Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over K2 wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over K2 wiet

    Korting op 420shop
    Is K2 in Nederland hetzelfde als de K2 in Amerika? Op google zie ik dat K2 is Amerika synthetische wiet is.
    Ik ben hier benieuwd naar omdat ik zeer slechte ervaringen heb met K2 wiet dat een vriend een paar keer meenam van Nederlandse coffeeshops.

    Heb telkens een soort aanval gehad ( black-out, schokken,...). Ben nu al even gestopt maar wil terug roken. Wil natuurlijk geen risico nemen.

    #2
    Re: Vraagje over K2 wiet

    niet doen neem gewoon wiet, dat andere is allemaal troep
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    Comment


      #3
      Re: Vraagje over K2 wiet

      K2 in Nederland is gewone wiet, da's niet synthetisch ofzo.
      Als je niet tegen wiet kan, moet je er niet aan beginnen.
      Koop lekker een pakje kauwgom, daar ga je niet plat van, en is goedkoper ook.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

        Comment


          #5
          Re: Vraagje over K2 wiet

          K2 is inderdaad een sterker soortje. Dat rookten we vroeger weleens als de skunk uitverkocht was. Maar als je er zo slecht op gaat als je beschrijft is het misschien verstandiger om niet te blowen. Al helemaal niet in de VS. Als ze je op straat vinden op die manier, krijg je een enkele vlucht naar huis volgens mij.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Vraagje over K2 wiet

              Ik ben indertijd met K2 aan de slag gegaan vanwege haar hogere dan op dat moment gebruikelijke resistentie tegen vanalles en nog wat, en ook omdat ik het een waanzinnig mooi plantje vond, en nog steeds vind. Punt is alleen dat wietnamen nogal door mekaar gebruikt worden vanwege commerciele belangen, en ik in de loop der jaren heel wat "k2" ben tegengekomen waarvan ik zeker was en ben dat het echt geen K2 was. Gelukkig is er tegenwoordig veel aandacht voor original strains, mede dankzij fora zoals deze.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Vraagje over K2 wiet

                moreweed weet je waar je originele k2 kan krijgen?
                (ik heb het over zaden)
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: Vraagje over K2 wiet

                  Tamme zak

                  hier poep =>http://420shop.nl/wietzaden/spliff-seeds.html
                  Last edited by Jointjedraaien; 29 July 2015, 03:59.

                  Comment


                    #10
                    Re: Vraagje over K2 wiet

                    ik heb wel een flinke zak zaad over voor K3 ...
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    Bezig...
                    X