Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik kan steeds beter tegen wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik kan steeds beter tegen wiet

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,

    Ik blow de laatste tijd echt steeds meer, 3 joints heb ik inmiddels al nodig om me gewoon een beetje stoned/relaxed te voelen, en aangezien het geld me niet op de rug groeit, wou ik even een korte tijd stoppen met blowen, zodat ik dan weer opnieuw kan beginnen, dat ik er dan weer wat minder goed tegenkan, zodat 1/2 joints genoeg zijn

    Hoelang zou ik niet moeten blowen daarvoor?


    Greets

    #2
    Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

    Maandje scheeld al heeeeeeeeel veel
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

      Maandje is ook wel heeel lang ^^
      Als ik een maandje niet blow, en dan weer begin, bouwt het zich dan weer langzaam op, of kan ik er na een weekje weer net zo goed tegen als voor die maand niet blowen?

      Comment


        #4
        Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

        duurt wel weer even hoor voor je er weer flink tegen aan kan

        wat is nu 4 weken man man voor zoveel genot
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

          Dat hangt vooral af van hoe je daarna omgaat met dat blowen, moet je maar eens een jaartje of langer stoppen, en dan 1 roken

          Comment


            #6
            Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

            2 dagen niet eten wil ook wel al eens helpen om flink stoned te raken,
            misschien een optie als ge toch wat wilt uitsparen

            Comment


              #7
              Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

              je zou ook eens kunnen uitzoeken of er geen methoden voor je zijn om naturel te ontspannen, waarmee blowen een recreatieve daad wordt in plaats van een therapeutische zaak... waar niks mis mee is hoor, daar niet van
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                Help me daar s mee MW?
                Ken wel wat therapie gebruiken sinds ik t plantje van A tot Z als iets recreatiefs ben gaan zien..

                Comment


                  #9
                  Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                  MW het is voor mij ook van A tot Z recreatief

                  Ik begin denk ik met een week stoppen, want over een week is mijn oogst helemaal gedroogt, dus die wil ik dan wel even proefen

                  Comment


                    #10
                    Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                    tijdje stoppen is denk ik nooit verkeerd Boriis, zowiezo : je met ook af en toe een hapje eten tussendoor nietwaar

                    Fluit : hulp nodig met naturel ontspannen ? zou je dat niet eens aan je vriendin vragen (of bijv een tweetal thaisen die even over je heen komen wandelen met happy end). Daarnaast : mijn zaad heb je al whoehahahahahaha
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                        Wow ^^ Knap, dat als je zoveel wiet hebt van je oogst, dan toch zo weinig rook, ik rook toch wel dik 5 joints op een dag, en dan ook echt hele dikke waarvan mijn vrienden een zo'n joint niet eens op krijgen..
                        Dus ja ik moet echt minderen ^^

                        Comment


                          #13
                          Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                          misschien wel een idee ja Boriis... zit uiteindelijk toch allemaal tussen de oren

                          tis alleen dat wiet/hasj zveel lekkerder rookt dan alleen tabak
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                            MW 100% mee eens!
                            Ik begin tabak steeds minder lekker te vinden, nou lekker? Het is voor mij gewoon mijn jonko vervanger! Alleen dan zonder effect

                            Comment


                              #15
                              Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

                              Ghehe, het is deels jouw zaad wat mij tot ontspannen dwingt..

                              Die dames lijken me een goed plan ware het niet dat daarvan mn bloeddruk stijgt en er een lichamelijke achtbaan van input plaats gaat vinden waarvan ik allerminst ontspannen raak, ja achteraf maar tot dan toe zou t gewoon keihard werken zijn..
                              Neen, dan ken ik mn zaad beter ff sparen om mezelf vervolgens aan een postduif te vergrijpen en m te verrijken met wat intelligent DNA..

                              Comment

                              Bezig...
                              X