Wat voor aansteker gebruik jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HR83
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 1046

    #61
    Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

    is geen aansteker

    is gewoon een houdertje voor lucifers
    aan de onderkant zit een strijkvoetje
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment

    • vlrs
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 468

      #62
      Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

      Ik vind dat je met lucifers altijd zo'n rare smaak krijg
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

      Comment

      • HR83
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 1046

        #63
        Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

        als je even 2 seconden wacht na het aansteken voordat je je joint in de vlam houd, is het goed

        niet gelijk de eerste zwavel walm richting je longen jagen
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment

        • member16666
          Banned
          • Jul 2011
          • 780

          #64
          Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

          'ne bijvulbare met piezo

          Comment

          • Jonko23
            Stekje
            • Jul 2014
            • 7

            #65
            Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

            Ik zal mijn post hier posten, aangezien dit topic al bestond:

            Ik heb sinds kort een nieuwe passie en ben bezig met het verzamelen van aanstekers. Dit zijn niet alleen de standaard wegwerpaansteker die dgelijks gebruikt worden, maar vooral de luxueze merken als zippo, dupont en colibri. Heb diverse aanstekers gekocht op www.aanstekercenter.nl en struim weleens de rommelmarkt af voor die antieke versies. Meestal gebruik ik de zippo om mijn jonko aan te maken, vind dat klasse hebben.

            Ik vind dat bijsmaakje wel meevallen.
            Last edited by Jonko23; 5 August 2015, 11:57.

            Comment

            • Homegrown040
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • May 2014
              • 16

              #66
              Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

              ik gebruik altijd een djeep aansteker die vind ik het fijnste in de hand liggen.
              en met een aansteker doe ik 2 a 3 maanden

              Comment

              • Eclecticon
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 2073

                #67
                Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                Iedere aansteker behalve zippo's. Als kind wel gebruikt maar nooit meer sinds ik weet dat er kankerverwekkend benzeen in de benzine zit
                Baas in eigen brein.

                Comment

                • steundheufd
                  Advanced Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Mar 2014
                  • 1234

                  #68
                  Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                  van alles eigenlijk kan hier thuis kiezen uit ...

                  flames klikkers (nooit kopen werkt 3dagen met vlam van 7cm hoog dan kapot)
                  blokker aanstekers 3 voor 0,99 cent rollers ( werkt voor enkele dagen en begeeft het...)
                  bic rollers ( perfect maar redelijk duur vind ik ook ivm niet kunnen bij vullen)
                  lucifers van 5 merken maar dat is bij nood
                  zippo's die ik enkel gebruik bij nood en zo min mogelijk !
                  dan van die gasbrandertjes bij elke kranten winkel verkrijgbaar , goed voor buiten of winter en de bongers
                  fornuis aansteker ook handig voor de bongs en niet zo snel leeg .
                  en dan de favoriet de clipper ! waarom?
                  kan je bij vullen kost 1,5 eu en zelfs vuursteentj en rllertje kan je vervangen . ook super handig voor't jointje aan teduwen trouwens


                  daar vlamt de steund zen fakkels me aan se


                  groetje Steundje .

                  Comment

                  • Frodo
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Jan 2010
                    • 4

                    #69
                    Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                    Oorspronkelijk geplaatst door DJ Felix
                    Als het dan toch een beetje stijlvol moet zijn haal ik mijn oldtimer van stal
                    Een gereviseerde en volledig functionerende Ronson Premier Varaflame jaren '60, persoonlijk meegesmokkeld door mijn vader toen hij in Duitsland gelegerd was voor z'n legerdienst

                    [ATTACH=CONFIG]120306[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]120305[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]120304[/ATTACH]

                    grtz
                    @DJ Felix: Lang geleden, maar ik vroeg me af waar jij je Ronson Varaflame hebt laten reviseren? Want ik heb hier thuis ook nog eentje liggen die ik al langer wil laten reviseren.
                    Thanks!

                    Comment

                    • Que5
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Dec 2013
                      • 57

                      #70
                      Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                      Ik krijg regelmatig wat reclame-aanstekers, daar red ik me wel mee

                      Comment

                      • Michevan
                        Expert Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2014
                        • 1417

                        #71
                        Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                        Ik gebruik ook elke soort aansteker die maar voor handen is zolang er maar een vlam uit komt
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment

                        • hobby007
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2013
                          • 186

                          #72
                          Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                          turbo rules door weer en wind een gerichte vlam

                          Comment

                          • Cannahopper
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Nov 2012
                            • 32

                            #73
                            Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                            Een oranje waar een vlammetje uit komt.

                            Comment

                            • amazing
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 1699

                              #74
                              Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                              Comment

                              • Faraon
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 241

                                #75
                                Re: Wat voor aansteker gebruik jij?

                                clipper.jpgcombinatie met 51BUHZvP2HL._SX450_.jpg

                                Comment

                                Bezig...