Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet zonder enig effect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet zonder enig effect

    Korting op 420shop
    hey

    ik rook al een tijdje niet meer omdat ik altijd moe wordt eens het effect is uitgewerkt en daarom vroeg ik mezelf af of er geen wietje bestond zonder enig effect (dus zonder high of stoned effect)

    greets

    #2
    Re: wiet zonder enig effect

    tuurlijk,gewoon ouderweds goed gedroogt gras

    Comment


      #3
      Re: wiet zonder enig effect

      LOL tumble
      Wiet zonder effect, hmmzz, rook dan gewoon niet, garantie geen effect!

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: wiet zonder enig effect

          Laat me je adres weten, ik kom langs met de zeef en zorg voor pak minder effect
          of je zet gwn een hoop hennepplanten

          Comment


            #6
            Re: wiet zonder enig effect

            Mannelijke planten wellicht?

            Comment


              #7
              Re: wiet zonder enig effect

              ken wel aan wat toeristenhars komen,proeft naar harsh ruikt naar harsh,maar er zit bijna niks in

              Comment


                #8
                Re: wiet zonder enig effect

                Geef restjes van mn vaporizer ook aan een halve tamme..
                Vind ie lekker en wordt je niet zo stoned van, en ik hoef me gaasje niet leeg te kloppen..
                Win/win

                Smookse

                Comment


                  #9
                  Re: wiet zonder enig effect

                  ik heb een plant buitengezet in de voedselarme grond vorig jaar. Zo voedselarm dat hij niet groter dan 50 cm is geworden, vaak getopt. Resultaat: geen greintje kristal/thc vorming. Komt een heerlijk wietje vanaf, maar het effect blijft volledig uit. Je kunt dus roken wat je wilt! Misschien is dit een optie voor je? Een plantje zelf kweken in voedselarme grond? Of anders de goedkoopste hasj van de coffeeshop, die zijn vaak niet zo vermoeiend. Of enkel blowen in de avond, zodat je lekker in bed kunt kruipen wanneer je zo moe wordt.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: wiet zonder enig effect

                      Die 3 dagen donker zorgt NIET voor een hogere thc productie..
                      Beteresmaak dat wel.

                      Comment


                        #12
                        Re: wiet zonder enig effect

                        die pschygowiet van tegenwordig word helemaal vol gepompt met voeding,volgens jouw werken anabolen ook niet bij mensen zeker.ook word de wiet tot het einde gevoed,om hem maar zoveel mogelijk zouten op te laten nemen,is gewicht he.

                        Comment


                          #13
                          Re: wiet zonder enig effect

                          Ik ken ook iemand die graag wiet rookt maar niet graag stoned word. Mijn advies is zoek wat zaadjes uit vogelzaad en plant die, wanneer je de mannetjes er uit vist hou je nog best een deftige hoeveelheid over en stoned wordt je er zeker niet van.

                          Comment


                            #14
                            Re: wiet zonder enig effect

                            Stoned wordt je zeker niet van 'wiet' van kempzaad. Hoofdpijn krijg je er waarschijnlijk wel van
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: wiet zonder enig effect

                              Waar je de haaksheid vandaan haalt, blijft me een gis. Ik heb het niet gehad over stress en donker. Dat je er nog niet over gelezen hebt maakt me niet uit hoor, ik meld enkel wat ik gevonden heb: Eenzelfde stek heeft op voedselrijke grond een prima effectief wietje opgebracht. Zie Riks cullinaire droogdoos. Dezelfde genen met enkel het verschil in bodemvoeding brachten veeeeel minder potente wiet op.. Dat is voor mij verschil genoeg. Of het een oorzaak-gevolg relatie is geweest, weet ik niet. We kweekten immers 30 km van elkaar, misschien heeft het weer ook parten gespeeld. Desalniettemin is er een duidelijk verschil tussen de twee en het enige grote verschil dat ik op heb gemerkt is de bodemvoeding geweest. Op de factoren van buitenaf (wind, regen, bewolking) na dan. Ik wil je echter graag gelijk geven, maar als je dan komt met (ik interpreteer het even): in het donker komt er meer thc op je toppen, dus dat zegt automatisch dat de grond er niets mee van doen heeft. Dan kan ik daar weinig mee natuurlijk

                              Mij lijkt het vanzelfsprekend dat een gezonde plant, die goed gevoed is, meer THC aanmaakt dan een ondervoed krengetje. Maar ook ik kan het fout hebben. Maar als iemand twijfelt aan mijn redenatie: gaarne bewijs!
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X