Wat voor aansteker gebruik jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #31
    Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

    580829_172146406243982_1379610631_n.jpg

    Ik gebruik sinds kort deze Djeep aanstekers, zeer fijne aanstekers. vaak ook de jointjedraaien aanstekers omdat je die overal op me kamer terug vind
    De goedkoopste aanstekers die ik kon vinden, en deze Jet Flame aanstekers voor wat extra vermogen
    Daarnaast heb ik tientallen hervulbare aanstekers die ik zo nu en dan nieuw leven in blaas.
    Last edited by Jointjedraaien; 1 November 2013, 02:03.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #32
      Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

      Intresseert me niet zoveel als ik maar vuur heb

      Comment

      • Renhaze
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2011
        • 441

        #33
        Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

        Degene die het kortse bij me ligt, die gebruik ik

        Comment

        • GoodVibes
          Retired
          • Oct 2012
          • 3

          #34
          Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

          Grotendeels Bics maar vaak wat ik dan ook in m'n handen kan krijgen. Die dingen zijn veels te snel leeg. Begin je dat ding leuk te vinden is ie leeg.

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #35
            Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

            ik vind een brokje natrium in een glas water en daar dan je peuk mee aansteken ook altijd wel lollig
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #36
              Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

              Ik gebruikte daartoe vroeger kalium. Een glazen yoghurtfles gevuld met waterstofgas geeft een behoorlijke implosie.

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #37
                Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                Sinds ik geen zakmes meer op me draag: Torch aanstekers vind ik het prettigst. Snel, veel en heet vuur. Ook handig voor allerlei andere dingen zoals naalden 'ontsmetten', solderen, (kamp)vuur maken in de buitenlucht, en dik touw doorbranden. Vaak zijn ze nog flink windbestendig ook en geven ze nauwelijks roet af. Een enkel nadeel is, is de aanschafprijs en het constante navullen. Ik pik er iedere willekeurige kermis of vakantie wel een stel mee voor een klein prijsje. Toch heb ik een chronisch tekort aan die dingen, ik ken ze inmiddels gelukkig van buiten door de vele uitgevoerde reparaties. Mijn mooiste aanstekers bewaar ik ook al zijn ze kapot, vaak kom je vervangende onderdelen op de raarste plekken tegen. Mijn collectie telt nu 15 zippos met een verhaal, 6 torch aanstekers en zo'n 20 wegwerpaanstekers. Mocht de wereld ooit vergaan, dan zit ik warm!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • Sole mio
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 808

                  #38
                  Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                  Een gewone bic
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                  Comment

                  • Medical-Spliff
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2011
                    • 2061

                    #39
                    Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                    één waar een vlammetje uitkomt
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment

                    • moreweed
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 5939

                      #40
                      Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                      -hijg-puf-hijg-hijg-puf-pfffffff-hijg

                      net geprobeerd m'n stick aan te rennen, dat lukt dus niet. Nou maar wachten op bliksem
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      • JohnnyHaze
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2012
                        • 912

                        #41
                        Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                        wat voor aansteker gebruik ik? nou, ja de magnetron natuurlijk!

                        Comment

                        • Rasta393
                          Stoner
                          Member
                          • Jan 2013
                          • 21

                          #42
                          Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                          Een groene bic, of gewoon diegene die ik het eerste tegen kom

                          Comment

                          • El Nino
                            T.H.C. Master
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2012
                            • 544

                            #43
                            Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                            djeep!
                            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                            Comment

                            • fl13r3flu1t3r
                              Banned
                              • Aug 2010
                              • 3100

                              #44
                              Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                              Voornamelijk die van een ander en daarmee zijn ze hem meestal kwijt ook want ze noemen me de raaf, anstekers zijn mn passie, altijd goed mits eerlijk gejat uiteraard.

                              Comment

                              • FlintStoned
                                Banned
                                • Oct 2012
                                • 5580

                                #45
                                Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                                Ghehehe ja dat was lachen he toen we naast elkaar zaten en ineens allebei geen vuur meer hadden, ik heb namelijk ook die trek.

                                Comment

                                Bezig...