonderen.

                      Heel erg bedankt.

                      Comment


                        #56
                        Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                        veel sterkte,en goed luisteren naar je dokter,die heeft er voor geleerd.onderschat het hebben van een goede nachtrust niet,dat is nu het belangrijkst.

                        Comment


                          #57
                          Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                          Mag ik weten welke leeftijd je hebt ?Ik heb sterk de indruk dat je je teveel hebt ingebeeld want je kan enkel een bad trip hebben van lsd volgens mij
                          en enkel lsd kan nadien nog es omhoog komen en nadien je nog es op trip brengen ,dus ofwel hebben ze je stiekem een trip toegediend of je hebt
                          een totaal verkeerd beeld van een onschuldig jointje en daardoor ben je in paniek geraakt ,iedereen in het begin die stoned is kan eens flippen
                          maar dat gaat vlug voorbij het belangrijkste is om in een vertrouwde omgeving te zijn tussen leuke lieve mensen die je opvangen als je dergelijk angsaanval
                          krijgt maar inderdaad die medicijnen zijn nog veel erger voor je ,ik denk dat je met angsten zit sowieso en dat die naar boven gekomen zijn door te roken .
                          Had je waanvoorstellingen dat je angst hebt om iemand te vermoorden etc ???Dit is serieus een verkeerd beeld wat je hebt van een beetje wiet ,ik vermoed
                          dat je duidelijk met psychische problemen kampt en ik zou eens op zoek gaan naar de oorzaak van je angsten ,dit is ernstig en heeft niks met een joint te maken !
                          Hou de moed erin en blijf weg van drugs als je er niet mee om kan gaan ,Angelheart

                          Comment


                            #58
                            Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                            Hopelijk legt je huisarts je eens goed op de onderzoeksbank om vooral ook een lichamelijke oorzaak van je paniekaanvallen uit te sluiten. Een erg vervelende valkuil is namelijk aanwezig in dit verhaal : de presentatie van je klachten is zowat een snelweg richting "iets loos tussen de oren" maar juist dan dient een arts zich er extra bewust van te zijn dat er tal van strikt lichamelijke condities zijn die dit soort aanvallen kunnen triggeren.
                            Sterkte en beterschap gewenst
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #59
                              Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                              Waarschijnlijk lichte psychose, of schizofrenie. Sommige mensen zijn er gevoelig voor, het is nu nog tijdelijk dus ik zal er mee kappen.

                              Comment


                                #60
                                Re: Joint gerookt. Er is nu iets met mij aan de hand.

                                Waar ben ik? Ben ik ontvoerd .. hallo? Help?!

                                Daar komen ze weer... mensen met witte jassen.. help

                                tsjuuuz
                                __________________________________________________ ______________

                                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X