Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?

    Tegelijk met de hond kant en klare frituurburgers uitkotsen. De hond op de mat, ik op het toilet. Daarna hebben we samen met een bak water, en wat droog brood, een film gekeken terwijl we naast de openhaard zaten.

    Ook, toen we nog een konijn hadden, het gaas om de planten weggehaald. Jullie kennen dat konijn uit de monty python films? Dat bleef er dus over na een jaar of twee zonder gaas..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #32
      Last edited by moreweed; 15 January 2013, 22:58. Reden: spelfoutje :oops:
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #33
        Re: wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?



        Sick fuck!

        Comment


          #34
          Re: wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?

          Als ik me niet vergis is zo de badmuts uitgevonden.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

          Comment


            #35
            Re: wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?

            In mijn stonede kop bij een grote en veel te sterke vent een bus met pur in zijn broek leeggespoten. Gewoon broekriem wat naar voren getrokken en de spuitmond achter zijn broekband en spuiten maar. Nadien stond ik er met een blauw oog gekleurd op.
            Last edited by Xtreme; 15 January 2013, 19:17.

            Comment


              #36
              Re: wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?

              Nice moreweed! Wij hadden een practicadocente die een beetje van de rattenbreinen snoepte als niemand keek. Erg goed opletten kon ze niet gelukkig, mooi om die dame even een cerebellum op te zien slurpen alsof 't een verse oester was!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #37
                Re: wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?

                rofl, zo heb ik ze nog niet gezien LR2 "alsof het een oester is" whoehahahahaha
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #38
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                  Comment


                    #39
                    Re: wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?

                    na een festival om 5u s'ochtends met vriendin in boom geklommen en en een uurtje zitten fluiten...
                    nowadays people know the price of everything but value nothing

                    Comment


                      #40
                      Re: wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?

                      Toen ik nog niet zo lang rookte met wat vrienden in de auto van punt A naar punt B willen rijden (normaal gesproken een rit van niet langer dan 15 min). Omdat ik geen zin had om lang achter het stuur te zitten (ik was zo knetter dat ik m'n ogen bijna niet meer open kon houden) de snelweg i.p.v. de binnendoor weg gepakt omdat ik dacht dat dit sneller zou zijn. Hahaha! Ik zou niet eens kunnen tellen hoe vaak ik die weg al gereden heb, en toch bij zowat elke mogelijkheid om in de juiste richting te rijden finaal de verkeerde kant op te rijden. Dit dan ook pas door te hebben wanneer we al de verkeerde richting in waren gegaan, en gewoon stug knetter door rijden onder het mom van zo komen we er ook wel. Na anderhalf uur ergens in Den Dolder beland, toen hadden we nog geen idee van waar we nou eigenlijk waren. Dus verder rond gereden om een informatie bord op te zoeken, pas toen we die hadden gevonden waren we er achter gekomen dat we wel heel erg om hadden gereden!! Na enig overleg om hoe nu terug te rijden de snelweg weer kunnen vinden en nog geen uur later waren we (eindelijk!) op bestemming, weliswaar bijna 3 uur later dan verwacht.. But we made it!

                      Comment


                        #41
                        Re: wat was het mafste wat jij gedaan heb ,toen je knetter stoned was?

                        ben een keer in de maas gesprongen met een vriend om een ring te zoeken die wegvloog toen hij zijn biertje weggooide, en daarna zijn we in onze onderbroek een frikandel gaan halen bij de plaatselijke cafetaria, had graag het filmpje laten zien maar dat doe ik om privacyredenen toch maar niet.

                        Comment

                        Bezig...
                        X