Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rollen met een kaart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rollen met een kaart

    Korting op 420shop


    Ik ben geen goede roller, maar heb het zelf ook al is geprobeerd en ik vond het resultaat nog ok.
    Maar wat vinden jullie van deze techniek?

    #2
    Re: Rollen met een kaart

    Ermm ja je kan het doen lol, maar ik vind het alleen maar onhandig :p
    Gewoon blijfen draaien, je leert het heel snel hoor!

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Rollen met een kaart

        Djeezes, op de tijd dat die kerel een filter maakt rol ik er 3 binnenste buiten met mijn ogen toe.
        Ik krijg het schijt van mensen die precies doen alsof iets heel simpel exacte wetenschap is.

        Comment


          #5
          Re: Rollen met een kaart

          Ja ik heb het net ook geprobeerd en het is echt dikke lulja...
          De moeite die je hiervoor moet doen plus dat je he niet zo maar kan maakt volgens mij wel echt dat je beter af bent als je gewoon ffie leert rollen...
          En het resultaat zal uiteindlijk niet zo heel veel beter zijn. Ik sluit me aan bij Ganjax

          Comment


            #6
            Re: Rollen met een kaart

            Gewoon oefenen, je kan het van zelf wel

            Comment


              #7
              Re: Rollen met een kaart

              Ik vind die techniek voor watjes. Koop een extra pakje vloei en ga lekker pielen, na een pakje versleten te hebben ben je heer en meester.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Rollen met een kaart

                Ik sluit me aan bij de meerderheid van de groep. Gewoon blijven oefenen, dan lukt het steeds beter. Desnoods haal je een goed gelukte joint weer uit elkaar om het nog eens te oefenen, aan de prijs van een pakje vloei hoeft het niet te liggen.

                Ik kende deze techniek overigens niet. Het lijkt me overigens alleen maar onhandig om met zo'n pasje te gaan liggen kloten.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: Rollen met een kaart

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                  Djeezes, op de tijd dat die kerel een filter maakt rol ik er 3 binnenste buiten met mijn ogen toe.
                  Ik krijg het schijt van mensen die precies doen alsof iets heel simpel exacte wetenschap is.


                  zat net hetzelfde te denken
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #10
                    Re: Rollen met een kaart

                    Misschien is de "wietpas" ingevoerd om de niet rollers te helpen?????

                    Comment


                      #11
                      Re: Rollen met een kaart

                      Dat zou het enige voordeel van die pas kunnen zijn Vale
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment

                      Bezig...
                      X